We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 9:31
Duits lijkt me toch niet zo'n leuke taal dus het is niet jouw schuld.. HET IS DE SCHULD VAN SCHOOL!!! Niemand heeft me ook ooit uitgelegd waarom weekend niet 3 volle dagen duurt & waarom we niet een uur later starten met school (dat is ook beter voor pubers, omdat we later in slaap vallen maar nog steeds dezelfde hoeveelheid slaap nodig hebben..)? Bij mij valt lekker het 1e uur uit
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 10:05
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 11:02
FU** heb vandaag een spreekbeurt die ik nog niet eens op de helft heb gemaakt. FU**!! nu ff slijmen dat ik thuis mag blijven. ( doet alsof ze super hard huilt )
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 13:30
Tja, examens hé. Ik heb woensdag 1tje, en dan volgende week de laatste drie. En dan ben ik na volgende week klaar, done, finished 8D Kan ik eindelijk beginnen met mijn vervolgopleiding. Dan ben ik geheel vrij tot en met Eind Augustus/begin September =D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 13:38
@Lianne; 1 xD Brugpiepertje dus xD @Soepsas; PUUUH! Mijn school heeft dan eigenlijk niet officieel vakantie omdat we donderdag dan nog onze boeken moeten inleveren maar dat boeit niet xD want de rest van die week zijn we dan VRIJ <333
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 13:49
Ik bedoelde Lianne.. & @Soepsas hoe kan het dat jij moe bent? Je hoeft alleen maar op een stoel te zitten & wat op de laptop doen of Astrix & Obelix kijken.. Best raar om dit naar je te typen terwijl je naast me zit..