|
| Quirine. 3
| |
| Onderwerp: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:16 | |
| Ik open mijn ogen, nog geheel slaperig. Ik schrik als ik een knal hoor. Waar is iedereen? Maar in de verte zie ik Scarkit. Ik loop naar haar toe, maar aangekomen is ze weg. 'Had.. had ik nou een verbeelding?' zeg ik zacht tegen mezelf. 'Scarkit!' roep ik dan. Geen antwoord. Ik besluit te gaan kijken waar ik ben. Alles is bedekt met een wit, nat deken. Is dit dan sneeuw? Waar iedereen het altijd over heeft? Ik had het nog nooit meegemaakt, dus ik trek bij het lopen mijn pootjes snel achter elkaar, en hoog op. Ik loop gewoon verder, en zie dat de bomen geen bladeren meer hadden. Dan voel ik ineens een stekende pijn, en kijk achter me. Een rood spoor.. Bloed! Ik kijk naar mijn zij, en zie een grote snee. 'Wat is er allemaal gebeurd...'
- Ik ben niet heel nieuw in RPG enzo.. maar iedereen kan tips gebruiken. =] Eeeuj. =D |
| | | Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:24 | |
| Je moet in de verleden tijd schrijven (: En probeer hem langer te maken, niet dat ik dat goed kan ofso, maar probeer bv. meer te uiten wat de kat voelt ofzo, dan word de post al snel langer (: |
| | | Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:37 | |
| Hey, hey! ^^ Hier heb ik wat tips voor je. We schrijven hier in de 3de persoon enkelvoud, dus in jou geval 'zij' en 'Dawnkit'. Maar dan natuurlijk zonder de aanhalingstekens. Ook schrijven we in de verleden tijd, dus bv. Niet kijk maar keek. Nou ja, dat was effe algemeen, dan de post zelf: Het is al goed, maar probeer nog meer te beschrijven. Waar is ze en/of hoe ziet het er uit? Hoe ver is Scarkit van haar vandaan? Wat is Scarkit van haar? (Broer, zus, moeder...) Wat voelt, ziet, ruikt, hoort Dawn? Wat denkt ze? Hoe doet ze iets? Traag, snel, voorzichtig, vrolijk, glimlachend... Waarom was ze nog slaperig? wat was ze aan het doen als ze... (bv. De knal hoorde)? ...
Bij bv. Dit stuk: Ik open mijn ogen, nog geheel slaperig. Ik schrik als ik een knal hoor. Waar is iedereen? Maar in de verte zie ik Scarkit. Ik loop naar haar toe, maar aangekomen is ze weg. 'Had.. had ik nou een verbeelding?' zeg ik zacht tegen mezelf. 'Scarkit!' roep ik dan. Geen antwoord.
Kan je dit van maken: Voorzichtig opende de jonge poes haar ogen. Ze was nog heel slaperig, want de laatste nacht had ze niet zo'n goede nachtrust gekregen. Ze geeuwde even en schrok zich toen dood door een oorverdovende knal. Haar oortjes schoten overeind en opslag was ze wakker. Met grote angstige ogen keek ze rond, wat was er gebeurd? Waar was iedereen en waar was zij eigenlijk? Plots zag ze Scarkit staan, haar tweelingzus. Een vrolijke glimlach verscheen op haar gezicht en ze begon te rennen. Haar zachte pootkussentjes lieten telkens een zacht plofje horen als ze op de grond kwamen. Telkens had ze haar ogen op Scarkit gericht, maar toch keek ze even om om te zien hoeveel ze al gelopen had. Toen ze besloten had dat ze toch al een stukje had afgelegd en er bijna moest zijn, was Scarkit weg. 'Had.. had ik nou een verbeelding?' zei Dawnkit zacht tegen zichzelf en weer keek ze even rond. 'Scarkit!' riep ze toen, maar het bleef stil, Geen antwoord...
