We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Fucking heartattack right here omg D< Ik kijk zo die nyan gast dinges amnesia, schrik me kapot man *shocked*
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
Nee, die Nyancat aflevering van amnesia omg D< Met pedobear. Ik..Ik.. Ze openden zo zo'n kast, die ging maar op een kiertje open, dus ze lopen erheen klikken er nogmaals op en er springt fcking een gast uit D<
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
men..D< O MY GOSH D< Ik kijk het nooit meer *heeft het in shock weggeklikt* Heb zin in chips ;D
Linnie hier heeft een app van warrior cats gedownload op de iphone :3
Saxon
Deceased
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Door die AMV's wil ik bepaalde afleveringen van Doctor Who weer gaan kijken. Damn D:
Tell me all the secrets to how you live so bland Quenching curiosity your head deep in the sand Tell it plain to me to enable me Throw away the key to my philanthropy
Princess Luna
Member
60
CAT'S PROFILE Age: x Age doesn't matter Gender: Rank:
veel leeswerk, die warrior cats app x3 Heel veel leeswerk ;D but i like it.