|
|
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:24 | |
| Iemand nog Stone-surgesties?
EDIT: Gotcha! |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
Esmee 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:27 | |
| Ik wil een nieuw setje voor Sandkit, omdat ik m al heel lang heb. Maar de oude is zo mooi D: , wat moet ik doen? |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:31 | |
| - Pecankit schreef:
- Spanje 2-0
Laura, we hebben verloren >c NEEEEE XD BALOTELLI GAAT NOG SCOREN HIJ MOET X3 |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:32 | |
| - Icy schreef:
- Pecankit schreef:
- Spanje 2-0
Laura, we hebben verloren >c NEEEEE XD BALOTELLI GAAT NOG SCOREN HIJ MOET X3 Ik geef de hoop nu al op, misschien dat het nog 2-1 wordt, maar 2 goals tegen die Casillas? No way.. Shrewleap;;Owlfrost;;Hawkscream;;Blizzardstorm;;Molepaw;;Wildpaw;;Adams;;Pecankit |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:35 | |
| - Pecankit schreef:
- Icy schreef:
- Pecankit schreef:
- Spanje 2-0
Laura, we hebben verloren >c NEEEEE XD BALOTELLI GAAT NOG SCOREN HIJ MOET X3 Ik geef de hoop nu al op, misschien dat het nog 2-1 wordt, maar 2 goals tegen die Casillas? No way.. Idd lol x'3 |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Miss Foxy 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:43 | |
| - Rainkit schreef:
- Niemand geeft om mij, de laatste tijd kan ik niet eens tien mensen die heel erg dichtbij mij staan/stonden opnoemen die om me geven.
You still have SoofAww, Linn *hug* Shrewleap;;Owlfrost;;Hawkscream;;Blizzardstorm;;Molepaw;;Wildpaw;;Adams;;Pecankit |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:45 | |
| - Pecankit schreef:
- Rainkit schreef:
- Niemand geeft om mij, de laatste tijd kan ik niet eens tien mensen die heel erg dichtbij mij staan/stonden opnoemen die om me geven.
You still have Soof Aww, Linn *hug* *hug* - Das waarschijnlijk ook de rede waarom ik zo vaak lig te huilen, Ik voel me gewoon verlaten. Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:47 | |
| |
|
| |
Miss Foxy 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:47 | |
| - Rainkit schreef:
- Pecankit schreef:
- Rainkit schreef:
You still have Soof Aww, Linn *hug* *hug* - Das waarschijnlijk ook de rede waarom ik zo vaak lig te huilen, Ik voel me gewoon verlaten. Hopelijk komt het goed. Maar wij gaan nu samen extra hard juichen voor Italië! Shrewleap;;Owlfrost;;Hawkscream;;Blizzardstorm;;Molepaw;;Wildpaw;;Adams;;Pecankit |
|
| |
Dalek ~ 310
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:51 | |
| Ah Linnie, ik ben er echt altijd voor je, liefje :c |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 jul 2012 - 21:51 | |
| Bah, Mijn ooms maken me kapot en verdrietig omdat ze zo lullig doen dat ik over ben met zo'n rapport, Mijn ouders geloven alleen mijn zusje als er wat is gebeurd, mijn verhaal doet er nooit toe, 3 vriendinnen, waaronder mijn beste vriendin, hebben mij zomaar in de steek gelaten,
ik heb wss alleen nog mijn opa's en oma's over die nog van mij houden, mijn neef en zijn vriend, en mijn tantes. Maar meer..i dunno.
- En waarschijnlijk krijg ik alweer die vreselijke hoofdpijn die ik voor de carnaval vakantie heb gekregen.
@Quinty, Selma & Soof; Thank you guys <3 Ik voel me een stuk beter dat ik hier tenminste nog mensen heb die om me geven <3 Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night |
|
| |
Danii ~ 284
| |
| |
| |
Miss Foxy 67
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |