We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jun 2012 - 22:20
helleuw. Ben bored... Dotpaw ik heb hem weggehaald C:
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Laatst aangepast door Iciclea op di 5 jun 2012 - 22:25; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jun 2012 - 23:00
big:
Heb ik net ff snel getekend ^^ Het is geen Yoshi, maar een Doshi x'D
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Sweetkit.
Member
Cesanne 123
CAT'S PROFILE Age: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~ Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 jun 2012 - 23:16
Iciclea schreef:
big:
Heb ik net ff snel getekend ^^ Het is geen Yoshi, maar een Doshi x'D
Not a Yoshi?!! D: Nooooo! I want a Yoshi D; Maar Doshi klinkt wel leuk :3
You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first!
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:17
Ze vond hem leuk (maar had eerst niet door dat het veulen er niet hoorde >.<)
Thanks peepz c:
Mr. Tips
Member
Floriske 431
CAT'S PROFILE Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden) Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:19
goedemorgen ^^
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:26
Good morning, ik ga over een uurtje naar school en na school ga ik zwemmen met de klas bij een vriend. (Waar ik toevallig ook verliefd op ben :3 (Lang verhaal))
You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:28
theheh xD Ik ben ooit ook op een vriend van mij verliefd geweest, maar dat was voor mijn gevoel gewoon liefde zovan; Jij bent mijn BESTE vriend, jiij bent degene die ik kan vertrouwen. Dus niet echte echte leifde, heb het hem nooit echt verteld..
Post count: 13
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:29
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:34
Taiyo schreef:
theheh xD Ik ben ooit ook op een vriend van mij verliefd geweest, maar dat was voor mijn gevoel gewoon liefde zovan; Jij bent mijn BESTE vriend, jiij bent degene die ik kan vertrouwen. Dus niet echte echte leifde, heb het hem nooit echt verteld..
Ik heb hem al een stuk of weet ik veel hoeveel keer gevraagd, ja, door een vriendin dan. Ik durf het echt niet te doen, ik ben echt bang dat hij helemaal verlegen gaat worden, want je ziet gewoon dat hij mij ook leuk vind, maar hij durft het niet te zeggen denk ik, want hij heeft een vriend die meteen gaat zeggen dat hij een kneus is ofzo als hij met mij heeft. En we zijn hele goede vrienden en we kunnen het enorm goed met elkaar vinden, dat is pas een half jaar. XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:35
Ikke ga, moet nog brood smeren en gymkleding bij elkaar zoeken >.<
People talking without speaking People hearing without listening People writing songs that voices never shared No one dared Disturb the sound of silence ~My Theme Song ~
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:37
Doei doei XD Leuke schooldag? Die krijg ik denk ik wel, invaller XD Die had de andere klas ook al gehad, ze zeiden dat ze echt vreemd praatte, jackpot!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 7:44
Goodmorning ( zover een morgen goed kan zijn xD)
Ga ff douchen en ben zo terug ^^