|
| Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] | |
| Ya epic Tazmaria girl 90
| |
| Onderwerp: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] wo 9 mei 2012 - 21:29 | |
| |
Scars
De zwarte kater stapte statig door het bos. De zon scheen helder, het groene bladerdak boven zich. Aan zijn flanken liepen statig 2 katers. "Dus we gaan ze uitdagen?" zei Scars. Zijn amberen ogen keken naar de katers langs hem. Voor zich stonden 3 poezen; Lyra, Angel, Chikita. Hij week af, en ging een stukje verderop zitten, op de steen. "Hadden jullie het ook gehoord? Ze zeggen dat póézen slapper zijn dan katers zei hij, zo luid dat de poezen het vast hadden gehoord. Hij praatte luid verder met de katers. De vogeltjes floten boven hem, zijn maag knorde. "Heren, kheb honger. Ik ga jagen" zei hij. Hij stond op, keek naar de poezen, en liep daarna verder. Hij zag een konijntje zitten, als een pijl schoot hij erop af, en doodde het. Hij ving verder nog een vogel, die hij uit de lucht had gegrist. Ook twee muizen ving hij met gemak. Hij liep met zijn bek vol prooi naar de katers toe, en plofte het eten in het midden. "Tast toe" zei hij. Hij pakte het duifje en dronk het bloed op. Zijn zintuigen werden sterker, al bij het eerste druppeltje bloed. Een donkerrood randje omlijstte zijn irissen. Zijn gehoor werd al scherper. Hij hoorde de poezen smiespelen. Scars liet het achter zich, at de duif in twee happen op, en voegde zich weer bij het gesprek van Cresil en Fame.
I tear my heart open, I sew myself shut My weakness is that I care too much And my scars remind me that the past is real I tear my heart open just to feel
|
| |
| | | Amber 30
| |
| Onderwerp: Re: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] do 10 mei 2012 - 16:24 | |
|
Angel
Angel bekeek rustig haar klauw. In haar ooghoeken zag ze drie katers zitten, Scars, Cresil en Fame. Hadden jullie het ook gehoord? Ze zeggen dat póézen slapper zijn dan katers" Zei Scars hardop. Uitdagend draaide Angel haar kop en keek met een doorborende blik naar de kater. "Heren, kheb honger. Ik ga jagen" Zei hij. "Bang voor poezen?" Riep ze hem na. Ze keek even naar Malona en Lyra die ook bij haar zaten. Toen ze weer terug naar de katers keek zag ze dat er prooi bij hen lag. Ze stond op en liep naar Scars. "Je bent wel bang voor poezen, hè?" Zei ze uitdagend terwijl ze de muis en het konijn oppakte. Ze trippelde kalm terug naar Malona en Lyra en legde de prooi bij hun neer. "We kunnen met zijn drieeën eten, hoor." Miauwde ze. Ze boog zich over het konijn en begon te eten.
Okey my love, It's off to the next life for you. I guarantee you, you won't be alone. |
| |
| | | Amber + Lyan 38
| |
| Onderwerp: Re: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] do 10 mei 2012 - 16:49 | |
|
|
Scars liep naast hem, zijn ogen stonden kil en verveeld. "Dus we gaan ze uitdagen?" Vroeg Scars terwijl hij naar hem keek. Cresil knikte verveeld. "Mij best." Miauwde hij. Hij volgde Scars naar een rots en ging er ook op zitten. Hij zag de drie poezen ook, Malona, Chikita en Angel. "Hadden jullie het ook gehoord? Ze zeggen dat póézen slapper zijn dan katers" Zei Scars hard. Cresil keek hem aan en rolde met zijn ogen, net zó dat de poezen het niet konden zien. "Heren, kheb honger. Ik ga jagen" Cresil knikte alweer. "Je doet maar" Zei hij verveeld. Toen Scars terugkwam met prooi zag hij dat Angel op hen af kwam. "Je bent wel bang voor poezen, hè?" Zei ze tegen Scars terwijl ze het konijn en de muis pakte, ze keek de poes aan. "Luister eens, snoes. Ik weet niet of je het hebt gezien, maar dat is onze prooi." Informeerde hij kalm. Hij zag hoe de witte poes toch wegliep.
