| [GZ] Dingetjes voor Darkvoice | |
|
|
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 21:47 | |
| Oke, ik wil iets voor Darkvoice hebben, ze is nu helemaal in de war en weet niet wat ze doet. Ze wordt makkelijk verleid door de katers, vooral nu, ze is zelfs niet meer zeker of Firelion haar nog wel aardig vindt, ze zoekt bij iedereen steun, en wordt dus meteen verliefd. Ze is helemaal kapot van Silverleaf's dood.
Ik zoek nu:
1. Een paar TC katers. (Maximaal 5) [Ze krijgt hier dus geen kittens of wat dan ook mee, ze wordt alleen verliefd en zoekt steun] 2. Een soort nieuwe vriendin waar ze ruzie mee krijgt. (Misschien een gevecht) 3. Een TC kater waar ze helemaal tegen flipt en ook in een gevecht raakt. 4. Een paar TC katten die haar zeg maar een soort van 'pesten', daar gaat ze ook tegen flippen, ze verklaren haar zegmaar voor gek. (Maximaal 3) 5. Een RC neef of nicht. 6. Een TC broer. 7. Een geheime Windclan broer. (Hier had ik een idee bij :3) 8. Een zus (Maakt niet uit welke clan, maar geen Bloodclan rogue etc.)
Aanmelden?:
Naam: Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Leeftijd: Wat: Waarom: Extra:
Geïteresseerd: 8. Leafstorm, Swiftheart 6. Earthwalker
Gekozen: 2. Sunpelt 1. Mockingjay,
Alvast bedankt voor het aanmelden!
Laatst aangepast door Darkvoice op do 7 jun 2012 - 19:22; in totaal 10 keer bewerkt |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:17 | |
| Naam: Relistail Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Avalanchefall Leeftijd: 19 moons Wat: 2.Vriendin Waarom: Ik moet nog op haar beginnen...Wil graag iets met haar doen. Extra: Ze is iedereen verloren uit haar familie en ze lijkt te lachen, maar huilt vanbinnen. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:19 | |
| Oke, ik ben zeer geïnteresseerd, ik zet je op mijn lijstje. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:20 | |
| Dit is ze. Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug. |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:22 | |
| Oke, bedankt voor de show XD |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:25 | |
| Naam: Firestripe Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Firestripe Leeftijd: 15 manen Wat: TC kater die haar steunt Waarom: Firestripe wat inactief met het RPG posten dus dit leek mij wel een optie om hem wt actiever te krijgen. Extra: Yaay && Als ik gekozen wordt wil je dan ff PM sturen ?. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Babs 6
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice di 29 mei 2012 - 22:26 | |
| Oke, en ik zal je een pb sturen als je wordt gekozen ^^ |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 29
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 30 mei 2012 - 8:10 | |
| Naam: Cherrypaw. Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Spottedleaf(of Silverleaf) Leeftijd: 8 moons ( without mentor ) Wat: Een soort nieuwe vriendin waar ze ruzie mee krijgt. Waarom: Ik dacht dat je wel dezelfde persoon die Silverleaf speelde kon gebruiken x'D Extra: Me wants Silver back ^^'' The dreams that we dream the life that we share the heart we share everything is of us we will love until we die |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 30 mei 2012 - 18:00 | |
| Jullie zijn toegevoegd aan het lijstje, en er mogen nog meer aanmeldingen! |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 30 mei 2012 - 18:18 | |
| Naam: Sunpelt Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Stormstar/Darkfire Leeftijd: 40 Moons Wat: Vriendin. Waarom: lijkt me leuk, en ik probeer Sun weer actief te krijgen Extra: nope |
|
| |
Babs 6
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice wo 30 mei 2012 - 18:55 | |
| Ik zal je erbij zetten als ik op Darkvoice zit, |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 7:57 | |
| Sorry voor dp,
ik heb nog wat familieleden toegevoegd, je kunt je nu ook aanmelden voor familie! |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 11:56 | |
| Naam: Mockingjay Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Blacksoul Leeftijd: 18 Moons. Wat:Kater waar ze verliefd op wordt. Waarom: Mocking is een kat die al vele kattinen heeft gehad en Darkvoice kan nog wel even op zijn lijstje (; Extra: Mocking heeft een chronische ziekte waardoor hij geen pijn kan voelen. |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 18:08 | |
| Tja, ik heb alleen Fire voor broer. Maar... Dat lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk gezien de situatie. Met Fire Dark en Silver, maar goed het kan wel... Dan wordt ons verhaal alleen nog maar groter. Maar dan moet het wel een verloren gewaande broer zijn. Anders zou het niet meer kloppen. ;p Dus als je het wilt mag je het zeggen. Maar eerlijk gezegd lijkt mij het een beetje onwaarschijnlijk. Dus kies gauw!!! |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 19:13 | |
| Dark is altijd al op Moockingjay verliefd geweest, maar ze heeft nooit de kans gekregen om het tegen hem te zeggen, en voordat ze de kans kreeg kreeg ze Firelion en ik weet niet hoe alles af gaat lopen XD En Fire wordt niet haar broer, hoe kunnen ze anders verliefd zijn? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 19:50 | |
| |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 19:59 | |
| Oke, mooizo, ik denk dat ik zo ga kiezen wie het worden enzo, die staan dan al vast, dan worden de andere keuzes ook gekozen XD |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 20:03 | |
| Kan die geheime windclanbroer ook een zus zijn ? |
|
| |
~LYAN 315
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 20:04 | |
| Ja, ik zal er een nummer van bij zetten, maar die broer blijft wel beschikbaar. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice vr 1 jun 2012 - 20:11 | |
| Naam: Leafstorm Als ik een pb moet sturen, waar moet ik hem dan naartoe sturen: Skippy Leeftijd: 24 moons Wat: Zus Waarom: Ik wil familie voor haar Extra: Ze denkt dat ze al haar familie kwijt is, daarom is ze ook vaak somber. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Dingetjes voor Darkvoice | |
| |
|
| |
|