|
|
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:40 | |
| Whaha, ik heb nooit op WS gezeten, iedereen zei dat je totaal niet in de groepjes daar kwam en forever een beginner bleef xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:41 | |
| Ik wkam daar ooit in de Chatbox, Ik ''Hallo'' [Negeerd] ik ''Hallo?'' iemand anders ''Flikker op, we zitten in een gesprek.'' ik zo van O____O |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:44 | |
| Maar dat krijg je met grote RPG's.. |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:45 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:46 | |
| Daar heb ik volgensmij wel op gezeten, memories nog wat, toch? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:48 | |
| Ik ben nu Camille (:
Het klinkt stom en hypocriet maar ik mis het oude WS echt. |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:48 | |
| Ik wil eigenlijk Stormegaddon aanmaken en haar in de Shadowclan zetten, maar dat vervloekte -kit zit in de weg, en Stormegaddonkit klinkt zo lelijk ahaha D: |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:49 | |
| Op alle wolven RPG's wordt ik genegeerd .-.'' Soms ook hier. Maar niemand idee? |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:49 | |
| - Bluestar schreef:
- Ik ben nu Camille (:
Het klinkt stom en hypocriet maar ik mis het oude WS echt. WS is een stuk veranderd, dat zie ik ook c: Maar hier een voorbeeld, zie Cesanne die genegeerd word *-*; http://www.wolfstoryrpg.com/t32337-het-onzin-topic@Selma; wait..je hoeft niet overal kit achter te zetten, he? XD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:53 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Bluestar schreef:
- Ik ben nu Camille (:
Het klinkt stom en hypocriet maar ik mis het oude WS echt. WS is een stuk veranderd, dat zie ik ook c: Maar hier een voorbeeld, zie Cesanne die genegeerd word *-*; http://www.wolfstoryrpg.com/t32337-het-onzin-topic @Selma; wait..je hoeft niet overal kit achter te zetten, he? XD Jeej, word ik als voorbeeld gebruikt x3 Ik probeer het, nou ja, het lukt tot nu toe nog aardig, maar als ze me verder blijven negeren, mogen ze me uitzwaaien ;D Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:55 | |
| - Dapplepaw schreef:
@Selma; wait..je hoeft niet overal kit achter te zetten, he? XD O__________o Whot!? Dus ik kan mijn Stormegaddon in een clan zetten? 8D -- LOL ik moet het karakterprofiel van Stonie nog invullen :/ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:58 | |
| Ik Ben daar ooit een keer uitgevallen in de Chatbox zo van ''Dude flikker zelf op. mag ik niet eens hallo zeggen?'' Hij toen van ''Ik zeg het tegen de Admin die verwijdert je!'' 'Ik; ''let's try that bitch!'' Hij had dat dus gevraagd krijg ik zo'n Pm, dat ik neit met k*nker moet gaan schelden en zo. Ik zo van WTF O_O Ik terug pmen ''Dat heb ik nooit gedaan.'' Pm terug ''Newbie, alle newbies proberen altijd onder hun problemen uit te komen'' Twee dagen later kwam het weer van niet meer schelden in de chatbox, maar ik was het zat daar en ik kwam niet eens meer online en toen ik er weer opkwam was het zo van ''Wegens schenden van de regels is uw account geblokeerd en verwijderd.'' |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:58 | |
| @Selma; Waarom geef jij geen antwoord op msn D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |