We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Goldenshadow
Member
We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 18:32

We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 2l8dudw

Ze zag hoe de lapjespoes voor haar indook en ze zag de tranen over het gezicht van de poes voor haar heen lopen. ‘Can you feel it,’ siste ze naar Tailstorm, ‘Can you feel the pain’ zei ze tegen de lapjespoes die voor haar lag op de grond. Haar nagels schoten uit, de grond in. Ze had de eerdere woorden van de lapjespoes genegeerd, Haar ogen stonden vol woede en haat jegens de lapjespoes die nu voor haar op de grond lag. Ze zag de tranen over de wangen van de poes heen glijden, tranen die probeerden iets goed te maken, maar wat niet meer kon. Toen hoorde ze poten achter zich, de goudkleurige poes bleef vooruit kijken, naar Tailstorm toe. "Mama! Waarom huil je?" Hoorde ze de poes achter zich zeggen, blijkbaar dus één van de kittens, ze zag de kleine kitten in haar gezichtveld verschijnen. "Jij hebt mijn moeder aan het huilen gemaakt!" Hoorde ze de kitten zeggen en ze zag de kitten die langs haar heen naar Tailstorm toe rende. "Mama, niet huilen." Zei de kitten tegen Tailstorm ze zag hoe de kitten haar boos aankeek, maar dat maakte haar helemaal niets uit. "Wat je ook hebt gedaan, laat mijn moeder met rust! Stomme zandkorrel!"hoorde ze de kitten boos naar piepen. Goldenshadow schoot in de lach, zij een zandkorrel? Dan mocht die kleine kitten wel eens eerst naar zichzelf kijken. Haar haren kwamen langzaam weer overeind en ze keerde zich weer naar Tailstorm de kitten gewoon negerend. Ze zag hoe Tailstorm de kitten beschermend achter zich zette, de goudkleurige poes kreeg door dat de instincten van Tailstorm begonnen te werken, mooizo, dat was fijner om af te maken dat een slappe poes. Als je ook maar een haartje van Violetkit aanraakt, ga je er aan." Hoorde ze Tailstorm zeggen. Ze zwiepte met haar staart, ze had wel door dat Tailstorm het meende, maar dat maakte haar geen flikker uit, ze bleef rustig staan en zag hoe Tailstorm dichterbij kwam. ‘To late for you Tailstorm,’ zei ze alleen maar. Ze stootte een duistere grom uit en sprong op Tailstorm af. Ze haalde uit met haar klauw en voelde huid dat weerstand gaf. Ze trok haar klauw terug en keek naar Tailstorm, haar klauw was op het gezicht van de lapjespoes afgegaan. Ze bleef grommen en haar haren stonden nu recht overeind. Ze sprong opnieuw op Tailstorm af, haar klauwen in de zij van de lapjespoes slaand. Ze duwde dieper door en voelde de weerstand van het vlees, maar dat maakte haar totaal niet uit. Ze blies naar Tailstorm. En probeerde de poes op de grond te drukken. ‘It’s much too late for you Tailstorm, you have taken away my luck, now I’ll take yours away’ siste ze in het oor van de lapjespoes. ‘You have broken the bond between me and Spotlight, and you know what? I have found something I don’t like. And what do you know, you’re just a stupid cat, that even can’t protect her cup. I hate you Tailstorm, I hate you and your cups, I will kill you, one by one. And there’s nothing what you can do about it’ siste ze zo zacht in het oor van Tailstorm, dat alleen de lapjespoes het kon horen en de kitten niet. Haar nagels waren nog steeds in het vlees van Tailstorm terwijl ze de poes op de grond gedrukt hield. Haar donkere ogen keken Tailstorm aan, in haar ogen was te lezen dat ze het meende. Ze haalde haar klauwen uit de zij van Tailstorm en zette even een pas achteruit en haalde toen weer uit naar het gezicht van Tailstorm, met haar nagels uitgeslagen. Ze had zo’n gruwelijk hekel aan de lapjespoes, ze zou de poes gemakkelijk kunnen doden, maar dat leek haar nu niet zo’n verstandig idee. Ze voelde bloed van Tailstorm over haar poot heen stromen, macht, controle, daar ging het allemaal om. Maar haat en wraak was toch echt sterker. Ze blies opnieuw en zette haar klauw op de nek van Tailstorm. ‘are you ready to die, Tailstorm’ siste tegen de lapjespoes terwijl ze zachtjes maar steeds harder de luchtpijp van de lapjespoes dichtdrukte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 21:33

