We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:23
Softsnow word het sgatje van mijn Twilight<3 En zal ik Otters BFF nu kiezen? :33
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:26
Otterpaw schreef:
Softsnow word het sgatje van mijn Twilight<3 En zal ik Otters BFF nu kiezen? :33
1) Dan moet je wel posten xD 2) Jah :3
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:28
Sorry Q, maar ik heb t zo druk :c Maar ik zal vanavond of morgen proberen te posten, want morgen is het vrijdag, dus morgenavond komt hij swz c: En jij moet dat PB'tje sturen >:3
My mistress' eyes are nothing like the sun; Coral is far more red than her lips' red; If snow be white, why then her breasts are dun; If hairs be wires, black wires grow on her head. I have seen roses damasked, red and white, But no such roses see I in her cheeks.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:30
Softcream schreef:
Softsnow lijkt een gigantische kat (ijsbeer)
Whahaahh xD Soft is heel erg liefaardig heuwr :3
@Juul; Ik heb 'm al naar Otter gestuurd xD
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:32
Ness schreef:
Zsa, maak de ceremonie D:
Ik heb ook examen you know? En hij is al geschreven eigenlijk, ik wacht gewoon tot iedereen voorbij die examens is en dan normaal kan posten, anders raakt het topic toch in de vergetelheid, en bovendien zou ik niet weten welke verhaallijn we nu gebruiken bij het team, dus ik zou het niet eens weten van welk account. ;_;
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:51
Softcream schreef:
Lostpath schreef:
Softcream schreef:
Softsnow lijkt een gigantische kat (ijsbeer)
Whahaahh xD Soft is heel erg liefaardig heuwr :3
@Juul; Ik heb 'm al naar Otter gestuurd xD
Gellukig is ie nhi moorddadig, een tikje en softcream ligt omver O3O
Nee, Softsnow probeert andere te helpen. Alleen door een soort van mini verhaallijn die ik ga doen, well gewoon iets wat ik verzonnen heb, gaat 'ie een tijdje trippen omdat hij bang word voor stilte xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 19:55
"Johohohoho, a pirates life for me!"
<3 PotC OST, geweldig :3