Swallowpaw's wonden - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Swallowpaw's wonden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Swallowsong
Member
Swallowpaw's wonden - Pagina 3 DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:11

'Wat een gedoe. Ik heb twee eekhoorns en een vogeltje gevangen over heel deze dag', mopperde Aqualight. Swallowpaw keek op en knipperde even met haar rechter oog. 'Hier, heb je ook iets', zei Aqualight en ze schoof haar een eekhoorn voor. 'Nog even en je mag gaan jagen met Purplestorm', zei Aqualight opgewekt. Swallowpaw zei "Dankje, alleen ik eet pas van die eekhoorn nadat jij hebt gegeten, ik ben misschien halfblind maar alsnog warrior´s gaan voor." Swallowpaw wachtte totdat Aqualight zou eten. 'Hallo Aqualight, Swallowpaw.' klonk het van haar linkerkant dus Swallowpaw moest haar hoofd helemaal draaien om te zien dat het Raindrop was. "Hoi Raindrop." Raindrop liep naar hun toe 'Hoe is het met je?' Swallowpaw keek haar met haar ene oog aan en zei "Ik heb weleens beter gehad, maar door Goldenpelt is de pijn verdraagbaar,het had erger gekunt, mijn oog had ook eruit kunnen zijn gegaan. Nu heb ik tenminste mijn oog nog al is er een stukje uit"
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:15

"Ik heb weleens beter gehad, maar door Goldenpelt is de pijn verdraagbaar,het had erger gekunt, mijn oog had ook eruit kunnen zijn gegaan. Nu heb ik tenminste mijn oog nog al is er een stukje uit'', hoorde Aqualight Swallowpaw tegen de cyperse poes die Raindrop heette zeggen. Tegen haar had Swallow gemauwd dat zei eerst moest eten. Aqualight zuchtte. 'Dat kan wel zo zijn dat Warrior's eerst mogen eten, maar ik zeg je dat jij eerst mag eten', zei Aqualight zuchtend, en om haar woorden kracht bij te zetten duwde ze gauw de eekhoorn naar Swallowpaw toe. 'Eet op.' Ze keek Raindrop glimlachend aan. 'Leuk dat je langskomt', mauwde ze. Ze had nog niet echt kennis gemaakt met Raindrop. 'Ik heb gisteren Ashpaw een klein lesje gegeven omdat hij zo somber was', mauwde ze.
Swallowsong
Member
68

CAT'S PROFILE
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 14:23

'Dat kan wel zo zijn dat Warrior's eerst mogen eten, maar ik zeg je dat jij eerst mag eten', zei Aqualight zuchtend. Swallowpaw´s maag rommelde en ze zei "Wie ben ik om iets te weigeren aan een warrior." Swallowpaw zette haar tanden in de eekhoorn en het laatste en grootste stuk schoof ze richting Aqualight. "Dankje Aqualight. Raindrop mag ik iets vragen? Weet Blacksky soms hoe Scytheshade zo...... Scytheshade is?" Ze piepte het zachtjes want misschien kon het als een belediging worden opgevat en straks zat hij naar hun tekijken. Swallowpaw likte haar mond hoeken schoon. Toen begon ze haar poot te wassen. Bij haar linkerpoot twijfelde ze even die kon ze niet zien tijdens het tongen. Alsnog ging ze dat ook wassen. Alleen hier en daar sloeg ze wat over doordat ze het niet kon zien.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:22

Aqualight zag dat Swallowpaw haar tanden in de eekhoorn had gezet. Mooi zo... dacht Aqualight tevreden. "Dankje Aqualight. Raindrop mag ik iets vragen? Weet Blacksky soms hoe Scytheshade zo...... Scytheshade is?", piepte Swallowpaw toen als een kitten. Hier moest Raindrop maar antwoord op geven. Swallowpaw begon zichzelf te wassen maar twijfelde bij haar linker poot. Logisch. Ze sloeg een stukje over, zag Aqualight. 'Swallowpaw, je mist wat. Hier moet je likken...', zei Aqualight terwijl ze Swallowpaw de juiste plekken aanwees. Ze wachtte rustig op Raindrops's antwoord op Swallowpaw's vraag. Eigenlijk was Aqualight wel benieuwd naar wat Raindrop ging zeggen.

(sorry, nu heb ik mijn juiste kleur tekst)
Swallowsong
Member
68

CAT'S PROFILE
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:38

'Swallowpaw, je mist wat. Hier moet je likken...', zei Aqualight terwijl ze Swallowpaw de juiste plekken aanwees. Swallowpaw keek naar haar en zei "Bedankt Aqualight" Gefocused op waar ze ongeveer wees likte Swallowpaw het weg tot haar vacht weer schoon was. Ze moest hoestten en gelijk daarna stond ging ze languit liggen. Ze had geen zin om op te staan ze was te klein vond ze en als ze dan naast een warrior stond voelde ze zich klein, zielig en zwak. Behalve bij sommige dan bij wie ze zich goed voelde in de buurt. Langzaam sloot ze haar linkeroog. Het was irritant om je oog open te hebben maar toch niks te kunnen zien. Het voelde zo raar.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:53

Swallowpaw vertelde wat over haar toestand. Raindrop knikte en glimlachte naar de dappere apprentice. Aqualight liet de poes eerst eten. 'Leuk dat je langskomt. Ik heb Ashpaw gisteren een lesje gegeven, omdat hij zo somber was.' Raindrop lachte naar haar. 'Bedankt. Hij heeft behoefte aan gezelschap. Arme Ashpaw. Ik wilde dat ik hem kon helpen..' Raindrop zweeg even. Swallowpaw keek haar aan. 'Raindrop mag ik iets vragen? Weet Blacksky soms hoe Scytheshade zo...... Scytheshade is?' Raindrop keek haar aan. Ze vond hem nog steeds leuk, zo leek het. 'Hij is zo geboren, denk ik. Er zijn sowieso niet veel albino's, misschien heeft zijn anders zijn hem ook zo gemaakt.. Het is maar een raar geval hoor,' lachte Raindrop vrolijk. Ze hoopte dat Swallowpaw zich niet rot voelde, omdat zij er opeens bij was komen staan. Over het algemeen mochten katten haar, maar je wist maar nooit bij degene die ze nog niet zo goed kende.
Swallowsong
Member
68

CAT'S PROFILE
Swallowsong
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 16:02

'Hij is zo geboren, denk ik. Er zijn sowieso niet veel albino's, misschien heeft zijn anders zijn hem ook zo gemaakt.. Het is maar een raar geval hoor,' lachte Raindrop vrolijk. "Inderdaad hij is vreemd en raar" ´en eng´ voegde ze in gedachte eraan toe. Swallowpaw keek rond om te kijken of er iets te doen was en zei "Ik hoop dat ik hier niet vaker hoef te zitten op jullie na is het hier heel saai" Ze zuchtte even en keek om zich heen. Ze wachtte even, het was heel stil. ............................................................. "Nou, hoe gaat het met je kittens Raindrop. Is het niet irritant drie van die kleintjes die dag en nacht kunnen klieren en zo?"
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 16:09

'Nou, hoe gaat het met je kittens, Raindrop? Is het niet irritant drie van die kleintjes die dag en nacht klieren enzo?' Raindrop grijnsde. 'Ze kunnen er wat van hoor, ze zijn soms echt vervelend. Maar het zijn ook zulke schatjes! Ik houd van ze.' Haar lach was gevuld met moederliefde. 'Maar Aqualight en ik zullen je vaak komen bezoeken, als je hier zit. Toch?' Raindrop keek naar Aqualight. Ze kon zich goed voorstellen hoe irritant het hier moest zijn, helemaal alleen. Swallowpaw was nog maar net apprentice, en nu dit al.. Je moest er maar mee leren leven. Hier zou Starclan alleen niet voor straffen, zeker niet zo'n erge straf. Was het eerder een test geweest voor Purplestorm? Raindrop besloot er even niet over na te denken. Ze kreeg er hoofdpijn van.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 17:11

"Bedankt Aqualight", zei Swallowpaw, en ze begon op de juiste plek te likken. Toen was het even een gesprek tussen Raindrop en Swallowpaw die Aqualight maar half en half volgde. 'Maar Aqualight en ik zullen je vaak komen bezoeken, als je hier zit. Toch?', zei de cyperse poes, en ze keek haar aan. 'Ons krijg je niet meer weg', lachte Aqualight. Ze keek peinzend naar buiten. 'Ik stel voor dat ik hier blijf vannacht. Ik kan het van Scytheshade verwachten dat hij hier midden in de nacht binnenkomt om je de stuipen op het lijf te jagen', zei Aqualight. Ze mocht Scytheshade echt niet. Ze was echt niet bang voor hem, maar de beste vrienden waren ze ook niet.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Swallowpaw's wonden   Swallowpaw's wonden - Pagina 3 Icon_minitime

Swallowpaw's wonden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: