We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 9:56
Succes, Maaike! Je red het vast wel hoor :p Voor welk vak is het?
× Dropping × » The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart. «
.:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 11:01
Tailstorm schreef:
Spotlight schreef:
Patchpelt schreef:
Spotlight schreef:
Patchpelt schreef:
Spotlight schreef:
Tja... Moest van mezelf iemand weg doen :3 en kon de andere echt niet missen :3
Daar heb je gelijk in, stel doe je Spotlight weg, dan heeft Tailstorm ineens een vreemde als partner x'D
Maar spotlight mag nooit weg xD
Mooizo ^^ Ik lief dat accje van je, ik ben er jaloers op, en ik hou van Calico cats :3
Het is puur toeval xD Want op de Warriorcats site heb je zo'n naam kiezer (die gewoon kijkt naar de 1e letter van je naam xD) en die zei: Spottedkit maar die bestond al en vond ik te standaard dus noemde ik hem Spotkit. Hij had eerst een ander uiterlijk, meer goldenshadow maar dan met stipjes xD Later werd het steeds meer deze...
Waar is die dan? Die moet ik hebben, ik zoek nog een goed naampje
Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 11:06
Goedemorguh c: Halleluja voor vakantie, eindelijk dat rot examen achter de rug <3
You're gonna hear me roar
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born