| [GZ] Dingetjes voor Darkvoice | |
|
|
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 20:45 | |
| Met zus heb ik wel het karakter nodig, wil je het iets uitbreiden? Hoe ze is, ze moet wel een beetje op Dark haar karakter lijken ^^ |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 20:58 | |
| Naam: Leafstorm Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Skippy Leeftijd: 24 moons Wat: Zus Waarom: Ik wil familie voor haar Extra: Ze denkt dat ze al haar familie kwijt is, daarom is ze ook vaak somber. Karakter: Leafstorm is een lieve en gevoellige poes. Ze is meestal vrolijk maar soms kan ze wel eens snel op haar teentjes zijn getrapt. Eigenlijk is ze niet iemand die gevechten voert, en zeker niet nu ze kittens krijgt (het topic dat ze worden geboren is aan de gang..) |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice za 2 jun 2012 - 10:21 | |
| Naam: Swiftheart Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Loudkit, Swiftheart of Strawfur xD Leeftijd: Eigenlijk, wil ik dat ze volwassen is, maar nog geen moon ? Wat: Zus Waarom: Ik zoek nog familie voor haar, en je lijkt me de perfecte persoon (:, alleen moet ze nog even in de TC geacc. worden. Karakter: Swiftheart is een poes die niet zo gauw boos op je zou worden. Je kunt alles bij haar kwijt en ze vind altijd; Geheim is geheim, en als je dat doorverteld, mag je uit haar leven verdwijnen. Extra: Als ze een geheim zou vertellen, zo ze kuchen, krabben, en stotteren, onmogelijk dus. (: |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice za 2 jun 2012 - 11:17 | |
| Sorry, maar de karakter's kloppen niet met dat van Darkvoice, Swiftheart nog wel een beetje.
En ik zeg dit even omdat Firestripe ook al ergens anders aangemeld heeft voor het steunen en al, dit idee is een beetje gejat, maar ach, het is dus niet de bedoeling dat hij dus twee poezen steunt, ik gooi hem er dus uit, sorry. |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice za 2 jun 2012 - 12:15 | |
| Ik snap je niet :$
Edit;;
Laat maar, ik heb besloten in de BC te gaan. - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice zo 3 jun 2012 - 19:57 | |
| Oke, er zijn nog mensjes nodig!!! |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice zo 3 jun 2012 - 20:45 | |
| Naam:angelpaw Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen:angelpaw Leeftijd:zie je op profile Wat:zus Waarom:ben nooit zus geweest en het lijkt me leuk Extra:gezelig
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice zo 3 jun 2012 - 21:03 | |
| - Darkvoice schreef:
- Dark is altijd al op Moockingjay verliefd geweest, maar ze heeft nooit de kans gekregen om het tegen hem te zeggen, en voordat ze de kans kreeg kreeg ze Firelion en ik weet niet hoe alles af gaat lopen XD En Fire wordt niet haar broer, hoe kunnen ze anders verliefd zijn?
Ja, dat vond ik ook al zo vreemd klinken. Dat doet niemand maar dan ook niemand. Ik kreeg het idee zomaar. Maar het was niet echt helemaal de bedoelig moet ik zeggen. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice ma 4 jun 2012 - 8:08 | |
| Oke, nou ja, Firelion wordt dus geen broer XD |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 6 jun 2012 - 7:31 | |
| Sorry voor dp.
Sunpelt en Mockingjay zijn gekozen! Ik kan jullie nu eventueel een pb sturen als ik zin heb in een topic, maar de gehele groep is nog niet compleet. |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 6 jun 2012 - 14:56 | |
| Naam: Earthwalker Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: goldenshadow Leeftijd: 20 moons Wat: broer Waarom: omdat hij nogal lonely is in de tc, en hij laat maar zeggen geen familie verder heeftXD. Extra: Hij kan soms nogal gestoord zijn, ze zeggen dat het komt doordat hij zolang alleen heeft gelopen over de wereld heen. Hij is nu al een paar moons terug in de thunderclan, waar hij ook vandaan komt. Hij is verder best wel aardig, maar hij kan soms bot uitvallen. Zijn groene ogen kunnen best angstaanjagend zijn in het donker. Hij heeft geen ouders meer, en tot nu toe ook geen broer/zussen. Hij is een redelijk nieuw account en er is nog niet veel meegedaan. Als je iets aan hem verteld, dan zal hij altijd luisteren. Hij zal nooit iets door vertellen. Als je iets doet wat hem niet bevalt, dan kan hij toch best raar doen. Hij lijkt soms een beetje erg afwezig, maar weet dat hij altijd luistert.. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice do 7 jun 2012 - 19:21 | |
| Ik voeg je toe aan mijn lijstje ^^ |
|
| |
Stijn. 378
| |