|
|
Naomi 114
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:18 | |
| - Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Mijn post is af 8D
Ik post echt lekker op WC, veel fijner dan op AW $
Ik ga Silverkit toch een nieuw setje geven, echt waar Linn, waar haal jij die superfantasticawesome plaatjes vandaan? o3o Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen als ik eventjes verdwijn van AW? /word het een beetje zat daar Nou, ik denk van niet? Ik verdwijn ook even van AW, denk ik ._. Geweldig xD Olga werkt me zwaar op de zenuwen namelijk xD
Een vriendin van me heeft me aangestoken met deze smiley ^/////^ D: Ja, nou mij dus ook een beetje, eigenlijk werkt iedereen me daar een beetje op de zenuwewn ._.
HAHAH megganose.
It isn't a nose D: It's a blush ^/////^ "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:19 | |
| - Hollystar schreef:
- Net een mega post gepost....
ben dood X-X'' Tiny, ik wil je niet vervelen, maar zou je Dapplepaw in het lijstje onder Angelvoice kunnen zetten (: Want het zorgt nogal voor verwarring bij anderen c; Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Naomi 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:20 | |
| - Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Mijn post is af 8D
Ik ga Silverkit toch een nieuw setje geven, echt waar Linn, waar haal jij die superfantasticawesome plaatjes vandaan? o3o Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen als ik eventjes verdwijn van AW? /word het een beetje zat daar Nou, ik denk van niet? Ik verdwijn ook even van AW, denk ik ._. Geweldig xD Olga werkt me zwaar op de zenuwen namelijk xD
Een vriendin van me heeft me aangestoken met deze smiley ^/////^ D: Ja, nou mij dus ook een beetje, eigenlijk werkt iedereen me daar een beetje op de zenuwewn ._.
HAHAH megganose.
It isn't a nose D: It's a blush ^/////^ I don't care >:'D It's a nose for me. Funny is like this. Not funny is like this.
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:20 | |
| - Silverkit schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Lostpath schreef:
- Dangertail schreef:
- Mijn post is af 8D
HAHAH megganose.
It isn't a nose D: It's a blush ^/////^ I don't care >:'D It's a nose for me. thats because i left .. ~ I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:22 | |
| [quote="Hollystar"]ik faal hem echt, geeft ik Inkmask der eigen acc als App XD
mijn applepaw en dropped hebben geen mentor x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:22 | |
| - Nightpaw. schreef:
- Shrewleap schreef:
- Owl heeft een Apprentice <3
Nightpaw, je gaat een super schattige tijd tegemoet x'D Euh, ik weet niet welke Nightpaw word bedoeld xD Want er is een Nightkit die Nightpaw word, en mijn Nightpaw heeft een mentor nodig >< Volgens mij jou, I guess.. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:24 | |
| [quote="Softcream"] - Hollystar schreef:
- ik faal hem echt, geeft ik Inkmask der eigen acc als App XD
mijn applepaw en dropped hebben geen mentor x'D OMG een dubbele D': Sorry maar ze waren op XD Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:26 | |
| [quote="Hollystar"] - Softcream schreef:
- Hollystar schreef:
mijn applepaw en dropped hebben geen mentor x'D OMG een dubbele D': Sorry maar ze waren op XD hahah een dubbele x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:26 | |
| [quote="Hollystar"] - Softcream schreef:
- Hollystar schreef:
mijn applepaw en dropped hebben geen mentor x'D OMG een dubbele D': Sorry maar ze waren op XD Anders wilt Owl wel dubbele App's Ik heb hem nu toch actief, dus heb ik de tijd ^^ |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:27 | |
| - Silverkit schreef:
- Oké guys, help me. De clans hier zijn totaal nieuw voor mij, ik ben wit. En nu? $
Nu zit je in The Windclan, that means you may post in Windclan territory (Je bent een kit, dus in het kamp) - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Babs 962
| |
| Hm, nu heeft Sparkkit Owlfrost als mentor en Inky Nightpaw. als appr :3
Sorry jullie beiden, maar ik moet eerst m'n PWW afmaken voordat ik weer fulltime kan posten xD
Laatst aangepast door Inkmask op vr 15 jun 2012 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| [quote="Hawkpaw"] - Hollystar schreef:
- Softcream schreef:
- Hollystar schreef:
mijn applepaw en dropped hebben geen mentor x'D OMG een dubbele D': Sorry maar ze waren op XD Anders wilt Owl wel dubbele App's Ik heb hem nu toch actief, dus heb ik de tijd ^^ hij heeft wel tijd nodig voor z'n dochtertjes en zoontje straks :') Desirekit || Honeykit || Sassykit || Shiverkit~ || Autumnpaw || LastbreatheKiss me gently and hold me tight, Just take me back to paradise. |
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:29 | |
| - Silverkit schreef:
- Oh fantastic c:
That's it? Kan je posten in WC terrotiria? c: #HeeftEenNieuweShip <3' |
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:30 | |
| - Inkmask schreef:
- Hm, nu heeft Sparkkit Owlfrost als mentor en Inky Nightpaw. als appr :3
Sorry jullie beiden, maar ik moet eerst m'n PWW afmaken voordat ik weer fulltime kan posten xD Welke Nightpaw? - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
1176 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|