|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 15:54 | |
| Zo kampboekje van eindkamp gekregen * opent boekje * GVD!!! Alle namen in groepjes behalve mijn naam! Only because I was sick!!!!!!!! GVD KLASGENOTEN! Altijd denken dat jullie beter zijn hé? (p.s over klasgenoten) |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 15:59 | |
| - Ty schreef:
- ik moet een SO bio leren, REP Godsdienst en opgave 31 techniek en mss nog wiskunde x3 LOL ik moet nog veel huiswerk maken en ik blijf hier op WC x3
*Humhum* Here it goes;; Schriftelijke Overhoring Biologie Basisstof 1 t/m 4 plus aantekeningen Wiskunde 32 t/m 41 Repetitie Ne Leesvaardigheid H4.4, 5.4 en 6.4 Latijn Mderlandsaken oefening C+D op pagina 83, Leren pagina 75 en 80 van het werkboek en de woordjes van 9B Muziek Accidentally in Love van de Counting Crows Intro op de Piano leren.
En bedankt school, ik ben ziek, maar moet morgen gewoon naar school omdat ik teveel mis. Dus nu moet ik dus in mijn zieke toestand al dit gaan leren en maken. Van Latijn snap ik geen fcking bal meer, de Repetitie Nederlands heeft ongelovelijk veel begrippen, En in Biologie ben ik over het algemeen zelf al slecht.
Laatst aangepast door Nyan op ma 21 mei 2012 - 16:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 15:59 | |
| Nee, Marieke, je gaat geen forum verwijderen! |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:00 | |
| Nee, dat ga je idd niet doen, Dan krijgen we daar weer weken gezeur over x'D |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:02 | |
| Nyan, bij jij Joos? ^^'' ben een beetje vergeetachtig x3 |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:07 | |
| ugh >.< Wiskunde is prutwerk, straal in het kwadraa tX Pi O_O Succes, daarna wiskunde HO leren; Duits SO 1e en 4e naamval+Voorzetsels+Bezittelijke voornaamwoorden leren. Nederlands Filmverslag maken+een boekverslag wat we deze week hebben opgekregen over twee weken af hebben -.- |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:12 | |
| Jezus christ! Kheb vandaag Donnie Darko gekeken! Super enge mindfuck film xD acteur was Wel hothothot maar ik schrok gigantisch door die enge stukken, ik wil niets verklappen haha ik ga vanavond niet kunnen slapen denk ik Plus dat de nieuwe accu voor myn laptop like 109 euro kost |
|
| |
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:15 | |
| @Raz; ik moet een SO een rep en gwn huiswerk maken XD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:36 | |
| ga gwn niet leren ;D wel maken, niet leren xD morgen leren JA! |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:57 | |
| Morgen weer school >< Maar over 2 weken of minder scholreis Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 16:58 | |
| Wie wil kijken hoe ik tekeningetjes maak? kopiëer dit en zet in balkje:
join.me/783-986-454
Ik ga beginnen aan een tekening voor Devil, dus als je wil kijken... je bent van harte welkom! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:04 | |
| Frostclaw Ik heb ook 1 aangevraagd XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:14 | |
| *zucht*
Waarom? Waarom? Stomme herinneringen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:16 | |
| Alsof ik dat niet heb ><
Maar nu heb ik het leuk X'D Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:17 | |
| |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:27 | |
| Ik moet blijkbaar morgen een Engels boekverslag inleveren. Dat mijn docent niet aan zichzelf begint te twijfelen als mijn gehele klas het niet wist /shot
Nou jah, ik ga me omkleden en door naar ballet /zucht |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 mei 2012 - 17:28 | |
| over een paar weken zouden we op schoolreisje gaan, maar nou kan ik dus weer niet mee.... IKWILMEENAARPHANTASIALAND! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|