Cresil Murder? Murder?! Let me tell you a little something about murder. It's fun, it's easy and you gonna learn all about it. I'd like you to meet two buddies of mine. We never miss. |
|
|
| | | Ya epic Tazmaria girl 36
| CAT'S PROFILEAge: 24 moons already.. The time flies!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] do 10 mei 2012 - 16:52 | |
| |
Scars
"Bang voor poezen hé?" zei Angel die Scars blijkbaar uitdaagde. Angel gritste prooi weg bij Scars. "Nooit!" zei hij met een lach in zijn stem "Ik ben bang voor helemaal niks! Ik heb zelfs een twoleg vermoord! net als vossen, dassen, en wasberen. Bang, zogenaamde Angel? Je bent eerder Mild! schaterde hij. Hij liet zijn duifje voor gezien en liep naar Angel toe. "Ben je nu bang?" daagde hij haar uit. Hij wist wel hoe hij moest vechten, dat hoefde geen kat hem te vertellen. Hij wist een geheime truc, nee, zelfs twee! hij kon een hopeloze poes wel aan! "Fire or Ice, what do you choose? hoorde hij weer in zijn hoofd. "Ik onhoud dat wel hoor, dat hoef je niet 1001 keer te zeggen!" siste hij. Oeps.
x A Dilemma x x One side of me is the evil Bloodclanner x x But the other side... Makes me good x x It makes scars in my head, heart, in my soul x x I'm crazy in my mind x x I makes scars on my own body x x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
|
| |
| | | Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] za 12 mei 2012 - 10:59 | |
|
| Chikita Met strakke ogen keek ze het groepje breinloze katers aan. Ze dachten zeker dat ze heel wat waren, maar ze verspilden hun tijd met al dit gedoe. 'Hadden jullie het ook gehoord? Ze zeggen dat póézen slapper zijn dan katers!' Schreeuwde een van de leeghoofden luidkeels. Kita bleef ze op dezelfde manier aankijken. 'Niet reageren meiden, dat is wat ze willen dat je doen...' Klonk haar zwoele stem fluisterend. De drie katers liepen weg, om waarschijnlijk hun prooi te gaan eten. 'Bang voor poezen?' Riep Angel ze na. 'Niet reageren zei ik!' Siste Kita, harder dan ze het bedoelde. Jeez, het zag er naar uit dat zei en Lyra nog de enige twee waren die nog over het eigenschap ''verstand'' beschikten. 'Nooit!' Lachte Scars Angel uit. Kita wachtte met het bedreigen en dissen, todat hij uitgesproken was. 'Ik ben bang voor helemaal niks! Ik heb zelfs een twoleg vermoord! net als vossen, dassen, en wasberen. Bang, zogenaamde Angel? Je bent eerder Mild!' Oké, nu was het genoeg. 'Aan de kant liefje.' Zei Kita op geruststellende toon tegen Angel, terwijl ze voor haar ging staan. 'Zeg, moet jij eens ff luisteren. Een kat kan geen twolegs vermoorden, dat is dus al één punt om te bewijzen dat je een leeghoofd bent.' Ze nam even een adempauze, en vervolgde haar verhaal. 'Ten tweede, heeft Angel geen enkele reden om bang te zijn. Ze is bij mij, en ik ben een van BloodClans meest gevreesde kattinnen.' Dreigend deed ze een paar stapjes naar voren. 'Rot nu maar weer een pokke pleuris eind op, en ga maar weer lekker aan je duifje sabbelen.' In plaats van haar te gehoorzamen, liep hij recht op Angel af. 'Ben je nu bang?' Zei hij uitdagend. Kita kwam opnieuw tussen bijde. 'Heb jij stront in je oren?!' Siste ze. 'Laat dat kind met rust! Neem liever iemand van je eige grootte!' Kita wist dat hij nu vast een opmerking ging maken over haar kleinheid. Ze was misschien net zo groot als een apprentice. 'Ik onhoud dat wel hoor, dat hoef je niet duizend en één keer te zeggen!' Oh, t kende Kita wel. Deze kater hoorde vast stemmen in zijn hoofd. Daar kon ze hem mee pakken. 'Nee, niet duizend en één keer, duizend is vast al genoeg voor je...' Grinnekte ze zachtjes. Dit was leuker dan ze had gedacht...
-Laten we er even geen slagveld van maken. Daar heb ik ervaring mee en geloof me, dat word echt een rommel. Het zou het hele topic verpesten. Kijk maar naar feelings are killing me in het BloodClan gebied-
I'm tired of answering for shit in MY LIFE It doesn't matter if it's wrong or right Tired of answering for shit that I DO Enough about me, MAN WHAT THE FUCK ABOUT YOU?! |
|
|
| | | | Onderwerp: Re: Battlefield [ Cresil, Scars, Fame vs. Lyra, Angel, Chikita ] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |