We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Maar het zou tegenlijk ook dé zoon van Carrionpaw kunnen zijn *points at the eyes* Orange with green? @Quinty;; Whwhaa..awesome *-* - ga hem niet helemaal luisteren, not crazy..xD -
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
Ik ga maar eens kijken of ik plaatjes kan vinden voor Lost ;w;
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Veel plezier met je setje c; En kun je plaatjes dan claimen? 0.0
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
Ik post echt lekker op WC, veel fijner dan op AW $
Ik ga Silverkit toch een nieuw setje geven, echt waar Linn, waar haal jij die superfantasticawesome plaatjes vandaan? o3o
Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen als ik eventjes verdwijn van AW? /word het een beetje zat daar
"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
Ik ga Silverkit toch een nieuw setje geven, echt waar Linn, waar haal jij die superfantasticawesome plaatjes vandaan? o3o
Deviantart (': Wait, ik kijk of ik iets voor je kan vinden (: Hoe ziet ze er ongeveer uit??
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank:
Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen als ik eventjes verdwijn van AW? /word het een beetje zat daar
Nou, ik denk van niet? Ik verdwijn ook even van AW, denk ik ._.
Geweldig xD Olga werkt me zwaar op de zenuwen namelijk xD
Een vriendin van me heeft me aangestoken met deze smiley ^/////^ D: