|
|
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 20:43 | |
| |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 20:53 | |
| - Welke zal ik voor River gebruiken?:
Please help D: |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 20:59 | |
| De 1ste <33 Die is zo lief! |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:05 | |
| de 3e <3333 Die is zooo cuteness <33 |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:07 | |
| Jullie maken het me lastig xD
Ik twijfel zelf tussen 1, 5 en 7 xD |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:10 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:13 | |
| 2e word al gebruikt door Disturbingvoice ^^ |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:15 | |
| MIMIIIII DAT WAS JE 2000 STE POST!! FEESTJUUUUH en nieuw setje voor Heartkiller die Nath heeft gemaakt ^^ |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:16 | |
| |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:19 | |
| Mim, je hebt meer posts dan ik :'D En omg, ik had vandaag dus mijn heideloop. Ben heel blij, want heb niet gelopen in 4 km! Ö En heb voor Nederlands een opdracht gemaakt waarmee ik een boek een slecht einde moest geven.. Vind het zelf best goed geworden lol.. I'll show it :'3 Waarschijnlijk snapt niemand het alleen Dx - Spoiler:
Hijgend rende ik langs verschillende soorten bomen, rennend voor mijn leven. Het had waarschijnlijk toch geen zin. Drina was ook onsterfelijk en kon mij dus gemakkelijk inhalen. Door de snelheid voelde ik mijn slippers scheuren waardoor ze meteen uitvielen. Great, nu zat ik dus op blote voeten. Laag hangende takken zorgde ervoor dat er grote scheuren in mijn kleding kreeg. Het voelde net alsof mijn longen elk moment konden exploderen. Door de vrij mistige omgeving wist ik niet waar ik heen rende, als het maar ergens waar Drina niet kon komen, al was dat vrijwel onmogelijk. Een paar keer struikelde ik over de pijnlijke rotsgrond waardoor mijn handen en knieën zich volledig openhaalden. Ook voelde ik mijn voetzolen bloeden door de ondergrond. De pijn werd met de seconde ondragelijker terwijl ik moeheid begon te voelen. Nog even volhouden.. Door mijn schurende en harde ademhaling was mijn keel volledig opgezet. Plotseling stopte ik. Kleine steentjes vielen naar beneden in een vreselijke diepte. Met grote ogen een trillende benen keek ik naar beneden. Een ravijn. Meteen vloog er een golf adrenaline door me heen. Zo snel als ik kon en in een schichtige houding draaide ik me om. Ik kwam maar twee meter van het ravijn weg, en deed direct daarna weer een stap achteruit. Voor mij stond Drina. Ze had een geheimzinnige, maar toch kwaadaardige glimlach op haar gezicht. Haar ogen waren licht samen geknepen terwijl ze een smalend lachje lied horen. Van schrik struikelde ik opnieuw over mijn kapotte voeten en viel achteruit. Mijn mond hing half open terwijl ik iets onverstaanbaars mompelde – eigenlijk tegen niemand. ‘Nee..’ Klonk het bijna stil uit mijn mond. ‘Wat heb ik je aangedaan.. Waarom haat je mij zo?’ Fluisterde ik zachtjes. Mijn ogen waren groot van angst. ‘Waarom vraag je me?’ Klonk het zo schijnheilig mogelijk. ‘Omdat je in al je vorige levens die overigens ík heb vermoord míjn Damen hebt afgepakt.’ Haar stem was van pure leedvermaak omgeslagen in een pijnlijke, boze stem. Naast haar zag ik haar vuisten zich zachtjes ballen terwijl haar ogen een gevaarlijke glinster kregen. ‘Maar dit keer kan je “oh zo geliefde” Damen je niet komen redden. En als hij nog zou komen vrees ik dat je er niet meer bent,’ sprak ze terwijl ze opnieuw een bijna enge glimlach kreeg. ‘Nou dan.. Neem maar alvast afscheid.’ Langzaam zette Drina een stap naar voren. Doodsbang kroop ik een stukje meer naar achteren. Haar arm bewoog zich elegant maar toch heel snel naar mijn kraag. Met mijn laatste beetje kracht probeerde ik me nog te verzetten. Ik werd een aantal centimeter van de grond getrokken. Ik kreeg nog een harde stomp in mijn Hart-Chakra, een fatale plek waarmee je zelfs een onsterfelijke mee kon doden. Ik voelde de energie die door me heen vloeide al zwakker worden. ‘Sterf.’ Dat was het laatste wat ik hoorde voordat ik weg werd gegooid. Haar stem zat vol pure haat. Ze liet een harde, machtige lach horen terwijl ik – bijna in slowmotion – naar beneden viel. ‘Damen..’ Het laatste, schorre woord rees uit mijn keel omhoog toen ik mijn geliefde aan de rand van de afgrond huilend mijn naam stond de schreeuwen. Hij was te laat. Net een paar seconden eerder en ze had veilig in zijn armen gelegen. ‘Dag, mijn liefste Damen,’ Langzaam sloot ik mijn ogen terwijl er nog een paar tranen uit mijn ooghoeken omhoog vlogen door de snelheid waarmee ik viel. Een laatste glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik terug dacht aan zijn lieve woorden, warme omhelzingen en “hoeveel hij wel niet van mij hield”. Daarna, werd alles zwart.
|
|
| |
sas & tess 103 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:23 | |
| |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:41 | |
| Uiteindelijk toch voor 5 gegaan :#
Riversong is af <3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:46 | |
| gawd gawd gawd gawd gawd gawd gawd gawd D; |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:48 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:51 | |
| Ik stootte mijn kleine teen tegen de muur D; Amg, dat doet echt zo verschikkelijk pijn D: |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:56 | |
| - Mousefur schreef:
- Mim, je hebt meer posts dan ik :'D
En omg, ik had vandaag dus mijn heideloop. Ben heel blij, want heb niet gelopen in 4 km! Ö
En heb voor Nederlands een opdracht gemaakt waarmee ik een boek een slecht einde moest geven.. Vind het zelf best goed geworden lol.. I'll show it :'3 Waarschijnlijk snapt niemand het alleen Dx
- Spoiler:
Hijgend rende ik langs verschillende soorten bomen, rennend voor mijn leven. Het had waarschijnlijk toch geen zin. Drina was ook onsterfelijk en kon mij dus gemakkelijk inhalen. Door de snelheid voelde ik mijn slippers scheuren waardoor ze meteen uitvielen. Great, nu zat ik dus op blote voeten. Laag hangende takken zorgde ervoor dat er grote scheuren in mijn kleding kreeg. Het voelde net alsof mijn longen elk moment konden exploderen. Door de vrij mistige omgeving wist ik niet waar ik heen rende, als het maar ergens waar Drina niet kon komen, al was dat vrijwel onmogelijk. Een paar keer struikelde ik over de pijnlijke rotsgrond waardoor mijn handen en knieën zich volledig openhaalden. Ook voelde ik mijn voetzolen bloeden door de ondergrond. De pijn werd met de seconde ondragelijker terwijl ik moeheid begon te voelen. Nog even volhouden.. Door mijn schurende en harde ademhaling was mijn keel volledig opgezet. Plotseling stopte ik. Kleine steentjes vielen naar beneden in een vreselijke diepte. Met grote ogen een trillende benen keek ik naar beneden. Een ravijn. Meteen vloog er een golf adrenaline door me heen. Zo snel als ik kon en in een schichtige houding draaide ik me om. Ik kwam maar twee meter van het ravijn weg, en deed direct daarna weer een stap achteruit. Voor mij stond Drina. Ze had een geheimzinnige, maar toch kwaadaardige glimlach op haar gezicht. Haar ogen waren licht samen geknepen terwijl ze een smalend lachje lied horen. Van schrik struikelde ik opnieuw over mijn kapotte voeten en viel achteruit. Mijn mond hing half open terwijl ik iets onverstaanbaars mompelde – eigenlijk tegen niemand. ‘Nee..’ Klonk het bijna stil uit mijn mond. ‘Wat heb ik je aangedaan.. Waarom haat je mij zo?’ Fluisterde ik zachtjes. Mijn ogen waren groot van angst. ‘Waarom vraag je me?’ Klonk het zo schijnheilig mogelijk. ‘Omdat je in al je vorige levens die overigens ík heb vermoord míjn Damen hebt afgepakt.’ Haar stem was van pure leedvermaak omgeslagen in een pijnlijke, boze stem. Naast haar zag ik haar vuisten zich zachtjes ballen terwijl haar ogen een gevaarlijke glinster kregen. ‘Maar dit keer kan je “oh zo geliefde” Damen je niet komen redden. En als hij nog zou komen vrees ik dat je er niet meer bent,’ sprak ze terwijl ze opnieuw een bijna enge glimlach kreeg. ‘Nou dan.. Neem maar alvast afscheid.’ Langzaam zette Drina een stap naar voren. Doodsbang kroop ik een stukje meer naar achteren. Haar arm bewoog zich elegant maar toch heel snel naar mijn kraag. Met mijn laatste beetje kracht probeerde ik me nog te verzetten. Ik werd een aantal centimeter van de grond getrokken. Ik kreeg nog een harde stomp in mijn Hart-Chakra, een fatale plek waarmee je zelfs een onsterfelijke mee kon doden. Ik voelde de energie die door me heen vloeide al zwakker worden. ‘Sterf.’ Dat was het laatste wat ik hoorde voordat ik weg werd gegooid. Haar stem zat vol pure haat. Ze liet een harde, machtige lach horen terwijl ik – bijna in slowmotion – naar beneden viel. ‘Damen..’ Het laatste, schorre woord rees uit mijn keel omhoog toen ik mijn geliefde aan de rand van de afgrond huilend mijn naam stond de schreeuwen. Hij was te laat. Net een paar seconden eerder en ze had veilig in zijn armen gelegen. ‘Dag, mijn liefste Damen,’ Langzaam sloot ik mijn ogen terwijl er nog een paar tranen uit mijn ooghoeken omhoog vlogen door de snelheid waarmee ik viel. Een laatste glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik terug dacht aan zijn lieve woorden, warme omhelzingen en “hoeveel hij wel niet van mij hield”. Daarna, werd alles zwart.
dat is fuckin mooi!! Je kan echt fantastisch schrijven dude! |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:56 | |
| En daar gaat Laura weer als Eros, god van de liefde whuahuahuah >3 /met andere woorden ik ben mensen aan het koppelen x'D/ |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 21:57 | |
| Damn. I feel retarted ;-;
Bij scheikunde waren we bezig met een paar kud sommen xD Komt er bij een ding 0.903 uit. En ofcourse, waar moet ik direct aan denken;
"I'm the Doctor. I'm a Time Lord. I'm from the planet Gallifrey in the Constellation of Kasterborous. I'm 903 years old and I'm the man who is gonna save your lives and all 6 billion people on the planet below. You got a problem with that?"
Why brain, why D: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 22:03 | |
| Ik ga slapen (: Doei mensen >3 |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 mei 2012 - 22:15 | |
| trusten!! ik ga een verhaal schrijven over een jongen die kanker krijgt, en een meisje ontmoet die beeldschoon is. zij weet niet dat hij kanker heeft. Inspired by dit liedje Ik noem het Rainbow in the storm denk ik of Raindrop Of Chemical romance. what do you guyz think?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|