|
| Quirine. 3
| |
| Onderwerp: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:16 | |
| Ik open mijn ogen, nog geheel slaperig. Ik schrik als ik een knal hoor. Waar is iedereen? Maar in de verte zie ik Scarkit. Ik loop naar haar toe, maar aangekomen is ze weg. 'Had.. had ik nou een verbeelding?' zeg ik zacht tegen mezelf. 'Scarkit!' roep ik dan. Geen antwoord. Ik besluit te gaan kijken waar ik ben. Alles is bedekt met een wit, nat deken. Is dit dan sneeuw? Waar iedereen het altijd over heeft? Ik had het nog nooit meegemaakt, dus ik trek bij het lopen mijn pootjes snel achter elkaar, en hoog op. Ik loop gewoon verder, en zie dat de bomen geen bladeren meer hadden. Dan voel ik ineens een stekende pijn, en kijk achter me. Een rood spoor.. Bloed! Ik kijk naar mijn zij, en zie een grote snee. 'Wat is er allemaal gebeurd...'
- Ik ben niet heel nieuw in RPG enzo.. maar iedereen kan tips gebruiken. =] Eeeuj. =D |
| | | Merel. 96
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:24 | |
| Je moet in de verleden tijd schrijven (: En probeer hem langer te maken, niet dat ik dat goed kan ofso, maar probeer bv. meer te uiten wat de kat voelt ofzo, dan word de post al snel langer (: |
| | | Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Here I am. vr 25 mei 2012 - 23:37 | |
| Hey, hey! ^^ Hier heb ik wat tips voor je. We schrijven hier in de 3de persoon enkelvoud, dus in jou geval 'zij' en 'Dawnkit'. Maar dan natuurlijk zonder de aanhalingstekens. Ook schrijven we in de verleden tijd, dus bv. Niet kijk maar keek. Nou ja, dat was effe algemeen, dan de post zelf: Het is al goed, maar probeer nog meer te beschrijven. Waar is ze en/of hoe ziet het er uit? Hoe ver is Scarkit van haar vandaan? Wat is Scarkit van haar? (Broer, zus, moeder...) Wat voelt, ziet, ruikt, hoort Dawn? Wat denkt ze? Hoe doet ze iets? Traag, snel, voorzichtig, vrolijk, glimlachend... Waarom was ze nog slaperig? wat was ze aan het doen als ze... (bv. De knal hoorde)? ...