"Ik heb wel sorry gezegd hoor. Miauwde de kleine kitten vriendelijk en spotlight glimlachte. Ze was net zo beleefd als haar moeder... "Het was een goudkleurige poes, dacht ik." Opeens stonden de haren van Spotlight recht overeind: Goudkleurig, hoeveel goudkleurige poezen kende hij?! Meteen keek hij naar de plek waar de kitten vandaan was gekomen en tot zijn grootste schrik zag hij een schim vanaf die plek in de warriors den verdwijnen. En nog erger: Tailstorm was daar net heen! "Pap? hoorde hij vaag maar het drong niet tot hem door. Hij wist niet hoe wat hij moest doen: Tailstorm of de kits? "Pap? Mag ik even naar mama zoeken?" hoorde hij opeens. " Nee! Blijf hier!" Viel hij uit... Hij was bezorgd, tuurlijk het zou gek zijn als hij het niet was. Hij zag dat de kitten al weg was zonder het antwoord te hebben gehoord. Hij vloekte binnensmond een paar niet al te mooie woorden en begon daarna naar de kits te roepen " Naar binnen! Nu! Iedereen! En blijf daar!" Zijn stem sloeg over en hij keek goed of iedereen binnen was. Hij zag Silverkit en zei zacht tegen haar " Zeg tegen een queen dat ik weg moest, laat haar even op jullie passen. Als dit gebeurd is moet je een warrior sturen naar de Warrior den, het maakt niet uit wie maar pas goed op oke?" Hij vertrouwde dit taakje alleen aan haar toe. Toen draaide hij zich om en Rende zo snel als hij kon naar de donkere en bijna lege den. Hij hoorde van veraf zijn zus sissen ‘are you ready to die, Tailstorm?’ Hij slipte in de bocht maar herstelde zich onnatuurlijk snel en raazde naar de ingang van de den. Meteen keek hij naar binnen: Was hij te laat? Hij zag Tailstorm en Goldenshadow en de eigenwijze kitten. Hij sprong naar binnen en pakte de kit in zijn bek. Hij zette haar snel buiten neer " Naar de Nursery, nu! En doe daar wat je gezegd word!" Hij hoopte dat ze dit keer zou blijven luisteren en ze niet verklampt van angst was. Toen slaakte hij een krijgerskreet en sprong de donkere den weer in. Hij ramde zijn kop tegen Goldenshadow aan om haar weg te duwen. Hij stopte zodra hij het gevoel had dat het gelukt was. Hij haalde uit met zijn nagels om haar weg te houden. Hij siste woedend " Wie ben je en wat heb je met mijn zus gedaan?! Weet je niet meer hoe erg het is om je moeder als kitten te verliezen?! Ben je dan alles vergeten! De keer dat je me gered hebt? De keer dat we stoeiden? De 1e keer buiten?! Altijd misten we haar, nee ik moet zeggen hun ook al is onze vader een zwijger, een verrader. We misten hem. Wat heb ik gedaan, nee wat hebben mijn kits gedaan dat ze dit zelfde lot verdienen?! " Hij haalde weer uit en maakte een ontwijkende beweging om vervolgens met zijn andere klauw toe te slaan. " Ik EIS een duidelijk antwoord.. Goldenshadow. Want in mijn ogen heb je die niet!" Hij staarde haar aan, woedend was hij.
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 17:37

We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"

Goldenshadow begon haar met snelle passen toe te takelen, voor ze het wist lag ze op de grond. Tailstorm was vergeten dat ze al een paar dagen alleen had gelegen, dus was ze niet gewend om rennend te vechten. Haar luchtpijp werd mishandeld door de klauw van Goldenshadow, alles werd wazig, ze zag alleen nog een gouden vlek. Er zat een klein gat in haar luchtpijp. Dit was ook bij Crookedstar gebeurd, maar hij had een enorm gat in zijn luchtpijp. Nee! Dit wilde ze niet! Ze wilde niet sterven! Ze dacht aan haar kittens, die dan moesten leven zonder moeder, en Spotlight... Hij moest dan alleen voor de kittens zorgen met hopeloos liefdesverdriet...

