|
|
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:05 | |
| @ Esther, welk account? (: |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:31 | |
| - Dawnpaw schreef:
- O good dear.
Ben pas net begonnen aan Homestuck, maar het is nu al verslavend D: Oh god, no. Please, no D: Ben ik echt de enige die Homestuck niet leuk vind><Ik haat het >< "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Daphne 247
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:32 | |
| - Lostpath schreef:
- Dawnpaw schreef:
- O good dear.
Ben pas net begonnen aan Homestuck, maar het is nu al verslavend D: Oh god, no. Please, no D:
Ben ik echt de enige die Homestuck niet leuk vind>< Ik haat het >< Ahw echt, ben je er ooit aan begonnen HAHA? Oke oke, ander onderwerp. :3 memories fade away just like my spots did. |
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:32 | |
| I <3 Birdpaw =D This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:33 | |
| - Dawnpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- Dawnpaw schreef:
- O good dear.
Ben pas net begonnen aan Homestuck, maar het is nu al verslavend D: Oh god, no. Please, no D:
Ben ik echt de enige die Homestuck niet leuk vind>< Ik haat het >< Ahw echt, ben je er ooit aan begonnen HAHA? Oke oke, ander onderwerp. :3 Ik ben ergens in Act 4 gestopt :} Dus ja, ik heb een gedeelte gelezen xD Ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden. "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:34 | |
| |
|
| |
31
| CAT'S PROFILEAge: 15 moons i know i don't look that oldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:34 | |
| - Moonstripe schreef:
- @ Esther, welk account? (:
Wolftail x eehm...kies maar xD |
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:35 | |
| Waarom wil niemand mijn accounts ;_; This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Daphne 247
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:36 | |
| - Lostpath schreef:
- Dawnpaw schreef:
- Lostpath schreef:
- Dawnpaw schreef:
- O good dear.
Ben ik echt de enige die Homestuck niet leuk vind>< Ik haat het >< Ahw echt, ben je er ooit aan begonnen HAHA? Oke oke, ander onderwerp. :3 Ik ben ergens in Act 4 gestopt :} Dus ja, ik heb een gedeelte gelezen xD Ik snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden. Oh hahaha, ja oke dat kan. Ik ben ook nog niet zo ver hoor. Ben er pas net aan begonnen. (: @ Ik had ooit een acc hierop die Birdpaw heette. =D memories fade away just like my spots did. |
|
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:36 | |
| Die Birdpaw bedoel ik xD This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Barrel. 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:38 | |
| xD wordt actief met hem =D This story's missing a wishing well No mirror to show and tell No kiss that can break the spell, I'm falling asleep
|
|
| |
Daphne 247
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:40 | |
| - Berrynose schreef:
- Mwoehahahahahaha ik heb echt een awesome shopje geopend >D
Ik zag het, waarom mijn Shrew en Quinty's Lost? |
|
| |
31
| CAT'S PROFILEAge: 15 moons i know i don't look that oldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:43 | |
| Ik heb een awesome idea. Eerst aan Babs, Linn en Mims varegn =D |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jun 2012 - 17:44 | |
| - Shrewleap schreef:
- Berrynose schreef:
- Mwoehahahahahaha ik heb echt een awesome shopje geopend >D
Ik zag het, waarom mijn Shrew en Quinty's Lost? I know that Lost is gay, but not with him 0.o "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|