You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftheart
Member
You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] DPKsfdL
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 19:31

Langzaam strekte Swiftheart haar klauwen uit. Verveeld keek ze rond. Ze had een speels gevoel, en besloot maar wat rond te lopen. Misschien wat jagen voor de Clan ? dacht ze bij zichzelf. Met die gedachte stond ze op. Al snel kwam ze in het bos. Het was niet zo ver. In deze tijd van het jaar was er volop eten. Rondom Swiftheart hoorde ze allerlei geluiden. Geritsel van een bosmuisje in de struik, het getjirp van een volgeltje in de boom, en een konijntje die net wegschiet. Niet heel ver weg streek het vogeltje neer voor Swiftheart, die zo net nog in de boom zat. Swiftheart perste een ademzucht uit haar longen en zakte in de jachthouding. Ze spitste haar oren. Ze volgde de bewegingen van het niets vermoedende vogeltje, dat daar vredig met zijn pootjes wat blaadjes wegschraapte. Ook opzoek naar zijn maaltje. Swiftheart wachtte het goede het goede moment af, en nam een stabiele, krachtige sprong. Ze greep hem in haar klauwen, maar had niet zoveel grip. Op een haartje na ontsnapte hij, maar ze liet het er niet bij zitten. Swiftheart zette de achtervolging in. Ze had hem toch pijn gedaan, want het vogeltje kon niet heel hoog vliegen. Snel rende ze erachter aan. Ze moest en zal hem hebben. In haar eigen wereldje had ze niet zo goed door waar ze heen rende. Onbewust kwam ze uit bij de grenslijnen, die de 4 machtige clans deed scheiden. Ze racede nog steeds achter het vogeltje aan. Vermoeid kwam hij steeds lager te vliegen. Nét op het punt toen ze een sprong wou maken om er een eind aan te maken, stootte ze tegen een andere poes aan. Swiftheart had dit niet zien aan komen, en reageerde ook een beetje fel. ''Kan je nou echt niet uitkijken ? ! Je ziet toch dat ik aan het jagen ben ? Nu heb ik mijn prooi gemist !'' Swiftheart keek teleurgesteld naar het wegvliegende vogeltje, die dus was ontsnapt. Toen richtte ze haar blik weer op de poes. Swiftheart nam een vijandelijke houding aan. Ze ontblootte haar tanden, terwijl de zon een blinkje op haar tand straalde. Ze sprong iets naar achter en zette zich schrap.

-Flut- x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfur.
Member
Merell
97

CAT'S PROFILE
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 20:06

You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] 35cl8v8
Honeyfur

Honeyfur liep rustig langs de grens die het Windclan en het Thunderclan territory scheidde. Ze snoof de geur op, en rook een verse geur van een Thunderclan kat in de verte. Een konijn schoot voorbij, en gelijk vergat Honeyfur de Thunderclan geur, en rende achter het konijn aan. Ze pakte het konijn tussen haar klauwen en nog half rennend maakte ze een einde aan het leven van het diertje. Ze mompelde zachtjes een bedankje naar de Starclan, en begroef het dode konijn, voor als ze meer zou vangen. ''Kan je nou echt niet uitkijken ? ! Je ziet toch dat ik aan het jagen ben ? Nu heb ik mijn prooi gemist !'' zei een poes tegen haar. De geur van de poes kwam in aanraking met haar neus. Het was dezelfde kat als ze net geroken had. "Ik uitkijken? Mag je zelf ook wel doen, en van mij mag je wel jagen, maar doe dat op je eigen territoria, je staat nu half in Windclan gebied!" snauwde ik fel. Honeyfur spande haar spieren en ging in vijandige houding staan, klaar om aan te vallen.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimema 4 jun 2012 - 18:37

De poes was er blijkbaar niet van gediend. "Ik uitkijken? Mag je zelf ook wel doen, en van mij mag je wel jagen, maar doe dat op je eigen territoria, je staat nu half in Windclan gebied!" reageerde ze fel terug. Ook zij spande haar spieren en stond klaar om aan te vallen. ''En dat zeg jij ? Jij staat zelf ook half in het Thunderclan terretoria hoor !'' Swiftheart nam een krachtige sprong en strekte haar nagels uit. Ze krabte Honeyfur bij haar poot, en er kwam een klein straaltje bloed tevoorschijn. Ze ontblootte weer haar tanden en zette zich schrap voor haar reactie. Ondertussen was er al geen kat meer te zien, en het leek vredig. Maar Swiftheart voelde meer haat. Kom maar op.. dacht ze sluw. Opeens merkte ze dat het al best laat werd. De zon was er nog wel, maar stond niet meer zo heel hoog. De vogeltjes om haar heen begonnen een liedje te fluiten, terwijl de wind een frisse bries liet voelen. De blaadjes aan de bomen én op de grond 'dansten' in de wind. Het was een mooi gezicht. Waar Swiftheart dus op dit moment totaal niet aan dacht.

-Soo flut ;o -
Honeyfur.
Member
Merell
97

CAT'S PROFILE
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 16:12

You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] 35cl8v8
Honeyfur

''En dat zeg jij ? Jij staat zelf ook half in het Thunderclan terretoria hoor !'' hoorde ze de poes zeggen. "Ik jaag niet op Thunderclan territoria." snauwde Honeyfur terug. Honeyfur voelde de nagels van de witte poes langs haar poot gaan. Een straaltje bloed liep van haar poot naar de grond. "Pas op jij." siste ze vijandig, en kneep haar ogen tot spleetjes. Ze maakte een krachtige soepele sprong, en voelde haar nagels langs de schouders gaan van de korte witte vacht. Het rode bloed was duidelijk te zien op de witte schouder. "Hopelijk heb je nu geleerd dat je op je eigen gebied jaagt." siste ze fel. Honeyfur wierp een korte blik naar de lucht. 'Het word al laat.' Het liefst had ze zich nu omgedraaid, nog wat prooi vangen, en dan terug keren naar het kamp, maar dan zal ze overgeven, en dat liet ze mooi niet gebeuren! Ze keek de poes vijandig aan. De lucht werd steeds donkerder, en het werd steeds kouder. Er blies een windje over haar rug, maar Honeyfur negeerde het, en bleef de poes vijandig aanstaren.
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 19:59

''Ik jaag niet op ThunderClan terretoria.'' had Honeyfur tegen haar gesnauwd. Er liep langs de poot van haar tegenstander een straaltje bloed naar beneden. "Pas op jij." siste Honeyfur vijandig en keek haar met een woeste blik aan. ''Nee, je jaagt absoluut niet op ThunderClan terretoria he ?'' zei SwiftHeart. Honeyfur nam een soepele sprong en ging op SwifHeart af. Ze probeerde haar te ontwijken, maar de scherpe nagels wisten haar flank te raken. Een kille steek ging er door haar lichaam heen en ze kreeg een beroerde rilling. Het rode bloed wat uit de wond liep stak scherp af op haar witte vacht. "Hopelijk heb je nu geleerd dat je op je eigen gebied jaagt." had Honeyfur gezegt. SwiftHeart is geen opgever en had haar een gemene blik teruggegeven. Ze zag hoe haar vijand een blik in de hemel wierp, die langzate stralam maar zeker donkerder werd. De zon liet zijn laatsen schijnen en de lucht kleurde van oranje- roze naar een diep donker blauwe kleur. De hemel vulde zich met glinsterende sterren van de zilverpels. Even was SwiftHeart vergeten wie ze voor zich had. Ze hief haar hoofd op naar Honeyfur. ''Ik zou je maar opgeven meisje, je maakt écht geen kans.'' zei ze met een plagerige stem en liep langzaam en met een gemene glimlach om Honeyfur heen. Haar pootjes liet ze traag zakken, terwijl ze haar ogen op die van Honeyfur had gericht.
Honeyfur.
Member
Merell
97

CAT'S PROFILE
Honeyfur.
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 19:26

You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] 1z16a37
''Nee, je jaagt absoluut niet op ThunderClan terretoria he ?'' zei Swiftheart. Honeyfur wou iets terug snauwen, maar besefte dat het geen zin had. Ze zag hoe de lucht een diepe donkerblauwe kleur kreeg. Ze wou net weglopen, toen ze de stem van de poes weer hoorde. ''Ik zou je maar opgeven meisje, je maakt écht geen kans.'' Honeyfur slaakte een zucht, en draaide zich weer om. "Dat was ik net van plan." zei ze met een moedige ondertoon in haar stem. Nu zal ze vast geen prooi meer vinden, waarvoor ze hier was gekomen. Ze groef haar konijn op, en liep ervan door. De zilverpels had zich gevult met sterren. Ze had zich overgegeven, niks voor haar. Ze voelde zich een zwakke kittypet. "Starclan, wat heb ik gedaan?" fluisterde Honeyfur zacht. Ze slaakte een moedeloze zucht.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ]   You just kidding me ? ! [ H O N E Y F U R ] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: