|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Bunny~ 47
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:21 | |
| - Mousefur schreef:
- Heb zin in een nieuw rogue/BC account, maar ik denk dat ie toch weer inactief wordt D:
Als je een BC poes aanmaakt kunnen we misschien samen wat bedenken |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:22 | |
| - Silent schreef:
- Blacksoul schreef:
- Silent schreef:
- Blacksoul schreef:
- Mweh hoe sla je een Gimpbestand zo op dat je het kan uploaden?
Je moet volgens mij op z'n knopje exporteren ofzow drukken Waar staat dat knopje xD Pff eff denken... bovenaan heb je toch die lijsten met dingen die je kan doen, net zoals bij Paint. Dan ergens in die eerste lijst geloof ik..... Gaat zich ook moeienWil je het bijvoorbeeld opslaan in png? ^^ 1. Kies voor:: opslaan als 2. druk op het kleine plusje onderaan links (Boven de knop hulp) 3. Selecteer .png 4. Bij meerdere lagen gaat hij vragen om ze allemaal samen te voegen of diegene die zichtbaar zijn. Kies hier zelf maar wat jij wilt en dan exporteren. 5. Daarna komen allemaal opties, ik druk meestal gewoon op 'standaard waarden laden' en dan opslaan Tada, opgeslagen ^^ Nu kan je je plaatje uplaoden via tinypic of weet ik veel wat allemaal... Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:22 | |
| Step 1: Go someplace public with your laptop. Step 2: Click HEREStep 3: Press f11 Step 4: Start typing frantically. Step 5: Make sure other people see your screen. Step 6: ??????? Step 7: Profit Trololololololololol~! "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
70
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:25 | |
| - Moonspell schreef:
- Proud ^^:
Mooi (: |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:26 | |
| - Lostpath schreef:
- Step 1: Go someplace public with your laptop.
Step 2: Click HERE
Step 3: Press f11
Step 4: Start typing frantically.
Step 5: Make sure other people see your screen.
Step 6: ???????
Step 7: Profit
Trololololololololol~! Jij topic moeten maken voor Swift :3 Of zal ik beginnen? Ben nu toch bezig met vanalles en nog wat te posten =) Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
70
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:26 | |
| - Chi schreef:
- Moonspell schreef:
- Proud ^^:
Mooi (: Danku ^^ Moonspell-Blacksoul-Lavenderkit-Hoeps-Silverwhisper-Redfur-Tigerwing- |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:30 | |
| Q: HAHAAHAH geweldig! Moonspell: Die is leuk! (: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:31 | |
| LINNIE MOET OOK NOG BIJ STONIE POSTEN, ik heb inspiratie voor hun topicje D: |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:32 | |
| - Lostpath schreef:
Geweldig xD AMG XD |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:33 | |
| Ugh leuk, posten op WS. Niemand reageert daar ooit en je kan nooit in een al bestaand topic want ze zijn al of te ver in het topic, of er staat 'alleen die.'
Wordt er gewoon weg depressief van haha |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:36 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:36 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Bluestar schreef:
- Ugh leuk, posten op WS. Niemand reageert daar ooit en je kan nooit in een al bestaand topic want ze zijn al of te ver in het topic, of er staat 'alleen die.'
Wordt er gewoon weg depressief van haha I know the feeling, sanne. Ooit aangemeld daar werd straal genegeerd .-. Iemand leuk idee voor Manip? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:38 | |
| - Bluestar schreef:
- Wie ben jij op WS? (:
Ik was rodo *kuch* xD Ik had eens een topic met iemand, en had toen de aanval van die wolf ontweken, krijg ik een pm met die kwade speler dat dat helemaal niet kon ik like; Wtf..dat beslis ik toch zelf?! It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 4 jul 2012 - 19:40 | |
| Ik heb nooit Ws gedaan; veel te druk daar x] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|