|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 19:51 | |
| Ik ben trots. Ookal is de kwaliteit erg geworden xD - Spoiler:
Laatst aangepast door Moonstripe op do 17 mei 2012 - 19:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 19:51 | |
| Oke thnxx! Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:06 | |
| Okay, Ik ben 'm hier aan 't hyperen D:
I need to get out this room, to scream xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:07 | |
| Ik zit me te denken ik heb die site niet! Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:11 | |
| Meh, maybe ga k doen dat Kita dr naam veranderd in Chiquita >D Like the banana >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:19 | |
| Whaa bananen zijn krom en doden ons ;p Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:25 | |
| Moonstripe teveel Red Bull gedronken ? xD •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:31 | |
| Ik mag nog geen Red Bull drinken XD maar ik hoef het ook niet Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:33 | |
| Ik voelde me pas geleden ook niet zo goed Ik heb je in ieder geval niet aangestoken hoor ;D Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:35 | |
| Ik ga maar eens met Owl posten, ^^ Mijn lieve dramatische schat. |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 20:36 | |
| Iedereen op WC is super awesome, x'D |
|
| |
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |