|
|
Cato :3 55
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 20:19 | |
| Tijd om te posten met Cloudpaw ^-^ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 20:20 | |
| überyay! Morgen mag ik een paar uur naar huis |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 20:21 | |
| - Page. schreef:
- Dreamheart schreef:
- Magicpaw schreef:
- Final Fantasy is toch alleen maar een game? ik zou het graag willen spelen, het ziet er cuwl uit :3
Het is een playstation/Xbox game ja (: Waar je voor moet betalen als je het wilt spelen, right? Snap je wat ik bedoel? xD De game kost 50,- of zo en nog iets als je wilt spelen? Zoals World Of Warcraft? :3 Jammer dat ik geen playstation/Xbox heb =.= & dat het dan ook zoveel geld en zo kost is ook direct een nadeel.. Maar ik zal het misschien ooit es een keer in m'n leven proberen te spelen, wnat het lijkt me wel leuk ^^ ook al ben ik vreselijk slecht in games spelen..Ik ben zoooo blij dat ik nu een 4 dagen lang weekend heb c: ANIME, HERE IS COME!!!! <333 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 20:52 | |
| zo, ik ga maar eens een topic maken op Jayjay denk ik xD die moet wat actiever xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:05 | |
| - Magicpaw schreef:
- Page. schreef:
- Dreamheart schreef:
- Magicpaw schreef:
- Final Fantasy is toch alleen maar een game? ik zou het graag willen spelen, het ziet er cuwl uit :3
Het is een playstation/Xbox game ja (: Waar je voor moet betalen als je het wilt spelen, right? Snap je wat ik bedoel? xD De game kost 50,- of zo en nog iets als je wilt spelen? Zoals World Of Warcraft? :3 Jammer dat ik geen playstation/Xbox heb =.= & dat het dan ook zoveel geld en zo kost is ook direct een nadeel.. Maar ik zal het misschien ooit es een keer in m'n leven proberen te spelen, wnat het lijkt me wel leuk ^^ ook al ben ik vreselijk slecht in games spelen..
Ik ben zoooo blij dat ik nu een 4 dagen lang weekend heb c: ANIME, HERE IS COME!!!! <333 Je moet niet bijbetalen hoor enkel als je extra dingen zoals kleding enzo wil x3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:07 | |
| grmbl..Stomme vader, altijd negatief. Ben ik een trots op iets kraakt hij het af. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:07 | |
| - Dreamheart schreef:
- Magicpaw schreef:
- Page. schreef:
- Dreamheart schreef:
- Magicpaw schreef:
Het is een playstation/Xbox game ja (: Waar je voor moet betalen als je het wilt spelen, right? Snap je wat ik bedoel? xD De game kost 50,- of zo en nog iets als je wilt spelen? Zoals World Of Warcraft? :3 Jammer dat ik geen playstation/Xbox heb =.= & dat het dan ook zoveel geld en zo kost is ook direct een nadeel.. Maar ik zal het misschien ooit es een keer in m'n leven proberen te spelen, wnat het lijkt me wel leuk ^^ ook al ben ik vreselijk slecht in games spelen..
Ik ben zoooo blij dat ik nu een 4 dagen lang weekend heb c: ANIME, HERE IS COME!!!! <333 Je moet niet bijbetalen hoor enkel als je extra dingen zoals kleding enzo wil x3 Okaii ^^ |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:10 | |
| Ik wil zooo graag FFXIII =.=
Why is a Xbox/Playstation dammit 200 euro O.O |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:14 | |
| - Dreamheart schreef:
- verzameling epicness:
Klein beetje maar FFXIII verslaving x'D \ Oke lol lol lol xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:40 | |
| |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:44 | |
| |
|
| |
Quinty 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:46 | |
| @Mimi; Light-kun <33333
Gepost met Xaraz <3 Eens zien wie hem komt opzoeken ;D |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:46 | |
| - Jayjay schreef:
- en gepost met Jayjay <33
me wants to react on that topic! |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 21:48 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 22:27 | |
| Mouseh, moontje, waren jullie al begonnen met het kiezen van de kittens? (: Just nieuwsgierig. Aangezien de aanvragen gestopt zijn enz. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 22:28 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Mouseh, moontje, waren jullie al begonnen met het kiezen van de kittens? (: Just nieuwsgierig.
Aangezien de aanvragen gestopt zijn enz. Eigenlijk... Nog niet.. xD Sawrry, nog niet echt aan toe gekomen o.o |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 22:28 | |
| - Mousefur schreef:
- Dapplepaw schreef:
- Mouseh, moontje, waren jullie al begonnen met het kiezen van de kittens? (: Just nieuwsgierig.
Aangezien de aanvragen gestopt zijn enz. Eigenlijk... Nog niet.. xD Sawrry, nog niet echt aan toe gekomen o.o Geen probleem (: Neem gerust jullie tijd hoor ^^ Wou het alleen even weten x3 EDIT;; *zit hier helemaal happy achter de pc* NOG EEN HALF UUR EN DAN ZIJN MIJN KATTEN TWEE JAARTJES OUD AMG AMG AMG ;D - het is nu 23:30 ongeveer xD |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 0:26 | |
| |
|
| |
165
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 mei 2012 - 8:32 | |
| Cedarkit heeft nog steeds geen geel kleurtje D: |