Goldenshadow
Member
627
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 18:16

Ze hield haar klauw op de luchtpijp van Tailstorm, ze hoorde wel dat haar broertje binnen kwam, maar dat maakte haar niets uit. Haar nagels gleden dieper de vacht van Tailstorm in. Ze voelde heel even de kop van Spotlight in haar zij en ze zette een stap opzij, maar haar klauw bleef de luchtpijp van Tailstorm dicht knijpen. Wie ben je en wat heb je met mijn zus gedaan?! Weet je niet meer hoe erg het is om je moeder als kitten te verliezen?! Ben je dan alles vergeten! De keer dat je me gered hebt? De keer dat we stoeiden? De 1e keer buiten?! Altijd misten we haar, nee ik moet zeggen hun ook al is onze vader een zwijger, een verrader. We misten hem. Wat heb ik gedaan, nee wat hebben mijn kits gedaan dat ze dit zelfde lot verdienen?! " hoorde ze hem naar haar sissen, ze luisterde niet eens naar zijn woorden, nouja toch wel een beetje. Ze liet opeens Tailstorm los en draaide zich in een ruk naar Spotlight om voordat hij haar opnieuw raakte. ‘ik ben je zus niet meer, en dat zal ik ook nooit meer zijn. Je hebt je altijd al vergist Spotlight, je hebt altijd al de verkeerde keuzes gemaakt, maar nu heb je toch echt de grootste gemaakt. Jij hebt me zonder reden aan de kant gezet, eerst voor die partner van je en toen nog verder door die stomme pluizenbollen. Heb je enig idee hoe dat is? Nee dat heb je niet meneer perfect’ siste ze hem toe. Ze liep op hem af. Bij elke stap sloegen haar klauwen in de grond, haar vacht stond hoog overeind en haar ogen stonden voor haat. . " Ik EIS een duidelijk antwoord.. Goldenshadow. Want in mijn ogen heb je die niet!" Hoorde ze hem zeggen, ze zag zijn blik wel, maar die deed haar niks, woede was niks vergeleken met haar haat. ‘Jij hebt helemaal niks te eisen Spotlight, je hebt al je rechten op mij verspeeld, al een hele tijd geleden bij die ceremonie, en die krijg je ook nooit meer terug. Je probeert wanhopig te verdedigen wat je toch niet meer kan redden. En dat is je eigen schuld. Je verving me, zonder ooit nog om te kijken’ siste ze naar hem terug. Ze bleef stil staan, en zette haar klauw in de flank van Tailstorm die nog naast haar lag. ‘feel the pain, both off you,’ siste ze hun beiden toe. Ze haalde haar klauw weer uit de flank van Tailstorm en keek Spotlight aan, nooit meer zou ze meer met hem jagen, nooit meer zou ze hem aankijken met haar normale ogen. Nee, hij had alles verpest, hij had haar zo ver gedreven dat ze zelfs zijn kittens zou doden. Haar haat liet haar helderder denken dan ooit, ze had Tailstorm altijd al gehaat, en nu nog meer dan ooit. Haar klauwen groeven zich diep in de grond, afwachtend want haar broertje zou doen. Ze keek even om naar Tailstorm die duidelijk veel pijn leed, maar dat deed haar helemaal niets. Het deed haar niets dat de kittens misschien zonder Tailstorm of Spotlight zouden opgroeien, misschien zouden ze zelfs niet opgroeien, als een duister lot hun trof. En dat duistere lot? Dat stond daar, kijkend naar de kater die ze nooit meer als haar broer zou beschouwen, de gouden schaduw die niets meer dan haat kende. De gouden schaduw die als ze de kans zou krijgen ze allemaal zou vermoorden. Haar staart zwiepte langzaam heen en weer en ze blies even haar adem uit en haalde weer adem in. Nee, haar haat was sterker dan wat die twee liefde noemde. Ze was in dit geval de dood zelf, ze was eerder een wandelende poes die haar gevoel achteraan liep, ze kon tenminste nog helder denken, iets wat die twee stomme katten niet meer konden, omdat ze elkaar waren tegen gekomen. En die ellendige kittens die nooit hun kop hielden. Nee, ze deed gewoon wat ze moest doen, en tja, dat daar doden bij vielen, dat kan niet anders. Haar hart vervuld met haat, haar ogen donkerder dan normaal, ze was een goudkleurige vechtmachine, en ze was er klaar voor ook. Laat hem maar komen, een hond is moeilijker te doden dan die belachelijke lapjespoes en kater. Een hond doodde ze met gemak, dus waarom hun dan niet. Ze ontblootte haar tanden en keek met haar ogen vol haat naar haar broer, klaar om aan te vallen, klaar om hem af te maken. Klaar om eindelijk af te maken waar ze aan begonnen was, klaar om haar belofte aan zichzelf in te lossen. She’s the Devil herself, she’ll kill you, be warned..

