| ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life | |
|
|
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 17:03 | |
| On the edge of lifeJe ziet het al, een verhaallijn voor windclan. Het is een klein tijdje terug dat we dit hadden, en aangezien iedereen akkoord ging begint er een nieuwe. Wat gebeurt er?Hollystar is hoogzwanger van Bloodsmasher. De kittens zijn al onderweg, maar Hollystar trekt er nog een keer op uit voordat ze The Nursery Den ingaat. Maar Starclan heeft iets anders in hun gedachte. Net als ze wat water wilt drinken bij The Small lake(Kleine meer) Begint ze enorme kramp te krijgen in haar buik. Het is te vroeg en de pijn is onvermijdelijk. Ze is hulpeloos en vergaat van de pijn als ze om hulp roept. Maar tegen haar verwachtingen in komt er iets anders op het pad. Icy, Leader of Bloodclan heeft zich op het gebeid van windclan gericht voor haar wraak op de clans. Twee Leaders staan oog in oog tot leven en dood. Hollystar is hulpeloos en in de minderheid. Wie zal het overleven, wie zal neergaan, wie kan dit stoppen? Welke gevolgen het heeft voor welke Clan?De clan staat voor een raatsel waar hun Leader blijft. Een aantal katten gaan op pad om te zoeken, de rest blijft ongerust achter. De een denkt dat er niks aan de hand is, de ander is in stress en kan niet stoppen met wat er aan de hand is. Status van de katten in de gebeurtenisGeschokt, angstig, beschermend en woedend. Verschild per kat en wat die kat heeft meegemaakt in de tijd hiervan. OplossingenVoor zoektocht ==> Hiervoor spreken een aantal katten(Apprentice, Warrior, Deputy, Medicine cat,) af om op zoek te gaan. Deze katten zijn berijdt het hele territorium af te kammen opzoek naar hun geliefde Leader. Gevecht ==> Strategie bedenken om Hollystar te helpen met het baren van de kittens. Goed bedenken wat te doen tegen de veiand, zeweten wat deze poes kan en zal doen, ze moeten erg op hun hoede zijn en kosten wat het kost hun leader beschermen. Na gevecht ==> Ze bedenken hoe ze Hollystar(Die een leven verliest en in Starclan is) veilig naar het kamp kunnen brengen en de kittens warm en rustig te houden. De Queens houden een ook op haar kittens terwijl ze wordt verzorgt door de Med. cats die haar wonden genezen. Daarna zal ze gewoon terug gaan naar de Nursery. De meeste katten zijn geschokt en woedend en willen meteen wraak nemen, maar dat komt nat van pas aangezien dat niet slim zou zijn. Status van de katten, ernaDe clan is zins die tijd extra patrouilles aan het uitwerken en erg op hun hoede. Naarmate deze gedachten zijn vervaagt blijven sommige katten erge haat aan het opbouwen voor Bloodclan en extreem alert op de kittens en de leader zelf. Gekozen katten voor gevecht/zoektocht.De gekozen katten moeten dapper zijn, ook teamwork is van belang. Ik wil van elke gevraagde kat in een groep. Dus als er twee Apprentices erbij moeten zijn, komen die ook. Apprenitce(s) 1x- Shadowpaw Warrior(s) 2x-Bloodsmasher -Owlfrost Medicine cat (apprenice) 1x - Dapplepaw - Spoiler:
(Deze mag zelf kiezen of die mee wilt doen, graag een van de twee, een moet bij het kamp blijven. Zij mogen zelf beslissen wie er gaat, als dit niet kan, beslis ik zelf.) Deputy 1x- Inkmask - Spoiler:
(Deze mag zelf kiezen of die mee wilt doen, zo niet, dan komt er een Warrior bij.)
-Eens de katten zijn gekozen, als dit van start gaan. -De kitten topic van Holly en blood zal worden afgerond zodra ik met haar heb gesproken over de kittens, of er nog een bij komt of niet. -Er gaat niemand dood. Wel gewond en zwaargewond is toegestaan. - Heb toestemming om dit te plaatsen ^^.
Laatst aangepast door Hollystar op di 21 aug 2012 - 20:57; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 17:13 | |
| Ik zou wel mee willen doen met Dapple, hij weet nu onderhand wel hoe hij kittens ter wereld moet brengen zeg maar. Hij zal haar anders kunnen helpen tijdens het gevecht, en haar proberen kalm en rustig te houden, zodat de kittens en haar later ondersteunen op de weg terug naar het kamp/of een van haar kittens meedragen. |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 18:21 | |
| Bloody staat paraat xD Hij wil anders wel mee gaan zoeken naar zijn geliefde =3 |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 18:39 | |
| Angel staat sowieso paraat x3
Emberstorm ook indien nodig en Hopekit wacht geduldig op geboorte (: |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 18:52 | |
| Ik heb Owlfrost voor een Warrior ^^ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 18:53 | |
| Ik wil wel een warrior zijn in het verhaallijntje |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 19:53 | |
| Awesome c:
Jabberjay wil wel? Hij is een warrior ;D Je kan hem plaatsen bij wat je nodig hebt (ben bereidt voor alles c:)
En omtrent dat gevecht. Wat moet Icy dan doen? Komen er nog bloodclan katten met haar mee of niet? Icy mag van mij eventueel ook zwaargewond zijn, ze is zowiezo zwakker aangezien ze ook net 2e nestje kittens zal hebben dan. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 20:13 | |
| Ik heb Shadowpaw als apprentice. |
|
| |
Lyan Payne 8D 66
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 20:16 | |
| Ik heb Snowleaf wel, ik wil haar actief krijgen, en ze is helemaal veranderd! (Warrior) |
|
| |
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 9 jun 2012 - 21:14 | |
| Ik wil wel met Leopardstrike, ik wil hem ook graag actief krijgen |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 10 jun 2012 - 9:59 | |
| - Icy schreef:
- Awesome c:
Jabberjay wil wel? Hij is een warrior ;D Je kan hem plaatsen bij wat je nodig hebt (ben bereidt voor alles c:)
En omtrent dat gevecht. Wat moet Icy dan doen? Komen er nog bloodclan katten met haar mee of niet? Icy mag van mij eventueel ook zwaargewond zijn, ze is zowiezo zwakker aangezien ze ook net 2e nestje kittens zal hebben dan. Ik heb in mijn hoofd dat er eerst een *gesprek plaatsvind, en dan dat icy Hollystar belaagt, ondanks dat ze kittens krijgt op dat moment, maar geen zorgen de kittens komen pas als mijn reddingsteam er is :3 Maar liever alleen Icy, geen andere bloodclan katten, dat lijkt me niet zoveel aan moet ik zeggen, aangezien icy(toh verzwakt is van haar nest) erg sterk is, en met nog meer katten lijkt het me niet erg realistisch als zij winnen, aangezien hun Leader half dood licht te gaan :3 Je mag ook improviceren <==*Vraag het de dyslect* Mededeling, ik wil wel dat iedereen maar één rol speeld ^^ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 16 jun 2012 - 9:43 | |
| Hmm.. Eigenlijk wou ik Nightpaw ook wel een patrouille aprentice laten zijn.. Maar na het gevecht word ze geen warrior, dan is ze te kort aprintice geweest. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 16 jun 2012 - 17:10 | |
| Okay, ik snap het ^^
Goed, ofcourse doet Icy dan mee en ik verwacht natuurlijk wel mailtje later met verdere instructies enzo xD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life za 16 jun 2012 - 19:16 | |
| Ik ben wel te porren met Inkmask. |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life zo 17 jun 2012 - 10:36 | |
| Hmm, ik zou wel willen met Winterbreeze c: Kan ze haar zus zoeken ^_^ En ze is zelf btw ook zwanger. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 20:52 | |
| De verhaallijn is beginnen mensen. Iedereen mag nu posten bij deze topic als Angelvoice heeft gesproken. Het is best belangrijk dus graag reageren als je echt in deze Prophecy wilt meegaan. Je kan ook gewoon posten, ookal ben je niet een van de reddingzoekers, dat komt allemaal later. ==> http://warriorcats.bigforumpro.com/t6095-a-friend-in-times-of-need <== |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 21:17 | |
| Ik wil weer verder met Jumpfoot gaan.
Maakt me niet uit wat ze doet.. |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 21:28 | |
| Als het kan wil Linepaw ook wel opzoek naar haar mentor hoor ;D
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 21:30 | |
| En what about kits? Kunnen die ook nog iets doen? c: |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life do 21 jun 2012 - 21:31 | |
| Ik wil weer verder met Jumpfoot...
Dacht dat ik dit al had gepost... |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♠Verhaallijn♠ - Windclan- On The Edge Of Life | |
| |
|
| |
|