|
|
It starta with a B and ends with a S >D 133
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 22:35 | |
| Ik moet ook xD Morgen anders? - Spoiler:
|
|
| |
Jake... 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 22:36 | |
| Patchy moet actief, ik ga morgen een postje maken met haar, ik lief dit accje, vooral het kleine zinnetje onderin <33333 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Jake... 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 22:37 | |
| Nooo! Not him! Maar ik moet nu gaan... Ik heb konijntje XD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 23:13 | |
| - Fireheart schreef:
Voor een keertje een kleine uitzondering, maar het is een wedstrijd met geweldige prijzen, waar jullie trouwens ook nog kans op maken als jullie ook mee kwamen doen.
Daarbij ben ik er niet vies van om de mensen die ook echt actief joinen, nee ik ga niet dwingen of smeken, een tekening te geven. You heard it. T kan vanalles zijn, maar een tekening krijg je van mij als je joined en mijn naampie opgeeft. ^^ (oh playing it really bad now.. *ashamed*) |
Ik snap er geen bal van 8C Ik heb me geregistreerd, alle informatie gelezen; maar ik ben het niet gewend, en dat laat me het niet snappen 8C Agja. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| |
| |
Ya epic Tazmaria girl 36
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 23:15 | |
| boohoo... Ik kom na de zomervakantie misschien niet meer zo vaak online Lees afscheidstopic voor uitgebreid. Follow your feets and you come to me Follow your feets and you will be in trouble... |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 23:24 | |
| Noh Waz, Nath would be mine D< Whahaha, nee, we fight for the same
Credit me or Waz, jusr credit one of us x'D I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 23:59 | |
| |
|
| |
Jake... 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 7:18 | |
| - Spotlight schreef:
- Tja... Moest van mezelf iemand weg doen :3 en kon de andere echt niet missen :3
Daar heb je gelijk in, stel doe je Spotlight weg, dan heeft Tailstorm ineens een vreemde als partner x'D |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 7:20 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Jake... 30
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 7:23 | |
| - Spotlight schreef:
- Patchpelt schreef:
- Spotlight schreef:
- Tja... Moest van mezelf iemand weg doen :3 en kon de andere echt niet missen :3
Daar heb je gelijk in, stel doe je Spotlight weg, dan heeft Tailstorm ineens een vreemde als partner x'D Maar spotlight mag nooit weg xD Mooizo ^^ Ik lief dat accje van je, ik ben er jaloers op, en ik hou van Calico cats :3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 7:42 | |
| - Spotlight schreef:
- Patchpelt schreef:
- Spotlight schreef:
- Patchpelt schreef:
- Spotlight schreef:
Daar heb je gelijk in, stel doe je Spotlight weg, dan heeft Tailstorm ineens een vreemde als partner x'D Maar spotlight mag nooit weg xD Mooizo ^^ Ik lief dat accje van je, ik ben er jaloers op, en ik hou van Calico cats :3 Het is puur toeval xD Want op de Warriorcats site heb je zo'n naam kiezer (die gewoon kijkt naar de 1e letter van je naam xD) en die zei: Spottedkit maar die bestond al en vond ik te standaard dus noemde ik hem Spotkit. Hij had eerst een ander uiterlijk, meer goldenshadow maar dan met stipjes xD Later werd het steeds meer deze... Waar is die dan? Die moet ik hebben, ik zoek nog een goed naampje |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic wo 30 mei 2012 - 7:58 | |
| Ik ben echt trots op mijn gebeuren, wie vind hem ook mooi? |
|
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic | |
| |