We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Let the happyness shine. Forget the terrible past. Because the world that excist now, is the future. You will shine as a star as long as you are yourself. They could use your clicks:
Over een kat die struikeld ofzo en met zijn kop op een steen komt, geheugen kwijt is blablabla... Maar dan het leuke: Hij denkt dat ie Clanleader is >.< Gaat hij terug naar zijn clan waar nog niemand het door heeft. Gaat hij steeds meer bevelen enzo geven
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Derde tekening ever met soft pastels ^^ op het einde heb ik echt heeeeel erg veel verkloot door het haar x'D had helemaal met mijn hand in het zwart gezeten en dat was beetje op het gezicht dus heb ik zitten gommen enalles x'3:
Quinty, welk font heb je voor Sacred's onderschrift gebruikt? *zijn naam*
Place of silence, moving shadows Crimson eyes are strangely gleaming in the darkness Madness starting to awake Playful desire starving of blood Get down limitless night
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Thankyou <3 x3 Ben heel blij met de complimenten haha En het is gewoon oefenen qua tekenen enzo, heb heel lang bezig geweest. Was dan ook heel erg pissed enalles toen ik het aan het einde leek verkloot te hebben, tierde mijn ouders helemaal de deur uit en moest bijna huilen lol x'D
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Thankyou <3 x3 Ben heel blij met de complimenten haha En het is gewoon oefenen qua tekenen enzo, heb heel lang bezig geweest. Was dan ook heel erg pissed enalles toen ik het aan het einde leek verkloot te hebben, tierde mijn ouders helemaal de deur uit en moest bijna huilen lol x'D
Heb jij dat ook altijd als je een tekening inkleurt? Als ik met krijt ga werken raak ik helemaal gestrest en denk ik dat hij verpest is x'D Maar hij is echt mooi <33