|
|
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 7:22 | |
| NE rep O_O x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 7:34 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Jeah, coldplay fan ;D Noo, ik moet ook nog E-N-G-E-L-S leren ;s
You mean me? In ieder geval, meh lieft Coldplay
YELLOW!! Jupp, you xD Bij je OC zag ik zo Goldplay staan c: Me lufft Coldplay to. ♥ Mooi zo x'D Moet zo naar school, Bio SO en ik krijg natuurkunde proefwerk terug. Spannend.. |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 7:45 | |
| - Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Shrewleap schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Jeah, coldplay fan ;D Noo, ik moet ook nog E-N-G-E-L-S leren ;s
You mean me? In ieder geval, meh lieft Coldplay
YELLOW!! Jupp, you xD Bij je OC zag ik zo Goldplay staan c: Me lufft Coldplay to. Mooi zo x'D Moet zo naar school, Bio SO en ik krijg natuurkunde proefwerk terug. Spannend.. Ahahaa, arme jij D< Ik heb ook Engels toets ;s Veel suc6 in ieder geval |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:03 | |
| |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:06 | |
| Bah, bah en nog eens bah! Straks fietsexsamen, en avondvierdaagse |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:12 | |
| heb medelijden met degene die toetsen moeten doen, (dus ook met mezelfXD) serieus moet 2 giga toetsen doen, en domme ik heb weer eens niet geleerd XD.
Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:19 | |
| Ze hebben school gwn gemaakt om ons te kloten -.-'' |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:27 | |
| idd, hekel aan school. moet alleen nog 4 jaar =.= Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 8:54 | |
| Wiskunde is onbegrijpelbaar. Maar hierna heb ik Natuurkunde en dat is leuk en begrijpelijk. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 9:00 | |
| - Nemuru schreef:
- Wiskunde is onbegrijpelbaar. Maar hierna heb ik Natuurkunde en dat is leuk en begrijpelijk.
*Verslikt zich* Natuurkunde is leuk!? Ik heb al twee jaar ruzie met dat vak, en de docent >< Serieus, ik haat het :') Zo meteen voor 6 uur naar school /zucht. Ik wil geen gym D: » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 9:05 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 9:06 | |
| Alleen thuis....IK BEN NOG NOOIT ZO BANG GEWEEST. Bij elk normaal geluidje schrik ik gewoon, ik ben gwn. zo bang dat ze terug komen O_______________________O |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 9:18 | |
| YAY! Marble is nu oud genoeg om vrij mee te RPG'en xD |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 10:07 | |
| Wie wil topic? Breakingkit - Riverclan Mimi - Bloodclan Lilythorn - Thunderclan Angelvoice - Windclan Disturbingvoice - Shadowclan Butterbell - Riverclan Emberstorm - Windclan Wolfpaw - Thunderclan Wie me btw wil helpen van de eenzaameid:: Skype;; mimigirl516 Msn;; miseru_is_awsome@hotmail.comPing;; 2890475E Whatsapp;; 0627200761 Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 jun 2012 - 10:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |