|
|
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 10:32 | |
| - Emberlake schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Respect is er blijkbaar ook niet meer *stares*
Hoe bedoel je? Ik ben best wel pissig op dit moment, op een site ben ik mod geweest, en ben zonder gedag ervan af gegooid, ja oké, ik ben gestopt. Maar dat betekent niet dat ik ook geen topic nodig heb, wat anderen wel krijgen -,- Sorry, maar dat maakt me gewoon..Hmpf. I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 10:37 | |
| Ik kan nog steeds overal bij c: En ik begrijp het niet, terwijl ik LANGER actief ben geweest, en heel veel heb gedaan -,- Sorry hoor, maar WAAR IS MARA?! ...
Ik ben nu echt pissed.. Sorry maar..AURHG I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 10:45 | |
| Jij hebt ook weer pb c: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 11:59 | |
| Hallo :3 This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:02 | |
| good morning ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:02 | |
| Wow, jullie worden eindelijk wakker, HELL YEAH XD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Bo Merkens 55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:03 | |
| |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:03 | |
| iedereen nog fijne vakantie ;3 ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:07 | |
| Ik wil een spel spelen waarbij jullie ook kunnen meespelen :s This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:27 | |
| - Disturbingvoice schreef:
- Heeft iemand hier kitty die gedood kan worden door Disturbing x'D
-ernstig gewon mag ook, she just needs her daily need of blood Eigenlijk wil ik SIlverwhisper al dood hebben xD This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:28 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 12:30 | |
| c': Ik verveel me xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |