|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 22:25 | |
| ghehe, joos, moet je latijn afkrijgen ? XD ik moet leren voor debat morgen, moet goed punt halen, moet nederlands ophalen, mag niet falen arg D< Oke.zonder te kijken, de stelling is citotoets, ja of nee? Ofzo xD
Ik moet nee dus, tegen de citotoets, wel fijn (: 1. Het is maar een richtlijn 2. De cito-toets is een van de zoveel toetsen, je kunt er niet uit bepalen naar welke school je zou moeten gaan 3. Als je perongeluk een bolletje overslaat, dan heb je meteen dat hele stuk fout. 4. De Cito-toets toont je inzet niet 5. Je kunt als een een hoge score hebt toch nog 'falen' op de middelbare school - dat het toch te hoog gegrepen is -.
Gawd..ik had er zeventien xD
EDIT;; Ik heb het gevoel dat ik teveel post, mèh..maar daar kan ik niks aan doen D< |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 23:05 | |
| - Dapplepaw schreef:
- ghehe, joos, moet je latijn afkrijgen ? XD
ik moet leren voor debat morgen, moet goed punt halen, moet nederlands ophalen, mag niet falen arg D< Oke.zonder te kijken, de stelling is citotoets, ja of nee? Ofzo xD
Ik moet nee dus, tegen de citotoets, wel fijn (: 1. Het is maar een richtlijn 2. De cito-toets is een van de zoveel toetsen, je kunt er niet uit bepalen naar welke school je zou moeten gaan 3. Als je perongeluk een bolletje overslaat, dan heb je meteen dat hele stuk fout. 4. De Cito-toets toont je inzet niet 5. Je kunt als een een hoge score hebt toch nog 'falen' op de middelbare school - dat het toch te hoog gegrepen is -.
EDIT;; Ik heb het gevoel dat ik teveel post, mèh..maar daar kan ik niks aan doen D< Je kunt eens een slechte dag hebben en de cito verknallen. Een goede richtlijn moet op meerdere punten genomen worden. Verder wordt de cito over alle basisschooljaren afgenomen, maar ze kijken alleen naar de laatste 2 voor het overgaan naar het middelbaar, wat ook niet zo heel erg goed is. (Die van groep 8 en groep 7) |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 7:16 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 7:19 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 7:49 | |
| - Inkmask schreef:
- Dapplepaw schreef:
- ghehe, joos, moet je latijn afkrijgen ? XD
ik moet leren voor debat morgen, moet goed punt halen, moet nederlands ophalen, mag niet falen arg D< Oke.zonder te kijken, de stelling is citotoets, ja of nee? Ofzo xD
EDIT;; Ik heb het gevoel dat ik teveel post, mèh..maar daar kan ik niks aan doen D< Je kunt eens een slechte dag hebben en de cito verknallen. Een goede richtlijn moet op meerdere punten genomen worden. Verder wordt de cito over alle basisschooljaren afgenomen, maar ze kijken alleen naar de laatste 2 voor het overgaan naar het middelbaar, wat ook niet zo heel erg goed is. (Die van groep 8 en groep 7) thanks (: En ik ben toch goed in een debat, zeg maar (x Omdat je toch op die andere partij moet reageren, en daar ben ik wel goed in XD hoop op een goed punt <3 |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 9:46 | |
| Kom er net achter dat het 4e uur ook doorgaat, maar gelukkig kan ik dat verplaatsen naar het 3e. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 11:29 | |
| Moe >.< EN IK WIL WETEN WIE DE KITTENS WORDEN BIJ ICY EN STORM D: |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:08 | |
| meh , ik ben sick , en zit voor de laptop -.- |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:10 | |
| |
|
| |
bestiie 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:11 | |
| hoi iedereen ! Kei lang geleden dat ik nog op WC heb gezeten *.* ! |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:37 | |
| ik heb zin om een acc aan te maken en dat die ruby , of emerald als voorvoegsel heeft , alleen kweet nhi of steen namen wel mogen -.- , en ik wacht nog tot timekit word geactiveerd door wazzie ... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:37 | |
| Steennamen mogen niet ^^' |
|
| |
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:40 | |
| Waz, jij posten D< ~~~~ Kut school, en nu moet k gaan -,-' |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:46 | |
| Ik ben ziek ik hoef niet naar school ^^ Maar heb wel een enorme buikpijn en hoofdpijn dat is wel wat minder |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 12:47 | |
| |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 13:10 | |
| wanneer komen eigelijk de nieuwe ceremonie's van de windclan en de thunderclan ? |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 13:12 | |
| Jah, dat wil ik ook wel eens weten, en wanneer gaat The Bluestar vanstart ? |
|
| |
Chi/teddybear 63
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 13:13 | |
| en wanneer krijgt plumie een mentor ? ( amai wij zagen xD ) |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 13:28 | |
| oeh ik ga iets dramatisch laten gebeuren met spottedleafie |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 mei 2012 - 13:38 | |
| Ik wil dat Shimmertear/Juul reageert bij Lakeclan x'D Dan kan ik verder met de ceremonie~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|