We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Meeh, Zsa zegt dat ik eng ben :c En omg.. Ik en Zsa schelen maar één jaar o3o
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
@ Linn en Zsa; ik vertel wel even het hele verhaal. Ik was dus verliefd op een hele lieve jongen, Thijs. Maar dat is allemaal veranderd sinds de kerstvakantie. Hij koos niet voor z'n liefde voor mij maar voor zijn vrienden. Ik was still in love with him. We hadden woensdag een heel leuk gesprek, echt zo'n lovergesprek. Totdat gisteren twee van m'n vriendinnen kwamen vertellen dat hij me leuk vond. De rest ging dus direct op hem af en wilden mij meeslepen, maar daar had ik geen zin in. Ik wist dat hij verkering dom vond staan dus dat het een grap was. In de klas regelde iedereen dat ik voor hem zat en m'n vriendin die naast me zat in de les ging steeds met hem praten. Ik had daarna nog een inhaalproefwerk dus bleef een uur langer op school. Toen ik thuis was, zag ik dat hij op msn was. Ik zei dus dat het allemaal niet waar was wat iedereen had gezegd ens. Maar ineens ging zijn zus het voor hem opnemen, zo van; jouw vriendinnen vragen dat steeds aan mij en dus ben je nog wel verliefd.. En dat was al een tijdje een stuk minder. Toen ging hij op twitter zeggen van; Ooh wat ben jij zielig. Ik wist dat het over mij ging en al m'n vriendinnen vroegen wat er was. Zij vertelden me wat hij allemaal had verteld. Hij was inmiddels ook z'n vrienden kwijt dankzij een domme actie die dag. Ik dacht serieus wat ben jij zielig want je zus neemt het gewoon voor je op, alsof je me niet alleen aan kan ofso. En nu staat dus de hele klas aan mijn kant en de ruzie ging op twitter net gewoon vrolijk door. Ik ging me niet op m'n kop laten zitten en zei gewoon hetzelfde terug. Maar zelfs een van z'n vrienden zei; hij is een dom joch. Ik zei dat ik het er mee eens was en toen kwam hij dus precies online. Hij zei dankje en ik zei graag gedaan. Hij; voor jou geld hetzelfde. Ik; denk je dat dat mij iets doet? Hij; nee, maar mij boeit het ook niks. Ik; ik zag jou nog wel huilen. Hij; okee dan. Ik; ;p. einde gesprek en einde vriendschap met hem.
dit lucht op zeg haha
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen! Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Reno
Member
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
@ Sharon, awhh dat lijkt me echt rot meis. Maar ja, je hebt nu gezien hoe hij ook kan zijn, nee? Goodluck meis <3 c:
dat komt gewoon omdat ie niet bij de populaire jongens hooort. hij is gewoon heel dom bezig, en dat beseft ie gewoon nog niet. een van z'n vrienden zei net nog; hij is een door deer (twents (dialect) voor hij is een domme jongen). maar jaa, ik weet nu dat ie niet de ware is en had beter naar me vriendinnen moeten luisteren ;s
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen! Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Reno
Member
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
In de zomer ga ik hem gewoon vertellen dat ik voor hem voel. We gaan tien dagen met school weg, was niet verplicht. En ik zelfs met z'n vrienden overweg, is niet zo moeilijk om tegen iemand te zeggen die je al sinds het eerste basis kent te zeggen dat je hem leukt vind, toch? D=