|
| [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] | |
| |
260
| |
| | | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] wo 16 mei 2012 - 17:19 | |
| ik moest een korte maken omdat ik weg moest gaan ik was bezig aan die post maar mijn moeder wou eerder weg dus moest ik het snel afmaken A cat with two faces you are awesome Kippiestein, lottle you <3 lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit |
| | | ♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] wo 16 mei 2012 - 20:07 | |
| - Citaat :
- Ben je nieuw hier? (: - en ben je geheel nieuw in de rpg? -
Want ja, Hier kun je verhalen plaatsen, als je hulp nodig hebt met de rpg, kun je mij altijd nog een pm - mailtje sturen. (: Jaa, moet nog even alles uitproberen. En jaa, ik ben ook nieuw in het RPG'en. Alleen ik heb wel al een beetje ervaring |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] wo 16 mei 2012 - 23:58 | |
| Ehm ik wil niet vervelend doen maar echt niemand reageerd op Firestripe. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] do 17 mei 2012 - 10:01 | |
| Ik heb werkelijk geen idee waar iedereen is, maar anders is Lies alleen, dan speel ik wel ff xD Het is niet erg lang, maar dat komt nog wel, omdat dit mn eerste is ensoo en ik niet weet waar ik moet beginnen. x)
Iets wat stijfjes loop Swiftheart naar de rest. De sneeuw omhuld haar poten en en gaat een ijzige kou door haar heen. De wandeling duurt niet erg lang, al snel komt ze bij de rest aan. Even kijkt ze onderzoekend naar de katten, en weet niet wat er gebeurd is. ''Waar kwam al dat geluid vandaan ?'' vroeg ze zacht. Swiftheart keek ze met grote pupillen aan. Toen zag ze een kater op de grond liggen. Even schrok ze, maar lang had ze niet nodig om na te denken. Haar instinct neemt het van haar over en ze gaat naast Firestripe zitten. Terwijl steeds grotere sneeuwvlokken naar beneden dwarrelen, begon ze zacht tegen hem te praten, in de hoop dat hij wakker werd.
Laatst aangepast door SwiftHeart op do 17 mei 2012 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] do 17 mei 2012 - 10:03 | |
| Firestripe ademde regelmatig met zijn ogen gesloten. Hij was een uur geleden achter Lovelykit aangerend. Een havik had haar in zijn klauwen gepakt en mee weggevlogen. Door de vermoeidheid van het rennen was Firestripe bewusteloos geraakt. Hij lag hier nu al een uur alleen tot plots een witte poes aan kwam lopen. Hij hoorde wel wat ze zei. Maar kon zich nog niet bewegen. Een paard minuten later begon Firestripe een beetje bij kennis te komen. Hij was nog wel wat dof en vergeten wat er was gebeurd. " w-w-at is er gebeurd wat doe ik hier? " Zei hij geschrokken toen hij een mooie witte poes zag. " En wie ben jij? " Firestripe was totaal in de war. Alles om hem heen begon te draaien en hij kon nog maar net op zijn poten blijven staan. Wat is er in Sterrenclansnaam met mij gebeurd? Vroeg hij zich af in zijn gedachte. Hij schraapte een beetje sneeuw bij elkaar totdat het een hard hoopje ijs werdt en krabde dat weer van elkaar uit. Zo ging hij een tijdje door terwijl hij diep in gedachte aan het denken was. Waarom lag ik daar in de sneeuw, Hoe kwam ik buiten bewustzijnde. Hoe lang zou ik daar gelegen hebben. Hij bedacht allemaal vragen waar hij waarschijnlijk nooi tin zijn leven antwoord op zal krijgen, tenzijn hij zich plots alles weer herinnerd. Hulpzoekend kijk ik naar de spierwitte poes
FF wat tips
1. Beschrijf meer over je omgeving , gevoelens, gedachte , humeur en reuk 2. Meer regels chrijven Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] do 17 mei 2012 - 17:09 | |
| Rustig ging Swiftheart bij Firestripe zitten. Ze staarde de kat aan en volgde zijn bewegingen. " W-w-at is er gebeurd, wat doe ik hier? " had hij gevraagd. Als antwoord gaf ze; ''Ik weet het zelf ook niet helemaal, ik kom hier net pas aan. Daar krijg je denk ik straks wel uitleg over. Ik ben trouwens Swiftheart.'' Ze schudde het sneeuw even van zich af. Door de sneeuw zette haar vacht weinig af op de sneeuw, en was ze bijna niet te herkennen. Toen probeerde ze de kat een beetje op te duwen, in de hoop dat hij ging staan. Onderzoekend keek ze hem aan, om te kijken of hij wonden had. Toen ging ze weer zitten. Naar haar gevoel was hij onderkoeld. Hij heeft hier te lang gelegen. Dacht ze bij zichzelf. Even voelde ze een ijzige steek door haar rug gaan. De sneeuw bleef maar komen terwijl de temperatuur ook alleen maar daalde. Wanhopig keek ze om zich heen. Niets, niemand was er nog. Alleen het eenzame geluid van een klein vogeltje, die langzaam neerstrijkte voor haar. Hij begon met zijn pootjes te graven, onder de dikke laag sneeuw. Net zoals zij had hij ook wel honger. |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] do 17 mei 2012 - 17:37 | |
| Rustig ging Swiftheart bij Firestripe zitten. Ze staarde hem aan en volgde zijn bewegingen. " W-w-at is er gebeurd, wat doe ik hier? " vroeg Firestripe verward. ''Ik weet het zelf ook niet helemaal, ik kom hier net pas aan. Daar krijg je denk ik straks wel uitleg over. Ik ben trouwens Swiftheart.'' Zei de sneeuwwitte poes dat Swiftheart bleek te heten. Ze schudde het sneeuw dat op haar rug was gevallen van haar af. Een paar sneeuwvlokken vielen neer op Firestripe. Toen dat gebeurde begon hij pas te merken hoe koud hij had had. Hij was onderkoeld. De tempratuur bleeft maar dalen en de sneeuw begon harder neer te komen. Het duurde niet lang of de sneeuvlokken veranderde in grote hagelstenen die met volle kracht naar beneden vielen. Als zo'n stuk ijs op je lijf kwam was dat niet het fijnste gevoel dat je kan meemaken. " We moeten terug naar het kamp. " Zei Firestripe rillend van de kou. Hij probeerde houterig op te staan. Hij rekte zijn benen met een sprankje hoop ze wat minder bevroren te maken. Firestripe probeerde vooruit te strompelen maar telkens viel hij in een dikke pak sneeuw die de afgelopen uur was gevallen op het zachte mos van het woud. Firestripe mompelde wat richting Swiftheart die nauwelijks te zien was in het witte sneeuwoppervlak. Eignelijk zag je alleen haar mintgroene ogen en haar neus en der mond die gitzwart afgetekend waren vergeleken met haar sneeuwwitte vacht. " Het hagelt en sneeuwt nu. We moeten snel zijn als we dit willen overleven. " Met een angstige blik zei hij dat tegen Swiftheart. Eigenlijk was de sneeuwwitte poes , Swiftheart. Best een mooie poes. Met haar sneeuwwitte vacht en mintgroene ogen waarin je bijna verdrink. Firestripe schud verwarrend zijn hoofd om weer helder te worden. Waarom dacht hij daaraan. Hij was nu toch zeker bezig met overleven en niet met verdrinken in Swifthearts ogen. Zuchtend keek Firestripe naar de lucht waar hun krijgersvoorouders zich bevonden. Zouden zei deze sneeuwstorm en moeilijke tijd van kou en honger hebben gestuurd?. Of was het gewoon puur toeval. Thank you Joos <3
|
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] do 17 mei 2012 - 18:04 | |
| " We moeten terug naar het kamp. " Had hij gezegt. Ze knikte en rilde over haar hele lijf. Langzaam begonnen ze aan hun terug tocht. Ze zag hoe moeilijk Firestripe het had. ''Leun anders maar op mij.'' zei ze en ging dicht naast hem lopen. Ondertussen hagelde het harder en harder. Ze probeerde warmte bij Firestripe op te zoeken. " Het hagelt en sneeuwt nu. We moeten snel zijn als we dit willen overleven. " zei hij plots. Swiftheart keek zijn kant op. Toen versnelde ze haar pas en begon te rennen. Ze kreeg het door de bewegingen iets warmer, ookal liep ze stijf van de kou. Haar ogen gleden over het witte sneeuw, op zoek naar een schuilplaats. Achterom keek ze naar Firestripe, die haar achtervolgde. ''Gaat het wel ?'' vroeg ze bezorgt. Ze ging iets langzamer lopen. |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] za 19 mei 2012 - 19:23 | |
| Het is hier dood :[ Thank you Joos <3
|
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] za 19 mei 2012 - 19:50 | |
| |
| | | noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] za 19 mei 2012 - 20:12 | |
| SwiftHeart keek is ff naar de lengte van jou verhaal en die van Firestripe. Probeer meer over jezelf en de natuur te omschrijven Enz.
Probeer het is zo net als Firestripe.
{WEET NIET OF IK MAG REAGEREN HOOR!}
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] za 19 mei 2012 - 20:29 | |
| @ Danii
x3 ik weet niet echt hoe ik op jouw post moet reageren
@ cristina
van mij mag het hoor =3 Thank you Joos <3
|
| | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] ma 21 mei 2012 - 7:22 | |
| wat is er gebeurt? A cat with two faces you are awesome Kippiestein, lottle you <3 lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit |
| | | Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] ma 21 mei 2012 - 17:59 | |
| Dit topic verklaar officieel tot dood. Kunne weniet een neiuwe aanmaken of gewoon ind e echte RPG?. Thank you Joos <3
|
| | | Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] ma 21 mei 2012 - 19:43 | |
| ik wil weer hier RPG doen maar ik weet niet wat er is gebeurt A cat with two faces you are awesome Kippiestein, lottle you <3 lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit |
| | | Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] di 22 mei 2012 - 20:10 | |
| lees dan even de vorige berichten door |
| | | Daan. 107 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |