|
|
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 19:56 | |
| Kita moet Watercoat nog vermoorden, maar ik weet niet of dat nog gaat gebeuren >< |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 19:58 | |
| - Watercoat schreef:
- Kita moet Watercoat nog vermoorden, maar ik weet niet of dat nog gaat gebeuren ><
hmmm, anders bied Nightrevenge zich aan als vrijwilliger watercoatXD. hij heet niets voor niets nachtwraakXD Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:00 | |
| Ugh Moon moet posten met Stormstar dan kan Dream dood xD |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:01 | |
| Soms vraag ik me af: Wat doe ik nog hier op dit forum? Ik doe hier helemaal niks... Ik kan helemaal niks op een RPG forum aangezien ik niet kan posten en mensen zeggen dat iedereen beter kan posten dan mij, dus wat doe ik hier nog? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:02 | |
| - Watercoat schreef:
- Soms vraag ik me af: Wat doe ik nog hier op dit forum? Ik doe hier helemaal niks... Ik kan helemaal niks op een RPG forum aangezien ik niet kan posten en mensen zeggen dat iedereen beter kan posten dan mij, dus wat doe ik hier nog?
hoezo dat? hoezo kan je niet posten? Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:03 | |
| - nightrevenge schreef:
- Watercoat schreef:
- Soms vraag ik me af: Wat doe ik nog hier op dit forum? Ik doe hier helemaal niks... Ik kan helemaal niks op een RPG forum aangezien ik niet kan posten en mensen zeggen dat iedereen beter kan posten dan mij, dus wat doe ik hier nog?
hoezo dat? hoezo kan je niet posten? Ik kan wel gewoon posten, maar ik faal enorm (zeggen sommigen warvan ik geen namen ga noemen) |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:05 | |
| - Watercoat schreef:
- nightrevenge schreef:
- Watercoat schreef:
hoezo dat? hoezo kan je niet posten? Ik kan wel gewoon posten, maar ik faal enorm (zeggen sommigen warvan ik geen namen ga noemen) hmm, gewoon blijven proberen? anders wil ik wel een topicje met je doen? met golden dan natuurlijkXD in de riverclan, als je daar zin in hebt natuurlijk Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:07 | |
| Allee... Ik ga niet posten met Watercoat, want het is de bedoeling dat ie doodgaat... Nouja... Misschien kan Nightrevenge Water vermoorden aangezien Kita niet verder gaat met hte topic |
|
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:09 | |
| Ik ben moe, maar wil persee nog even op wc xD - LENIMIKURIN!:
LENMIKURIN!
|
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:11 | |
| Wie nou niet? I love this forum XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:12 | |
| @Marieke Escada wil zich ook wel melden om Water af te slachten - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:14 | |
| - Watercoat schreef:
- Allee... Ik ga niet posten met Watercoat, want het is de bedoeling dat ie doodgaat... Nouja... Misschien kan Nightrevenge Water vermoorden aangezien Kita niet verder gaat met hte topic
oke, ik vind het bestXD. als jij dan de topic maakt? Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:16 | |
| Ivy's ava is schattig :3 And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Gaby/Gabs 42
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:38 | |
| WOOOOWW even een oud acc uit het stof geplukt xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:39 | |
| DANGEEEER <3333 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Gaby/Gabs 42
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:39 | |
| YEAAH HE'S STILL ALIVE xD
hoe oud moet hij zo onderhand wel niet zijn xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:40 | |
| Ehm, ouder als 6 manen denk xDDD
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 20:41 | |
| Zo, de kitten attack in het WC kamp is begonnen xD And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|