[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
devil
Member
[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 21:38

Kan ik mee doen met Sealife ben tenslotte jullie moeder?

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 22:05

ja je mag zeker meedoen!

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 2q9jec0
A cat with two faces
you are awesome Kippiestein, lottle you <3
lovelypaw x Sharpsoul x Desertpaw x Streampaw x Smallkit
devil
Member
141

CAT'S PROFILE
devil
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimedi 15 mei 2012 - 22:42

Goed, morgen begin ik met meedoen

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 7:41

lovelykit schreef:
De havik land een heel stuk verder en laat lovelykit even los direct begin lovelykit te rennen maar natuurlijk niet even snel. ,,Help!!!!!,, roept ze. Ze heeft geen idee waar ze heen loopt. En de havik neemt haar snel weer vast. Ze blijft rond spartelen en blijft help roepen. Ze slaat tegen de grond en kronkelt op de grond om los te komen maar natuurlijk lukt het niet de havik versterkt alleen zijn greep.

Deze post is een beetje aan de korte kant :3 ik zou zeggen dat hij te kort is Wink Ik had hier volgens mij al eerder gezegd: Probeer het hele schermpje van waar je kan typen (zonder dat je scrolt anders is het wel heeel veel xD) vol te krijgen. Jij komt nu amper op de helft en daarom is je post extreem kort.

Hiuer heb ik je post hergeschreven, kijk maar hoeveel langer hij is:

De grote vogel landde pas na een hele lange tijd. Lovely kit wist niet zo lang want het enige wat ze zag waren wolken en onder zich kleine schimmen land. Toen ze veilig op de grond waren liet de havik de kleine kitten even los. Meteen greep Lovelykit haar kans en begon ze zo hard te rennen als ze kon. " Help!" Riep ze. Ze was lang niet znel genoeg voor de grote snelle vogel en ze had dringend hulp nodig als ze dit wou overleven. Ze wist niet waar ze heen ging maar het maakte haar ook weinig uit. Opeens sloten er weer 2 klauwen om haar buikje. Zonder te kijken wist ze dat het de havik moest zijn. Ze begon te spartelen, te klauwen en te schoppen. Ze voelde een harde klap van de harde grond. Ondanks de klap ging ze verder. Proberend uit de ijzeren greep van het dier te ontsnappen. Het had geen nut. Ze zal wel dood gaan, dacht ze in zichzelf. Toen versterkte de havik weer zijn greep. Het is over... Maar ik ben nog zo jong! Dacht de kleine kitten weer. Wat nu?

Vergeet niet de goeie tijd te gebruiken. Je moet in verleden tijd schrijven.

Dus niet land maar lande Wink

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 7:50

oke, ja ik weet dat ze kort zijn maar ik heb even geen inspiratie

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 2q9jec0
A cat with two faces
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 8:29

Dan kan je toch probere ze langer te krijgen Wink Je hoeft er geen inspi voor te hebben. Je kan je posts langer maken door heel veel te beschrijven en kortere stappen te nemen.

Neem je vorige post:

1. wat denkt ze allemaal?
2. hoe is de grond? Voelt ze het ook als ze erop komt?
3. Wat ziet ze als ze in de lucht is?
4. Wat zijn haar gevoelens bij alles?

Dit zijn al 4 vragen die je post makkelijk langer hadden kunnen maken Smile

Probeer het maar eens Wink

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 12:14

oke bedankt ik zal het bij mijn volgende post proberen

A cat with two faces
Blueeyes
Member
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 14:19

Bleeyes keek geschrokken. "Lovelykit!" miauwde ze hard. Ze rende snel achter de havik aan. De bodem onder haar voelde koud aan, terwijl het wel warm was. Stenen schaafde onder haar kussentjes. De zon scheen op haar vacht, die daardoor mooi glinsterde. Haar ogen volgde de Havik. "Help!!!" Hoorde ze Lovelykit roepen. Ze sprong richting de Havik en voelde Lovelykit's warme pels tegen haar pels aan komen. "Houd vol!" Opeens verstijfde ze. Een beet tussen haar ruggengraat verkilde haar, haar ogen werden dof. Ze viel snakkend naar adem op de grond. De wond was lelijk en groot. Een kat kon dit niet veroorzaken. De geur van een hond rook ze en haar ogen vielen dicht.

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 2vj7rwi
Spoiler:

Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 14:33

Even voelde ik de warme pels van blueeyes en werd ik voor een seconde gekalmeerd. Ineens hoort ze iets vallen ze kijkt snel achterom en ziet blueeyes liggen. ,,Blueeyes!!!!!,, riep ze in paniek. Ze probeerde zich los te vechten maar het lukte niet. ,,O nee wat nu?,, dacht ze in paniek. De havik vloog weer wat hoger maar niet tot boven de bomen hier en daar schraapte Lovelykit een seconde tegen een boom als ze erlangs vlogen als dat gebeurde liet ze een pijnlijke miauw horen. ,,Help!!!!!!!,, riep ze nog eens in de hoop dat er iemand was die het had gehoord. De havik kwam langzaam aan bij de zonnerotsen hier waren geen bomen dus de zon scheen op de havik en lovelykit. Heel even werden ze verblind door de zon. De havik moest wel even landen om gewoon te worden aan de felle zon anders zou hij nog ergens anders tegen gevlogen zijn. Ineens laat de havik lovelykit los. De havik was nog niet geland maar gelukkig was hij niet zo hoog meer. Lovelykit viel met een smak op de grond even bleef ze bewegingloos liggen maar toen hief ze haar kop op. De havik was zo te zien aangevallen door ene andere havik. Lovelykit zag haar kans maar durfde niet weg te rennen ze had geen idee waar ze was dus begon ze stil te kruipen naar een open stuk tussen 2 rotsen waar ze zich zou kunnen verschuilen. de harde rotsen van de zonnerots deden pijn aan haar kleine kussentjes onder haar pootjes. Uiteindelijk kwam ze bij een plekje waar ze zich kon verstoppen snel liep ze erin het was er snikheet met de zon die de zonnerotsen volop verwarmde maar toch bleef lovelykit zitten. Lovelykit is doodsbang zelfs te bang om te roepen maar toch waagt ze het erop voor 1 keer. ,,Help!!!,, begon ze te roepen. ,,Help!!!!,, ze hoopte vurig dat iemand haar had gehoord en wachtte in spanning af.

zo lang genoeg?

A cat with two faces
Blueeyes
Member
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 14:43

mooie post! veel beter!

Blueeyes kwam langzaam in trance. Ze bleef bewegingsloos liggen, met soms een kleine schok ik haar achter poot. Ergens hoorde ze zachtjes help, maar ze kon zich niet thuis brengen wat of wie het riep. "Komt de sterrenclan me halen?" vroeg ze in stilte. Langzaam kwam ze bij. Ze stond op, maar zakte door haar achterpoot. "Die zal verlamd zijn." zei ze zachtjes. De geur van honden kwam dichterbij. Het was vers. Blueeyes draaide zich om en stond oog in oog met een grote hond. Sissend keek ze hem aan. Met een slag op zijn kop sprong ze weg. Die zal wel tijdelijk daar blijven. dacht ze en ze volgde de geur van Lovelykit. "Lovelykit?" fluisterde ze. "Kom maar, je bent veilig." al Blueeyes' gevoelens mengde zich. Ze ging liggen en wachtte op Lovelykit. Gehijg maakte haar nog bozer. "Geef nou een keer op hond." en ze gaf de hond een paar fikse wonden en beten.

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 2vj7rwi
Spoiler:

Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:04

Heel voorzichtig keek lovelykit van diep tussen de rotsen naar buiten ze zag aan de rand van de zonnerotsen iets zwarts liggen het duurde even voor ze het kon thuisbrengen. ,,Blueeyes!!!!!,, riep ze blij. Even twijfelde ze maar toen dacht ze bij zichzelf ,,Kom op lovelykit je kan het bij blueeyes zal je veilig zijn,,. Ze klom met moeite tussen de stenen door elke stap deed pijn aan haar geschaafde kussentjes en elke keer als ze met haar lichaam tegen de rand botste schoot er een straal van pijn door haal kleine lichaampje. Maar toch bleef ze door gaan. Uiteindelijk kwam ze aan de rand van de grot. Ze bleef weer even twijfelend staan ze keek ophoog ze moest even wennen aan het felle zonlicht. Eenmaal als ze gewend was ana het licht keek ze eens goed. Ze zag geen haviken dus liep ze langzaam naar buiten haar kittenzintuigen op scherp. De rotsen voelde warm maar daar merkte lovelykit bijna niks van ze was te erg geconcentreerd op tekenen van haviken. Als lovelykit nog maar ene paar meter van blueeyes verwijdert is hoort ze de haviken weer ze zet het op het lopen en bereikt snel blueeyes zo snel had ze nog nooit gerend. Haar kussentjes deden nog meer pijn maar dat deed haar niks meer ze wou zo snel mogelijk naar huis. Ze zag niet eens de poot van blueeyes. Haar wonden deden haar ook niks

A cat with two faces
Blueeyes
Member
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:15

Blueeyes keek gespannen naar Lovelykit. Ze duwde lovelykit nog dichter tegen haar aan. Ze legt haar staart om Lovelykit. "Gaat het?" vroeg ze en ze likte wat wondjes van Lovelykit. "Ik zal je naar huis brengen zo, ik zal dan ook weer weg moeten, in het woud zwerven." zei ze zachtjes en ze stond op. Ze pakte zachtjes Lovelykit in haar mond en hinkelde richting het kamp. Ze rook ze zachte aroma's van een muizen nest. "Wacht, blijf hier." Ze legde Lovelykit in het gras en ging in jachthouding. Ze zag vier muisjes. Ze sprong op de muisjes en twee muisjes ontsnapte. Met een snelle beet, beet ze de twee muizen dood. "Hier neem maar mee naar het kamp." en ze pakte Lovelykit. "We zijn er toch bijna." Ze sprong richting van het kamp. De bodem voelde warmer aan, en de zon scheen weer op haar pels. Ze liep even door tot net voor het kamp. "Hier moet je zelf maar verder gaan." zei ze verdrietig en ze gaf Lovelykit de muizen. "Pas goed op je zelf en blijf bij je moeder voortaan." Ze gaf Lovelykit een snelle lik en draaide zich weer om.

Spoiler:

Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:22

Ik houd jullie niet bij Dx

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 34shyrd
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:24

,,Nee, waar ga je heen?!,, riep lovelykit naar blueeyes als blueeyes begon te stappen. Hier en daar kwam er een streepje zonlicht tussen het bladerdek van de bomen door. Een zonnestraal scheen op blueeyes. Lovelykit deed een stap in de richting van blueeyes. ,,Ik wil niet dat je weggaat,, klonk uit het mondje van lovelykit. Lovelykit wou dolgraag het kamp inlopen maar niet zonder blueeyes. Haar poten begonnen steeds meer pijn te doen. Haar kussentjes waren helemaal geschaafd en ze had een paar kleine nageltjes gebroken. Maar toch bleef ze staan en bleef ze kijken naar blueeyes. Wachtend op antwoord hoorde ze een vogeltje fluiten. Ze stond naast de 2 gedode muizen.

sorry weet even niks verder

A cat with two faces
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:25

sorry voor dubbelpost maar

meerz lees even snel door ik denk niet dat het zo veel is

A cat with two faces
Blueeyes
Member
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:38

Blueeyes keek om. "Ik ben niet welkom in jou clan." zei ze tegen Lovelykit. Tranen welde op. "Jij zit in de Thunderclan." zei ik en ik zakte weer even door mijn pootje. Ik zie de wolken donkerder worden. "Ik heb de Krijgsregel overtreden door jou te redden." zei ik zachtjes. "Dit is het teken van de SterrenClan, dit is mijn straf" en ik stapte verder. "Vermaak je nog, leef goed." Ik voelde de tranen stromen. Haar hard was gebroken, haar verdriet was te groot. "Wij zijn gescheiden, maar ooit zal je iemand leren kennen, die familie van mij is." zeg ik en ik miauwde vol gevoelens en verdriet. Ik heb een vriend leren kennen, en ook weer verlaten...

Spoiler:

Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:50

,,Wat is er mis met mij redden? Dat is toch goed?,, Zei ze vol verdriet en verbaasdheid . ,,Ik wil niet dat je gaat!!!,, Lovelykit rende achter haar aan. Haar pootjes deden pijn maar ze rende door en ging toen voor haar staan. ,,Ik verbied je om weg te gaan!!,, Zei ze vastbesloten. ,,Jij hebt mij gered en verzorgt!!!Jij moet blijven!!!!!,, Zei ze. Ze verzette haar poot en stond op een steentje. ,,Au!!!!!!!!!!!!!! Riep ze hard van de pijn. Ze zakte door haar poot. Maar stond zo snel mogelijk weer op. Ineens zag ze de poot van blueeyes. Ze verschoot en zei stotterend. ,,H-hoe is dat g-gebeurt?,,

A cat with two faces
Scarpaw
Member
Merel.
96

CAT'S PROFILE
Scarpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:50

Scarkit staarde naar de ingang van de nursery, hopend dat Lovelykit er doorheen kwam lopen. Scarkit zuchte en snoof de lichte geur van Lovelykit op die er nog hing. Ze dacht aan die ochtend die zo rustig begon. Zou ze haar zusje ooit nog terug zien? Scarkit legde haar kop op haar poten. Ze sloot haar ogen, denkend aan haar goede tijden met Lovelykit. Een niet zo lange tijd bleef ze zo liggen, ze nam al snel een andere houding aan, en sloot haar ogen weer, en na een tijd viel ze in slaap.

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 34shyrd
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:52

ik moet nu gaan kom later terug en deze avond vertrek ik naar nl tot zondag dus ga er niet zijn

A cat with two faces
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 15:56

Die 1e waren perfect maar ik zie dat je weer minder post Smile Als je weet dat je het gaat afraffelen is het beter om niet te posten en toch maar even te wachten.

Thanks peepz c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]   [Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.] - Pagina 3 Icon_minitime

[Only Lovelykit, Tigerkit, Swiftheart, Leopardeyes, Blueeyes and Firestripe.]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: