.:: Looking around ::.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ziva
Member
.:: Looking around ::. DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 15:16

Een zwart figuur holde door de bomen heen. Met d'r lange staart wapperend achter haar aan sprong ze over elke hindernis van haar leven. Haar vader, was ze al een beetje over heen. Haar broer, don't care anymore. Haar zus, she gonna die believe me! Die woorden spookte door haar donkere hoofd. Haar bloedrode ogen gericht op haar aankomst en haar oren gespitst. Ze wou hem weer zien. Finestpaw. Voor het eerst in haar leven voelde ze iets voor iemand. Dit had ze ooit voor haar moeder, maar dat was al lang voorbij. Die is trouwens toch dood dus wat heb je daar aan. Toen ze de stikkende geur van de ShadowClan oppikte sloot ze even haar ogen. Zo'n geuren was ze toch al gewend door de BloodClan zelf. Wat wilde je? Als je lid bent van de BloodClan dan gingen je geurklieren zich toch aanpassen. Ze slaagde even met haar staart tegen de grond en wachtte voor het pad waar monsters over razen. Toen het open was zocht ze haar kans om over te steken. Nu! Meteen schoot ze naar de overkant. Hijgend glijde ze weer tot stilstand en nam de omgeving in haar op. Mooi. Ze verrvolgde haar pas en liep verder het territorium in.

[only for Finestpaw]
[sorry voor vaagheid]
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
.:: Looking around ::. X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 17:48

.:: Looking around ::. Posted
*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
Met zachte ogen keek hij de apprentice den rond. Zijn zusje lag er, Cloudpaw. Hij lag er, Finestpaw. Hij wou weg uit deze den, een Warrior worden. Hij zuchtte zacht in de den. Hij probeerde zijn ogen te sluiten maar het leek wel alsof de Starclan tegen hem zei; ''Ga naar buiten!'' maar hij wist dat Starclan niet met hem kon praten. Hij zuchtte nog een keer en keek langzaam op. Hij keek nog een keer rond, lege plekken, Van Apprentices die een mentor hadden en gingen trainen. Langzaam ging hij zitten en likte zijn vacht schoon. Hij liep zachtjes naar buiten en keek nog een keer de den in naar zijn zusje. Hij keek weer naar buiten. Hij verlangde ernaar om een mentor te hebben. Ook Ziva had hij al in geen dagen gezien. Hoe zou het met haar gaan? Was ze ziek? Was ze zelfs... Dood? Hij schudde zijn kop, Ziva was een taaie. Zij zou niet snel dood gaan. Hij zuchtte nog een keer en rende naar de open plek. De woorden van Brokenstar bonsden nog steeds door zijn hoofd. ''Finestpaw! Je weet dondersgoed dat je niet zonder een mentor uit het Camp mag! Je mag als straf de elders verzorgen!'' inmiddels was die straf voorbij, maar Ziva was nooit uit zijn kop gegaan. Hij dacht er ieder moment van de dag aan, elk uur, elke minuut, elke seconde. Hij aarzelde niet meer en rende het Kamp uit. Waar hij een mooie bloem uitzocht. Hij moest goed zoeken maar vond uiteindelijk een mooie, rode bloem, net zo rood als Ziva's ogen. Hij beet een deel van de steel eraf en liep ermee in zijn mond. Af en toe stopte hij even, om te ruiken of Ziva soms in de buurt was, of een Shadowclan Warrior. Hij rook, maar niets. Hij begon te rennen. Totdat hij opeens stopte om te ruiken. De geur kende hij uit duizenden! Het was de geur van Ziva! Vrolijk rende hij verder, het geur achterna, totdat hij de poes vond. ''Ziva!'' riep hij vrolijk. Hij rende naar de poes en begon haar te likken. ''Ik heb je gemist Ziva'' murmelde hij tegen haar. Hij besfte nog steeds dat hij zijn bloem tussen zijn poten had. Hij pakte het op en legde het voor haar. '' Ik heb het voor jou geplukt.'' zei hij vrolijk tegen haar. Hij had haar zielsveel gemist. Zo veel.

Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimema 25 jun 2012 - 8:03

Ze voelde de aarde onder haar wat trillen toen er weer een monster voorbij raasde. Dit liet haar denken toen ze werd aangereden midden in het gevecht met Fireheart. En vervolgens kwam d'r stomme broer Scars er ook eens bij. Ze zuchtte en tilde haar hoofd ietsie op toen er een kat naderde. ''Ziva!'' riep hij vrolijk. Eerst herkende ze hem niet door al die mist voor haar ogen maar toen ze haar oren spitse herkende ze de stem van Finest. 'Finestpaw!Gilde ze half zacht terug. Direct stond ze op en raakte z'n neusje aan met de hare. Maar haar aandacht werd afgeleid toen ze een vuurrode bloem tussen zijn poten zag liggen. 'Finest, wat is dat?'Vroeg ze zacht in zijn oor. '' Ik heb het voor jou geplukt.'' zei hij vrolijk tegen haar. Meteen helderde haar rode ogen op en werden ze dof. Tranen sprongen in haar ogen, niet van pijn ofzo, van geluk. Ze begon luid te spinnen en krulde haar staart om die van Finestpaw.'Nu voel ik me dom, ik heb niks voor jou bij.'Lachte ze stilletjes terwijl ze hem diep in de ogen aankeek.

[flutie D:]
Finestheart
Elder
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 21:39

*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
'Finestpaw!' gilde de zwarte mooie poes zacht terug. 'Finest, wat is dat?' Vroeg ze zacht in zijn oor. Toen de zwarte poes hoorde dat hij de bloem voor haar had geplukt werden haar rode ogen helderder maar daarna gelijk weer dof. De zwarte poes werd emotioneel. Ze kreeg tranen in haar prachtige rode ogen. Ze begon luid te spinnen. De zwarte poes krulde haar staart om de witte staart van de Apprentice. 'Nu voel ik me dom, ik heb niks voor jou bij me.' zei de zwarte poes terwijl ze hem met haar mooie rode ogen in zijn blauw groene ogen keek. '' Dat maakt niet uit...'' murmelde hij tegen haar. ''Ik ben al veelste blij om jou te zien...'' murmelde hij. Hij zuchtte even en dacht aan dat ze kittens hadden. Niemand zou het merken van de Shadowclan want de kittens gingen niet met hem mee ofzo. ''Hoe denk jij over kittens?'' vroeg hij plotseling aan de zwarte poes en keek haar met zijn groen blauwe ogen in haar rode ogen. Hij moest het weten. ''Want ik bedoel, een gezin hebben lijkt toch... fijn?'' murmelde hij zuchtend. Hij verlangde er eigenlijk best wel naar, Apprentice of niet.

--VAAG XD --

Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 21:51

'' Dat maakt niet uit...'' murmelde hij tegen haar. Haar blik leek te zinken in Finestpaw prachtige getinte ogen. ''Ik ben al veelste blij om jou te zien...'' murmelde hij. 'Ik ook, ik werd gek van al die katten die...De BloodCan.'Miauwde ze rustig. Een kleine steek boorde in haar zei. Zou ze het Finestpaw moeten vertellen dat ze d'r zus heeft vermoord? Dat Ziva haar zus Zaria had vermoord? Nee, dat zou alles verbrotten. En bij de volgende vraag was er geen weg meer terug, ze kon het niet vertellen, niet nu. ''Hoe denk jij over kittens?'' vroeg hij plotseling aan de zwarte poes en keek haar met zijn groen blauwe ogen in haar rode ogen. Haar hart maakte een overslag, op die vraag had ze totaal d'r eigen niet voorbereid. ''Want ik bedoel, een gezin hebben lijkt toch... fijn?'' murmelde hij zuchtend. 'Ik weet het niet maar...Een gezin met jou lijkt me fijn.'Zei ze zacht. Wat nu? In de Bloodclan stond ze bekend als de harteloze poes. Wat als ze te horen kregen dat die harteloze poes kittens kreeg, iedereen zou haar oren afzagen naar wie de vader was. Dat maakte haar niks uit! Ze voelde iets voor Finest, daar was ze zeker van, en daar schaamde ze d'r totaal niet voor. 'Finestpaw, eh, ik moet iets bekennen. Ik-eh...Ik hou van je...'Fluisterde ze met gesloten ogen. 'Ik zou dolgraag een gezin met je willen, maakt niet uit wanneer...'vervolgde ze zoetjes.
Finestheart
Elder
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 22:10

*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*
'Ik ook, ik werd gek van al die katten die...De BloodCan.' miauwde ze rustig. Finestpaw staarde even voor zich uit. 'Ik weet het niet maar...Een gezin met jou lijkt me fijn.' zei de zwarte poes zacht. 'Finestpaw, eh, ik moet iets bekennen. Ik-eh...Ik hou van je...' fluisterde de poes met gesloten ogen. Ziva was dus ook op hem? Zijn ogen stonden groot. ''Oh Ziva ik hou ook van jou....'' murmelde hij tegen haar. 'Ik zou dolgraag een gezin met je willen, maakt niet uit wanneer...' mauwde ze toen zoetjes. ''Ik zou dolgraag een gezin met je willen Ziva.... Echt waar'' murmelde hij. ''Waarom zouden we wachten?! ik weet het ik ben een Apprentice maar wat boeit de leeftijd?'' zei hij vol blijdschap. Hij hoopte alleen wel dat Ziva dat ook zou willen.

--Jij posten en dan ik posten met vieze ding? XD --
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 22:17

''Oh Ziva ik hou ook van jou....'' murmelde hij tegen haar. Hij voelde het zelfde voor d'r. Een gevoel barste los in haar hart. Dit was verkeerd, nee dat was het niet. Ze hield van he, en hij blijkbaar ook van haar, dus wat was het probleem? ''Ik zou dolgraag een gezin met je willen Ziva.... Echt waar'' murmelde hij. ''Waarom zouden we wachten?! ik weet het ik ben een Apprentice maar wat boeit de leeftijd?'' zei hij vol blijdschap. 'Leeftijd maakt niet uit. Ik weet niet hoe oud m'n vaders was ie z'n eerste nestje kreeg.'Haar ogen weerkaatste iets prachtigs, het lciht dat ins Finestpaw's ogen scheen. Ze wende met haar staart dat ze het goed vond, en trippelde dan naar de bosjes. 'Finestpaw, je weet toch dat de kits in de Bloodclan zullen opgroeien? Maar voor jou zal ik zorgen dat het schatjes worden.'Miauwde ze met een lieve blik. Dit wilde ze niet verpesten, niet door de reden dat zij in de Bloodclan zat, en hij in de Shadowclan. Ziva's voorouders waren toch Shadowclanners, want rage haar vader zat vroeger ook in de Shadowclan, maar is 'ontvlucht'. 'Ik beloof je dat ik nooit van je zijde zal afkeren...'Zei ze nog als laatste voor ze in de bosjes kroop, en op hem wachtte.

[omg ik ben hier slecht in xD]
Finestheart
Elder
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitimevr 6 jul 2012 - 22:35

*Finestpaw*
*I Find Your Weakness*

'Leeftijd maakt niet uit. Ik weet niet hoe oud m'n vaders was ie z'n eerste nestje kreeg.' mauwde de zwarte poes. Ze wendde met haar staart dat het goed was. Ze zouden kittens krijgen. 'Finestpaw, je weet toch dat de kits in de Bloodclan zullen opgroeien? Maar voor jou zal ik zorgen dat het schatjes worden.' mauwde de poes. ''Ik weet het maar ik zal voor ze zorgen, Voor jou en de kleintjes. Ik zal voor ze jagen.'' mauwde hij. 'Ik beloof je dat ik nooit van je zijde zal afkeren...' Zei ze nog als laatste voor ze in de bosjes kroop, en op hem wachtte. Hij zuchtte verliefd en liep zelf ook de bosjes in.

--SKIP IN TIME--

Zijn tong gleed over de zwarte pels van de poes. ''Ik hou van je Ziva.'' murmelde hij zacht tegen haar. ''Je zult echt een fantastische moeder worden.'' murmelde hij. Hij keek met zijn blauw groene ogen in de prachtige rode ogen van de poes. ''De kittens moeten jou prachtige ogen krijgen..'' murmelde hij en likte over haar oor. De zon scheen op Ziva's pels. Ze lagen naast elkaar. Verliefd. En Hopelijk was Ziva zwanger. Hij zou het wel merken..

--Zo dat is ook weer gedaan XD --
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: .:: Looking around ::.   .:: Looking around ::. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: