We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 20:36
SwiftHeart schreef:
*Feeling stupid* Wat is Hetalia ? ._.
Hetalia is een anime, waarbij mensen de landen zijn xD Ze vertellen dan belangrijke dingen uit de geschiedenis [like de eerste wereld oorlog, waarmee het begint XD]. De snelste en leukste manier om geschiedenis te leren xD
@Daphne; Ze is gestopt D: De comic is afgelopen ;w;
"Chaos, Panic, Disaster. I think my work here is done!"
DEFOKODEFOKORBJAVAKZVLAETF€€:@?/@->><^$~<{£ i'm opsessed by Defoko &-& Help mee ;-;
My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 20:38
@Quinty WHAT nee waarom ahhah D: nooh. Ik vond die van scar zo goed ehh, @Mimi jaa haar donsvachtje heeft plaats gemaakt voor haar zwarte vacht. -gniffel Ik kon geen plaatjes vinden van zwart wit harige katten. S:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 20:43
Paradox schreef:
SwiftHeart schreef:
*Feeling stupid* Wat is Hetalia ? ._.
Hetalia is een anime, waarbij mensen de landen zijn xD Ze vertellen dan belangrijke dingen uit de geschiedenis [like de eerste wereld oorlog, waarmee het begint XD]. De snelste en leukste manier om geschiedenis te leren xD
@Daphne; Ze is gestopt D: De comic is afgelopen ;w;
Hm.. Zou wat voor mij zijn, ik ben zo slecht ik geschiedenis D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jun 2012 - 20:45
Ik keek hem altijd in het Nederlands, en de 1ste in het Engels ;D Dus ik heb alle herinneringen aan de 1ste in het goede Engels, en alle andere goede herinneringen aan 2 in het Nederlands <3