| ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life | |
|
|
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 21:33 | |
| - Desire* schreef:
- Ik wil weer verder met Jumpfoot...
Dacht dat ik dit al had gepost... Jep, had je al gedaan zo'n kwartier geleden^^" |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life vr 22 jun 2012 - 12:10 | |
| - Dangertail schreef:
- En what about kits? Kunnen die ook nog iets doen? c:
Nou de kittens van Holly hebben wel wat te doen, maar die zijn jong en kwetsbaar. Maar ik kan geen kittens naar holly laten zoeken... Dan hebben we een ander motief nodig.. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life vr 22 jun 2012 - 14:35 | |
| Vraagje: Dus we moeten op dat ene topc reageren, met zijn allen?
En misschien is het wel iets, dat Icy een kitten wilt ontvoeren,maar tegen wordt gehouden door een clanlid?
Heeft in elk geval een kitten iets te doen.. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life vr 22 jun 2012 - 16:24 | |
| Mag nightpaw met de andere aprentice mee op patrouille?
Edit: Dat is dus hetzelfde als Mintpaw hieronder.
Laatst aangepast door .Nightkit op vr 22 jun 2012 - 16:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life vr 22 jun 2012 - 16:28 | |
| Applepaw wil wel meegaan bij het zoeken en de patrouille (is dat niet hetzelfde?) En Mintpaw ook wel |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life vr 22 jun 2012 - 16:35 | |
| @ .Nightpaw,
Ik snap niet echt wat dit met het topic te maken heeft. Bovendien is dit redelijk onbeleefd om zomaar te zeggen in een topic.
- Moonstripe |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 14 jul 2012 - 22:43 | |
| |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 14 jul 2012 - 23:17 | |
| Ik lees even kitten ontvoeren x'3 Eventueel. Dat Hopekit in een poging van Icy kan worden geontvoerd. Dat ze niet met haar weg komt maar had k ook al aan Lau verteld dat de kitten een verwonding oploopt. Miss dr oor ofzo die inscheurt.
Maar dat zodra ze terug is bij dr moeder ze zo de naam Hoop ontvangt? En dus Hopekit x'D
Just thinking~ |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 15 jul 2012 - 20:51 | |
| - Lilythorn schreef:
- Ik lees even kitten ontvoeren x'3
Eventueel. Dat Hopekit in een poging van Icy kan worden geontvoerd. Dat ze niet met haar weg komt maar had k ook al aan Lau verteld dat de kitten een verwonding oploopt. Miss dr oor ofzo die inscheurt.
Maar dat zodra ze terug is bij dr moeder ze zo de naam Hoop ontvangt? En dus Hopekit x'D
Just thinking~ Eigenlijk klinkt dat best wel interresand C: Dat jij wordt ontvoerd en Hollystar hoop begint te verliezen door de tijdsduur hoelang je bent ontvoerd. Als je dan weer terug bent, dat ze dan jou Hopekit noemt. In die richting. Icy, vind jij dit goed, want jij bent de ontvoerder dan -3- Oja, ik kreeg een vraag in welke volgorde de kittens worden geboren. Ik heb besloten dat Mightykit als eerst wordt geboren, dan Milkkit, gevolgt door Cherrykit en als laatst Hopekit. Is iedereen hier mee eens, anders moet je het nu zegge^^ Ik zeg in de topic waarneer jullie geboren kunnen worden, ik zeg wie er is en wanneer, dus liever niet meteen achter elkaar reageren. :3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 15 jul 2012 - 20:55 | |
| Ik vind het goed xD Dus Icy ontvoerd dan like een pasgeboren kitten, toch? x'D Dan is het waarschijnlijk d'r moedergevoel die het van haar overneemt en haar ervoor laat zorgen dat ze de kitten terug moet brengen, omdat ze weet hoe het voelt haha xD |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 15 jul 2012 - 20:58 | |
| - Icy schreef:
- Ik vind het goed xD Dus Icy ontvoerd dan like een pasgeboren kitten, toch? x'D
Dan is het waarschijnlijk d'r moedergevoel die het van haar overneemt en haar ervoor laat zorgen dat ze de kitten terug moet brengen, omdat ze weet hoe het voelt haha xD Is goed, ookal wilt Hollystar nog steeds je kop eraf hakken >3 |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 15 jul 2012 - 21:41 | |
| Ik vind het helemaal goed ;D |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life ma 16 jul 2012 - 9:41 | |
| Ik ben tot 24 juni op vakantie, tot dan kan ik dus iet aan de verhaallijn deelnemen. Als er daar ergens een pc is, zal ik daar zeker gebruik van (willen) maken. |
|
| |
Tineke (Tiny) 27
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life ma 16 jul 2012 - 15:14 | |
| Holly/Tiny hier
De zoekers mogen nu al reageren mensjes :3
Alleen nog niet vinden >3
Dus reageren maar^^ |
|
| |
64
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life ma 16 jul 2012 - 15:14 | |
| Dapple ging ook me, toch? |
|
| |
Tineke (Tiny) 27
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life ma 16 jul 2012 - 15:17 | |
| Jip, kijk maar bij de eerste pagina, daar staan de mensen die mee gaan ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life ma 16 jul 2012 - 15:43 | |
| - Shinekit schreef:
- Holly/Tiny hier
De zoekers mogen nu al reageren mensjes :3
Alleen nog niet vinden >3
Dus reageren maar^^ Het kan even duren voordat Owl komt, 'Cause ik heb zelf nog wat topics en ik moet even contact krijgen met Gabs, aangezien Blood ook meeging right? |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life di 21 aug 2012 - 13:36 | |
| Zou Dreamerpaw meekunnen met het vinden van Hollystar? |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life di 21 aug 2012 - 20:53 | |
| Shrewleap
Idd, Blood ging ook mee, dus Gaby moet nog effe reageren :3 Ik kan wel effe wachten met reageren, beet er zelf ook lang mee >.<
Leafstorm
Alle rollen die zijn al bezet, maar je kan wel, als Holly en de rest terug zijn in het kamp, reageren, dan is iddereen vrij om te reageren :3 |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life di 21 aug 2012 - 20:59 | |
| Oke, dat zal ik gaan doen dan ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life | |
| |
|
| |
|