Ik hoop dat je het een beetje snapt ;D |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. za 26 mei 2012 - 10:18 | |
| We schrijven hier in de 3e persoon . Dus Je meot niet het woordje Ik gebruiken maar : hij,zij,ze en Dawnkit. Probeer ook je posten langer te maken door je omgeving,gevoelens,seizoen,bodem en de geuren om je heen. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. za 26 mei 2012 - 11:31 | |
| Maar het woord je ik kan je wel gebruiken... Zoals wanneer je kat droomt. Dat doe je dan door - Code:
-
[i] TEKSTTESKTTEKST [/i] te gebruiken. Ff een voorbeeld. Ik wist niet wat er gebeurde. Wat er zich afspeelde. Ik wist niet wat ik moest doen toen mijn ogen hém vonden. De grootste nachtmerrie die ik ooit heb ontmoet. Hij kwam op me af gelopen met zijn massieve voor poten. Ik wist niet wat ik moest doen. Wat ik wel wist was dat ik gevaar liep. Dat ik bang was. De al wat oudere apprentice draaide zich om op haar rug en en kreunde angstig. Zijn klauwen vlogen naar mijn gezicht. Ik werd nog banger. Ik kromp in één en toen... De ogen van de apprentice vlogen op en en ze slaagde een kreet van angst. Toen besefte ze dat het een nachtmerrie was geweest. Brightpaw schudde met haar kop en stond op terwijl haar poten zich naar de uitgang van de apprentice den brachten. Daar buiten bleef ze stil staan. Haar ogen vonden de prooi stapel en ze liep er op af. Voor de prooi stapel bekeek ze het gene waar ze uit kon kiezen. "Een waterrat zou wel lekker zijn", bedacht ze. Ze pakte dus de waterrat en liep er mee naar haar vaste plek. Waar ze altijd at. Ze ging daar zitten en toen merkte ze op dat er een kat op haar af kwam lopen. Ze keek op en likte haar lippen af.
- ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
| | | Quirine. 3
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. zo 27 mei 2012 - 23:22 | |
| Dankjullie allemaal! Dankje voor de tips, ik ga er echt aan werken!
Misschien is dit beter..?;
De ogen van het kleine katje gingen langzaam open. Even wist ze niet waar ze was, en hoe ze er was gekomen. Haar kleine pootjes duwden haar langzaam omhoog. Wankelend zette ze enkele stappen, in nat, wit en koud spul. Wat is dit.. vroeg ze zich af. Ze bracht haar hoofje naar beneden, en duwde haar neusje in het zachte deken. ''Is dit dan sneeuw?'' vroeg ze zich af. Maar waar ben ik nou.. Ze tilde haar hoofd weer op, en staarde voor haar uit. Vaag zag ze een kleine gestalten, en twijfelend liep ze dichterbij. Ze liep verder door, en zag haar zusje: Scarkit. ''Scar!'' ze begon sneller te lopen, maar aangekomen, stond er niks meer. Ze begon na te denken; Want hoe kon dit? Ineens voelde ze wat in haar zij. Een steek, een brandende pijn. Ze keek naar achter, of ze ergens zo'n tweebenige zag. Met een langwerpig voorwerp waar balletjes uit komen. Maar nee, helemaal niks. Ze keek naar het witte dekentje, dat zich achter haar aan sleepte. Toen zag ze rode druppels in het deken, dat ze altijd sneeuw noemden. Blijkbaar besloot Dawnkit om naar de plek van de pijn te kijken. Ze trof een grote, diepe en bloedende snee aan. Ze ging liggen, om alle stress weg te krijgen. Haar wond koelde af, van de kou die afkomstig was van de sneeuw. Even was alles leeg. ''Ik kom wel iemand tegen..'' zei ze zacht tegen zichzelf, en viel in slaap.
Eeeuj. =D |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. zo 27 mei 2012 - 23:37 | |
| |
| | | Quirine. 3
| |
| | | | 260
| |
| | | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Here I am. ma 28 mei 2012 - 16:00 | |
| Vind hem heel mooi (net als je ava xD ) Ik denk dat je klaar bent voor het echte RPG'en ik zou best een topic met je willen want je doet het best goed. Tuurlijk je kan meer beschrijven maar dat kan iedereen. Dat is altijd de kunst om dat meer en meer te gaan doen... Maar ik denk dat dat wel goed komt... - Thanks peepz c:
|
| | | | Onderwerp: Re: Here I am. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |