Away from the twolegs [Nightrevenge]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zara
Member
Away from the twolegs [Nightrevenge] DPKsfdL
Meerz :3
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:18

Zara stapte de deuropening van het huis uit, de tuin in. Langzaam liep ze naar het boompje dat in de tuin stond. Ze liet zich zakken, en ging in de schaduw van de boom liggen. Met halfdichte ogen, bleef Zara verveeld liggen. "Kom ik hier ooit weg?" zei ze zuchtend tegen zichzelf. Haar ogen bleven verveeld naar het tuin hek staren. ,Dit heeft geen zin zo., Zara stond op, en bleef rondjes door de tuin lopen, tot er een idee in haar op kwam. Ze zette zich af, en met een krachtige sprong kwam ze op het hek terecht. Ze keek over de andere tuinen heen. Geen andere katten te bekennen. Toch bleef ze zitten, in de hoop dat er nog een andere kat kwam. Ze slaakte een moedeloze zucht. ,Ik zit hier voor eeuwig vast..,

Flut, iknow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightrevenge
Member
I'm just me. so you may guess
145

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:33

Een zwarte kater gleed tussen de schaduwen en bomen door, waar naar toe? hij had geen idee, hij had gewoon even zin in een wandeling. Hij schudde even zijn kop toen hij zag dat hij de twolegs gebieden in was gelopen. Toch bleef hij maar verder lopen. Hij liep achter de schuttingen langs en zette zich af. Lenig sprong hij op de schutting. Als een evenwichtshouder liep hij over de schuttingsranden heen, steeds verder. tot hij op een begeven moment een witte poes op de vloer zag zitten. De zwarte kater bleef stil zitten op de schutting en keek naar de witte poes. 'hallo schoonheid' zei hij vanaf de schutting tegen de witte poes
Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 20:59

Zara zuchtte, het had geen zin, om zo nutteloos te doen. Zara wou net de tuin uit lopen, tot ze de stem van een kater hoorde, een stem die ze nog niet kende. 'hallo schoonheid' zei de kater. Zara keek op. ,Schoonheid?, had ze willen zeggen, maar dat zal zo dom klinken. "Hallo." zei Zara, en keek de kater aan. Zara zette zich af, en ging naast de kater op de schutting zitten. Ze bestudeerde de kater. Ze had hem niet eerder gezien hier. "En wie mag jij zijn?" vroeg ze daarom maar,verwachtingsvol aan, met een kleine wantrouwende blik, keek ze hem aan. Terwijl ze de kater aanstaarde, wachtend op antwoord, verloor Zara bijna haar evenwicht, maar herstelde haar evenwicht snel.

weer flut. Dx
Nightrevenge
Member
145

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 22:07

"Hallo." hoorde hij de witte poes terug zeggen. Hij bleef geduldig op de schutting zitten en keek toe terwijl de witte poes zich afzette en naast hem op de schutting belande. Zijn staart zwiepte zachtjes heen en weer langs de schutting heen. "En wie mag jij zijn?" hoorde hij de poes zeggen. 'het zelfde kan ik aan jou vragen schoonheid' zei hij terug. Hij zag dat de witte poes bijna haar evenwicht verloor maar dat weer herstelde. 'i'm the revenge by night, zei hij alleen maar, hij keek naar de witte poes. 'Tey call me Nightrevenge.'
Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 7:09

Away from the twolegs [Nightrevenge] 2wf1q0x

'het zelfde kan ik aan jou vragen schoonheid' zei de kater. "Ze gaven mij de naam Zara." antwoorde Zara. Ze bestuurde de kater nog eens goed. 'i'm the revenge by night, zei de kater 'Tey call me..' "Nightrevenge" zei Zara tegelijker tijd met hem. Veel vragen had ze. "Waar kom je vandaan, Nightrevenge?" vroeg ik dus maar, terwijl er veel meer vragen door mijn hoofd spookten.

Weer een kort flutje.

Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:52

“ Ze gaven mij de naam Zara." hoorde hij de witte poes naast hem zeggen. Hij zwiepte zachtjes met zijn staart en keek naar haar, ze was bestwel mooi, geen wonder dat hij schoonheid tegen haar had gezegd. Hij glimlachte even. "Waar kom je vandaan, Nightrevenge?" Hoorde hij de witte poes met de naam Zara aan hem vragen. ‘ik kom ergens vandaan waar niemand wil wezen. Ik heb manen lang rondgedwaald tot ik de clan tegen kwam waar ik nu bij zit. Een clan zonder genade. De bloodclan, waar je vrij bent om te doen wat je wilt. Voor anderen kom ik nergens vandaan, ik ben geen kittypet, ik ben geen clankat, maar ook geen rogue. Ik ben gewoon iets wat je moet vrezen, een kat zonder een geschiedenis’ zei hij. De laatste woorden waren duister. Hij keek met zijn blauwe ogen naar de witte poes terwijl zijn staart heen en weer bleef zwiepen. Afwachtend wat de poes erop te zeggen zou hebben.

verkeerde accont, I know, maar kan niet wisselen van account..
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 15:44

@ Zara,

Gelieve langere posts te maken, bij mij is dit niet eens vier regels. Hier niet op reageren, maar dit in pb vorm te doen.

Mvg,
Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 20:37

Zara wachtte op antwoord op haar vraag, dat ze al snel kreeg. ‘ik kom ergens vandaan waar niemand wil wezen. Ik heb manen lang rondgedwaald tot ik de clan tegen kwam waar ik nu bij zit. Een clan zonder genade. De bloodclan, waar je vrij bent om te doen wat je wilt. Voor anderen kom ik nergens vandaan, ik ben geen kittypet, ik ben geen clankat, maar ook geen rogue. Ik ben gewoon iets wat je moet vrezen, een kat zonder een geschiedenis’ zei de zwarte kater. "Dat klinkt veel beter dan een leventje zoals ik heb, hoe noemen jullie ons nou, kittypets?" zei Zara half nadenkend. "Kan je me meenemen naar de Bloodclan?" vroeg ze met een smekende stem. Afwachtend, met een smekende blik in haar ogen, keek ze de zwarte kater in zijn blauwe ogen aan.
Nightrevenge
Member
145

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 24 jun 2012 - 12:22

Dat klinkt veel beter dan een leventje zoals ik heb, hoe noemen jullie ons nou, kittypets?" Hoorde hij de witte poes naast hem zeggen. ‘jep, kittypets, katten die bij de twolegs horen’ zei hij zonder een toon van spot. Hij verachte kittypets eigenlijk, deze poes naast hem was in zijn ogen ook een kittypet. maarja dat zou hij waarschijnlijk nooit hard op zeggen. Ze was niet helemaal een kittypet, want als ze dat helemaal was geweest, dan was ze hard het huis in gerend toen ze hem had gezien. Hij zwiepte met zijn staart en keek naar de witte poes. Kan je me meenemen naar de Bloodclan?" Hoorde hij haar vragen. De zwarte kater keek naar de witte poes. Hij keek in de smekende ogen van de witte poes die daar naast hem zat. Hij twijfelde en zwiepte met zijn staart. ‘Okey dan’ zei hij toen. Hoe meer bloodclanners er waren, hoe beter dat eigenlijk was. Maar de kwaliteit zou dan wel weer zakken. Ach, dat maakte hem niet uit. Daar ging icy over, hij niet.
Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimema 16 jul 2012 - 19:55

||Zara||Kittypet||Garden of her twolegs||
‘jep, kittypets, katten die bij de twolegs horen’ zei de zwarte kater. 'Kittypets, wat een suffe naam, waarom moet ik zo'n stomme kittypet zijn?' dacht de witte poes. Ze zuchtte. Ze keek naar Nightrevenge, en wachtte tot hij antwoord ging geven op zijn vraag. Ze zag in zijn ogen dat hij twijfelde. ‘Okey dan’ zei de zwarte kater uiteindelijk. Het liefst had ze een vreugdesprong gemaakt, maar ze hield zich in. 'Je bent volwassen Zara.' zei ze in zichzelf. "Bedankt." miauwde ze met een enthousiaste ondertoon. Ze staarde de kater aan en wachtte tot hij wat ging doen. Tot ze werd afgeleid door een muis die ze vanuit haar ooghoek in de tuin van haar twolegs zag. De witte poes sprong van het hek en landde boven op de muis, maar voor ze hem kon pakken, was hij al weggevlucht. De poes sprong weer op het hek, en hoopte dat hij het niet gezien had, hij zal haar waarschijnlijk nooit meer meenemen naar de BloodClan als hij die faal gezien had..

Laatst aangepast door Zara op vr 3 aug 2012 - 21:07; in totaal 1 keer bewerkt
Nightrevenge
Member
145

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 22 jul 2012 - 16:05

"Bedankt." Hoorde hij de poes miauwen. Hij zwiepte met zijn staart heen en weer en rolde even met zijn ogen toen hij zag dat de poes achter een muis aanging. Zijn staart tikte zachtjes tegen de schutting aan. Eigenlijk had hij een hekel aan zo lang bij de twolegs zijn. Hij had over het algemeen een hekel aan kittypets en clankatten. Maarja, hij wist wat het doel was van de Bloodclan, zo groot en sterk mogelijk worden. Soms was hij het er niet mee eens, maarja, wat anders. Hij zag hoe de poes achter de muis aanging, maar jammerlijk faalde. Die moest nog een hoop leren. Hij keek naar de poes toen ze weer naast hem op de schutting zat, en zei koeltjes: ‘we gaan’ Hij sprong van het schutting af, de andere kant op, richting het bos. Hij lande op de grond en wachtte tot de poes naast hem zou landen. Hij waste ondertussen zijn linkerpoot.

You can’t trust him
His claws are covered with blood.
Run away, it’s your last chance..

Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 14:15

Zara zuchtte zachtjes. Hoeveel kans was er dat hij die faal niet had gezien? En dus hoeveel kans was er nog dat hij haar mee zou nemen naar de BloodClan? Ze keek de kater aan. Ze durfde op het moment niets te zeggen, en was bijna van plan de tuin van haar tweebenen weer in te springen, toen ze de stem van de kater hoorde. "We gaan" zei hij. Hij sprong van de schutting af, richting het bos. Een kleine twijfel kwam op in Zara. Moest ze wel met hem meegaan? Ze zou geen eten meer krijgen van haar tweebenen, eten zou ze zelf moeten vangen. En er was dan niemand die voor je zou zorgen, ze zou voor haar zelf moeten zorgen. Maar als ze niet met hem mee ging, zou ze altijd verveeld in haar tuin liggen. Zara sprong van het hek, in de richting van het bos, en landde naast hem.
Goldenshadow
Member
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimema 20 aug 2012 - 22:33

Hij bleef rustig staan en hoorde aan een zacht plofje dat de poes naast hem was geland. Hij richtte zijn kop weer op en zette zijn linkerpoot weer neer. Zijn dikke zwarte staart zwiepte langzaam heen en weer. Hij had wel gedacht dat de poes zou komen, hij had alleen verwacht dat de poes meer zou tegenstribbelen geen enkele poesiepoesie zou zo makkelijk zijn of haar huis verlaten, behalve als poesiepoes zich niet meer thuis voelde bij de tweebenen. Hij liep gemakkelijk tussen de bomen door, op weg naar het bloodclan gebied. Zijn poten plofde zachtjes op de grond neer terwijl hij verder liep.

Revenge is mine
Revenge is my life
Revenge is where I live for
So don't stop me

Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimevr 24 aug 2012 - 16:14

De kater richtte zijn kop weer, zette zijn linkerpoot weer neer, en zwiepte langzaam met zijn staart. Zara keek om naar het tweebeen huis, waar ze was opgegroeid toen ze een kitten was. Moest ze dit wel doen? De twolegs deden toch echt haar best voor haar.. Was dit wel de juiste keuze? Dit zal haar hele leven veranderen. Misschien veranderde ze wel in een moord machine! Dat was waarschijnlijk wel de toekomst, de BloodClan klonk echt als een clan die veel moord. De poes bleef naar het tweebeennest staren. "Vaarwel twolegs" fluisterde ze zachtjes, in de hoop dat Nightrevenge het niet hoorde. De poes stopte met het staren naar het tweebeennest, en zag dat Nightrevenge weg liep. De poes liep hem achterna. Ze zag hoe gemakkelijk de kater tussen de bomen door liep, maar zelf keek ze onwennig om zich heen. Waarschijnlijk zou ze ooit aan deze plaats gewent zijn, wat ze haar niet kon voorstellen. Ze zuchtte, er waren nu zoveel dingen tegelijk waar ze aan dacht, haar nieuwe leven, ze zal haar twolegs nooit meer zien.. Waarom was ze met deze kater mee gegaan? Naja, als ze niet met hem mee was gegaan, had ze zich nu dood verveelt in haar tuin. Ze keek weer voor zich uit, en volgde de kater.
Nightrevenge
Member
145

CAT'S PROFILE
Nightrevenge
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimema 17 sep 2012 - 16:42

Hij wandelde rustig verder tussen de bomen door en zijn staart bleef rustig bij elke stap heen en weer zwiepen. Hij kon horen aan de voetstappen achter zich dat de poes hem volgde, precies zoals hij dat wou. Hij zou haar niet afmaken, dat vond hij te wreed, maar hij zou ook niet al te aardig zijn. Het leven van een bloodclan kat was veel zwaarder dan dat van een kittypet, je moest zelf je eten vangen, het werd niet meer voor je neer gezet, je had ’s nachts meestal koud, en als het regende, dan had je geen plek om te schuilen, Hij liep dieper het bos in, totdat hij aan de geur kon ruiken dat ze er bijna waren. Een glimlach gleed even over zijn gezicht heen, hij hield ervan, gewoon zo wild en vrij te zijn, zonder al die andere regeltjes waar je je aan hoefde te houden. Maar toch bleef hij in het zelfde tempo doorlopen, en begon hij niet te rennen, zou ook wel een beetje gek staan vond hij. Hij bleef dus rustig verder lopen totdat ze bij het kamp kwamen.

He walks and dreams
At the same time.
You don’t know
What’s going on..

Zara
Member
26

CAT'S PROFILE
Zara
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 14:54

Zara bleef de kater volgen. Ze probeerde de dingen een beetje te vergelijken met haar kittypet leven, en het leven dat ze zou hebben als ze zich bij de BloodClan aansloot. Toen ze kittypet was, kreeg ze voer, nu moet ze zelf haar eten gaan vangen. Nu zal ze waarschijnlijk in de kou slapen, bij de tweebenen was het altijd warm in het tweebeennest. En zo bedacht ze zich nog veel meer dingen. Ze zou haar verveling wel kwijt zijn, maar ze bleef twijfelen. Nee, terug gaan had geen zin meer, ze zou de kater blijven volgen. Bij de BloodClan stond haar een beter leven te wachten. Haar passen werden iets sneller, ze was nu best benieuwd geworden hoe het eruit zag bij de BloodClan. Ze bleef de kater volgen, tot ze aankwamen bij de BloodClan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Away from the twolegs [Nightrevenge]   Away from the twolegs [Nightrevenge] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: