We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 22:41
Nightfall schreef:
Enige shadowclan cat? Mijn Nightfall gaat die kant in ieder geval op om de boel wat levendiger te maken xD
&&
Hiiiii Mimseel
Ik ben gewoon niet zo actief op Breakingfur Stuur me maar een pb als je een topic met hem wilt XD Evenin als Whiskerpaw*, maar dat laat ik aan een ander persoontje over, het is niet echt mijn accje XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 22:45
Is prima hoor Amber. Ben nu bezig met een postje, die niet heel erg geweldig is, maar goed. Als je paarden en anime karakters gewend ben is dit toch even wat anders xD
Inkmask
StarClan
Babs 962
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 mei 2012 - 22:48
Ik ga echt helemaal los qua posten als ik de tijd heb x'D Iemand al topicje reserveren?(A)