ze zal niet vermoorden hoorXD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 15 jun 2012 - 22:41

‘ik ben je zus niet meer, en dat zal ik ook nooit meer zijn. Je hebt je altijd al vergist Spotlight, je hebt altijd al de verkeerde keuzes gemaakt, maar nu heb je toch echt de grootste gemaakt. Jij hebt me zonder reden aan de kant gezet, eerst voor die partner van je en toen nog verder door die stomme pluizenbollen. Heb je enig idee hoe dat is? Nee dat heb je niet meneer perfect’ Hoorde hij zijn zus sissen. Iets kwam over hem heen, hij kende het niet, het voelde als een combie tussen medelijden en iets onverklaarbaars... " Golden... kijk me aan..." Zei hij terwijl hij iets in haar ogen zocht. " Kijk me aan Zus, je kent me.. Je weet wat ik wilt zeggen dus zeg niets.. en kijk me aan" Hij zag pure haat in haar ogen, haat die hij niet begreep. ‘Jij hebt helemaal niks te eisen Spotlight, je hebt al je rechten op mij verspeeld, al een hele tijd geleden bij die ceremonie, en die krijg je ook nooit meer terug. Je probeert wanhopig te verdedigen wat je toch niet meer kan redden. En dat is je eigen schuld. Je verving me, zonder ooit nog om te kijken’ Zei ze weer. " Ik verving je niet, honestly, I promise... Maar we zijn familie we kunnen nooit dat gene hebben wat ik en ... " Hij keek naar tailstorm en maakte zijn zin niet af. Hij sisserde toen hij haar klauwen in Tailstorm zag verdwijnen. Maar hij zweeg als het graf en bleef staan waar hij stond. feel the pain, both off you,’ zei ze weer. Hij zag hoe veel pijn Tailstorm had. Hij voelde het en wou dat het stopte. Hij zou alles voor haar en de kittens doen, alles! Hij zag hoe de poes zich klaarmaakte om te doden. TAILSTORM! riep iets in zijn hoofd. Red haar! doe wat je kan! Dit mag niet gebeuren! Laat het stoppen! Zijn hart klopte als een gek terwijl hij zijn kansen overwoog. Opeens had hij het besluit genomen... Het was een zwaar en moeilijk besluit maar het was nodig besefte hij. Kittens hebben eerder hun moeder dan hun vader nodig dat wist hij maar al te goed. " STOP!" Riep hij zo hard hij kon. Hij voelde de pijn van Tailstorm zowieso dus waarom het haar niet laten besparen? " Neem mij," Zei hij aarzelend en zacht " Neem mij" zei hij wat harder. Tranen stonden in zijn ogen en hij begon zacht te zingen:

Sluit alle deuren maar
Doof alle sterren maar
Demp elk geluid
En verduister het licht

En ik lijd zonder bitterheid
Een dag of een eeuwigheid
Ik vraag niet om antwoord
Niet hier niet vandaag

Geef mij dan een nummer
In plaats van mijn naam
Ontken mij, vergeet mij
Ik heb niet bestaan

En ik lijd zonder bitterheid
Een dag of een eeuwigheid
Ik vraag niet om antwoord
Niet hier niet vandaag

Sloop al mijn dromen maar
Steel mijn geliefden maar
Kinderen van Israel
Zijn nooit alleen

En de wanhoop nabij,
Zal ik sterk zijn en vrij
Want mij is een land beloofd
En daar ga ik heen

Jup ik ga dramatisch doen... Je weet het xD Dood hem niet maar: ik sta je toe hem een litteken te geven xD
Goldenshadow
Member
627
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 18:27

" Golden... kijk me aan..." Hoorde ze hem nog zeggen. ze keek hem aan, met haar ogen vol met pure haat. " Kijk me aan Zus, je kent me.. Je weet wat ik wilt zeggen dus zeg niets.. en kijk me aan" hoorde ze hem zeggen. Ze walgde om zijn woorden, hij probeerde alleen maar tijd te rekken, tijd die hij niet meer had. Zijn tijd en die van Tailstorm was op. ‘Ik verving je niet, honestly, I promise... Maar we zijn familie we kunnen nooit dat gene hebben wat ik en ... ‘ Hoorde ze hem zeggen, hij deed dus weer een zwakke poging om haar van haar gedachten af te brengen. Haar nagels groeven zich dieper in de huid van Tailstorm maar ze haalde ze eruit toen ze Spotlight hoorde roepen: “STOP!" Ze keek naar Spotlight, afwachtend wat die kater van plan was. " Neem mij," hoorde ze hem aarzelend en zacht zeggen. " Neem mij" hoorde ze hem nu harder zeggen. Blijkbaar meende hij het, ach het maakte haar niet uit. Ze hoorde hem wel het liedje zingen, ze sloeg er geen acht op, hij kon toch altijd zo dramatisch doen, alleen maar om tijd te rekken, tijd die hij niet meer had. Ze zette haar klauw op de grond en bleef toen stil staan, het was stil om hun heen, alsof alles stil stond en zijn adem inhield, afwachtend op wat er zou komen.

You turned your back on me.
and now you’ll pay for that.
The eagle will always fly,
Even inside the biggest storm.
You want to protect what you can’t save.
And now, the moon will go out,
The sun will close his eyes.
Blood will flown about this ground.
Revenge will win.
My hate will destroy you..

‘As you wish, Spotlight’ siste ze hem toe. Haar nagels schoten weer uit, ze zaten al onder het bloed van Tailstorm. Ze zette zich af en stormde op haar broertje af, die niet meer haar broertje was. Haar poten groeven zich in de grond toen ze zich af zette. Met twee grote passen was ze bij Spotlight. Haar ogen vol woede, vol haat jegens hem. Haar klauwen onder het bloed van zijn geliefde, en zometeen onder het bloed van hem. Haar oren in haar nek gelegd, haar haren hoog overeind. Weg was de Goldenshadow die hij had gekend, weg was haar medeleven, weg was haar genade. Het enige wat er nog stond was een moordmachine met een hart van haat. Haar gewicht in combinatie van haar snelheid knalde vol op tegen Spotlight aan. Haar nagels zette zich uit, haar klauwen schoten naar hem uit, en voelde ergens weerstand. Ze ontblootte haar tanden en kreeg een stuk van zijn oor tussen haar tanden. Ze bleef het vast houden en probeerde ondertussen hem op de grond te drukken. Haar ogen die normaal zo licht waren, waren nu donker goud, vol van haat. Haar klauwen gingen verder, ze kende geen genade meer. Ze zou hem afmaken. She the gold killer, will release her hate, until he’s dead.

Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 9:12

‘As you wish, Spotlight’ siste ze hem toe. Spotlight maakte zich klaar voor een aanval, voor een gevecht. Hij zag hoe zijn zus binnen 2 grote passen bij hem stond. Haar klauwen zaten onder het bloed, het bloed van Tailstorm en hij sidderde. Hij zette ook zijn oren in zijn nek al was het alleen zijn nekhaar dat overeind ging staan. En toen gebeurde het, ze knalde tegen hem aan. Hij verloor zijn evenwicht en viel achterover. Meteen krabbelde hij op maar hij merkte dat hij in een benauwde situatie tegen de muur aan stond. Een klauw van Goldenshadow wist hij net te ontwijken zodat hij tegen de muur aan kwam. Toen waren er tanden, grote witte tanden die voorbij schoten. Direct hierna voelde hij een pijn in zijn oor, hij werd gedwongen op de grond geduwd te worden want anders zou zijn oor aan flarden liggen. Even zag hij de ogen van zijn zus en wist hij dat hij hier weg moest. " Tailstorm, ren!" Riep hij zacht. Toen ging hij verder. Hij schopte met zijn achterbenen in hoop iemand te raken. Zijn nagels waren inmiddels ook uit en zijn tanden stonden op scherp. Opeens besefte hij dat hij hier wel weg moest anders had hij geen schijn van kans meer. Hij sloot zijn ogen en wachtte nog heel even. Opeens schoot hij weg, door de snelheid die hij had voelde hij iets scheuren en hij wist dat het zijn oor moest zijn. Even later voelde hij bloed over zijn gezicht lopen. Maar hij stond nu aan de andere kant van de den en was klaar om zich te verdedigen. Maar ook om aan te vallen... Hij sprong naar voren en klauwde in de richting van Golden's gezicht.
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:09

We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Kippie11
Tailstorm
Then from on high, somewhere in the distance There's a voice that calls,
"Remember who you are... if you lose yourself,
Your courage soon will follow,
So be strong tonight... remember who you are"

De gouden poes drukte haar klauwen in Tailstorm's flanken. Kreunend lag de gevlekte poes op de grond, lucht kreeg ze al bijna niet meer. " Tailstorm, ren!" Hoorde ze Spotlight zacht roepen. De gevlekte poes begon met haar poten te spartelen en probeerde op te staan, praten lukte even niet, dat kwam door dat gaatje in haar luchtpijp. Het enige wat ze nu moest doen was regelrecht naar de Medicine cats den strompelen. Toen ze half was op gestaan strompelde ze weg. Ze jammerde schor en strompelde de den uit.

Voor de medicine cats den zakte ze ineen, jammerend schoof ze de den in. Het liefst had ze iemand willen roepen, maar dat kon niet. Het enige wat uit haar mond kwam was schor gejammer.

Goldenshadow
Member
627
Actief

CAT'S PROFILE
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:35

Ze zag hoe hij zijn oren in zijn nek legde, maar dat maakte haar niet uit. Ze was niet meer bang voor hem zoals vroeger. Nee, ze haatte hem. Ze zag hoe zijn nekharen overeind gingen staan, maar zelfs dat schrikte haar niet af. Ze voelde hoe hij tegen de grond aanknalde toen ze zich tegen hem aangooide. Maar hij stond blijkbaar weer op. De goudkleurige poes hield zijn oor vast. En ze voelde hoe hij weer op de grond werd geduwd. " Tailstorm, ren!" Hoorde ze haar broertje naar Tailstorm roepen. Het maakte haar niet uit als Tailstorm ervan door ging. Ze zou later nog wel met die lapjespoes afrekenen, nu was het eerst Spotlight zijn beurt. Ze zag wel dat zijn nagels uit waren gezet, maar ze was niet bang. Ze voelde hem bewegen en hield zijn oor stevig vast. En toen voelde ze hoe hij onder haar weg glipte. Maar toch, ze hield zijn oor vast, ze hoorde iets scheuren en bleef staan. ze tufte het stukje oor uit wat ze nog in haar bek had. Een stuk oor van Spotlight zijn oor. Ze keek naar Spotlight en zag het bloed over zijn gezicht heen lopen, maar dat maakte haar niet uit. Ze draaide zich naar hem om en gromde zacht. Ze zag hem naar voren springen met zijn klauwen uit, in de richting van haar gezicht. Haar klauwen onder het bloed, haar haren opgezet en haar ogen, haar gouden ogen vol met haat. Haat jegens Spotlight, haat jegens de kater die ooit haar broertje was, haat tegen die kater die haar nu aan wou vallen.

You don’t know me anymore.
You don’t know my pain.
You can only think about yourself.
And now you will pay for that.
No longer I’m your sister.
No, I’m a golden killer, without mercy.
You’re time is up, you only can run.
But know, I’ll always get you..

De tijd leek stil te staan, terwijl Spotlight op haar af kwam. Ze was niet bang om te sterven, ze was niet bang om te vechten. Ze had alles al verloren, meer kon ze niet meer verliezen, het enige wat haar nog kon gebeuren was dat ze dood ging. Maar niets maakte haar meer uit. Ze keek hem aan met haar goudkleurige ogen vol haat. Als ze nu zou sterven dan zou ze sterven met haat in haar hart. Starclan was niet meer voor haar weggelegd, maar dat maakte de goudkleurige poes niet meer uit. Een duistere grom ontsnapte uit haar keel en in een reflex sprong de poes weg. Zijn nagels vonden maar heel even weerstand in haar flank, maar toen was ze al weer weggesprongen. Drie soorten bloed waren nu te vinden op Goldenshadow, die van haar zelf, dat van Tailstorm en het bloed van spotlight, maar haar bloed was in de minderheid en stolde snel. Ze keek Spotlight aan en gromde opnieuw duister. Ze wachtte af, op zijn volgende zet. She doesn’t fear the dead, because that’s all what’s left for her. The golden killer, the bad angel, fallen from heaven into hell. She doesn’t have mercy anymore..
wingkit
Member
65

CAT'S PROFILE
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 20:27

Wingkit zag zijn vader staan en zijn broertjes en zussjes en keek vol blijschap naar zijn fammilie. Hij keek om en zag een goudkleurige poes staan bij een boom. Pap mag er niks van weten dacht hij of het is een sterken krijger die hem vast wild trainen dacht hij met een glimlach,hij horden zijn zusje praten met Spotlight nu had hij de kans maar nee dacht hij ik kan het nog altijd doen.

Bravekit*
Member
Femke
39

CAT'S PROFILE
Bravekit*
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 jun 2012 - 11:30

*sorry voor de vreselijk late reactie*

Bravekit kneep zijn groene ogen tot spleetjes tegen het felle licht van de zon. Langzaam opende hij zijn ogen, en keek verwonderd om zich heen. Hij had zich in een heel nieuwe wereld gewaagd, groot, mooi en onbekend. Een klein blaadje lag op de grond. Speels sloeg hij er met ingetrokken nagels naar. Het blaadje waaide zacht op, en de gevlekte kitten dartelde er vrolijk achteraan. Hij keek op toen hij geluid hoorde uit de den van de warriors. Instinctief wist hij dat dit geluid niet veel goeds betekende. Het jonge katertje schrok toen hij zijn moeder strompelend uit de den zag komen. Dit kon niet goed zijn, dat wist hij. De lapjespoes die hij zijn moeder noemde ging in de richting van de den van de medicine cat. Bravekit rende naar zijn moeder, de medicine cat den in, en bleef met grote ogen bij de ingang staan. 'M-mama?' zei hij aarzelend.

PS: Laat me raden Spotlight, fan van de musical Joseph? =3
wingkit
Member
65

CAT'S PROFILE
wingkit
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 22:05

Wingkit hoorde Bravekit en Tailstorm. "Mam" riep Wingkit met een piep stem, "Mam mam mam" bleef hij roepen renend naar zijn moeder en zijn broertje met tranen ogen. Toen dacht hij na ik moed mijn vader en broetjes en zusjes halen, zijn kleine potjes zal hij pas later bij zijn vader komen. En hij keek om hij zag weer de goudkleurige kat poes hij wist dat hij zij fout was. Een fonk in zijn oog gaf dat hij erg boos was hij was woedend. Jij begon hij tegen de goudkleurge kat poes. "J..ji..jij veratster warom mijn familie warom val jij ze aan wij zijn allemaal riverclanners allenmaal fammilie" zij hij hard op het leek dat hij om ringt was met vuur. "Ik geef nooit op als het om mijn famielie gaat NOOIT!!!"zij Winkit.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]   We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens] - Pagina 2 Icon_minitime

We all same [Rare titel, Spotlight en de kittens]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: