|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:43 | |
| Ik heb al een tijdje zin om een verhaal te schrijven. Het enige probleem is: waarover? |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:48 | |
| gosh ik ben me vergeten af te melden , voor de gene die dachten dat ik online was , dat was dus niet :3 |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:49 | |
| en om de een of andere reden wil ik een tekening maken waar mensen van gaan huilen... (kan dat uberhaubt?) en ik wil dus een verhaal schrijven... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:54 | |
| Hmmm... Iets et afscheid? |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:58 | |
| tja, ik weet het niet... ik heb in ieder geval nog nooit gehuild bij en tekening, dus ik weet niet of het kan... ik ben ook niet zo goed in emoties tekenen. Sowieso niet in dingen uit mijn hoofd tekenen. Ik heb wel twee of drie keer (bijna) gehuild bij en boek, drie keer (bijna) bij meerkat Manor (een serie op Animal Planet over stokstaartjes) en twee keer (bijna) bij een film. |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 20:59 | |
| OMG nu maken ze ook al ruzie bij het saxon&icy kittens gezocht topic -.- |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:00 | |
| - Ziva schreef:
- OMG nu maken ze ook al ruzie bij het saxon&icy kittens gezocht topic -.-
haha laat ze toch lekker x') |
|
| |
x 850
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:02 | |
| het is zelfs zo erg dat icy hem if haar moest weigeren als kitten :O maar kom , niet achter de mensen hun rug praten .... |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:06 | |
| Aw (: @ Crow, dat is echt niet erg hur. En sommige mensen huilen nu eenmaal sneller dan anderen. (:
Mwehe, MSN freakt hem D: @ mensen op msn, als ik niet meer antwoord, gewoon tweede keer vragen, dan komen de berichten niet goed door. x) |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:08 | |
| YESYESYES! <3333 ik ga deze zaterdag een tekentablet kopen (Small) met de volledige versie van Photoshop Elements 8(of 9 xD) Gratis erbij voor 88,- <33333 NOMNOMNOMNOM <3333 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:26 | |
| - Crowkit schreef:
- tja, ik weet het niet...
ik heb in ieder geval nog nooit gehuild bij en tekening, dus ik weet niet of het kan... ik ben ook niet zo goed in emoties tekenen. Sowieso niet in dingen uit mijn hoofd tekenen. Ik heb wel twee of drie keer (bijna) gehuild bij en boek, drie keer (bijna) bij meerkat Manor (een serie op Animal Planet over stokstaartjes) en twee keer (bijna) bij een film. Oww! Bij zo'n stukje dat zo'n heel lief en dapper kleintje verdwaalt raakt en word opgegeten door een Arend ofzo? Dat vonden ik en mijn zus echt heel erg (toen wij het nog keken, opeens werden al die afleveringen anders ) |
|
| |
most of you know me as lein. 40
| CAT'S PROFILEAge: Already 9 moons I'm here on this worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:28 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:31 | |
| |
|
| |
50
| CAT'S PROFILEAge: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:32 | |
| do you like him, Spot Ghost, je CupCats zijn klaar |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:33 | |
| Ik zong vandaag Tobuscus literal assassin's creed brotherhood trailer en iedereen keek mij zo aan van "wtf? o-o" en ik zat daar like net in het awesome stuk verder te zingen en het hoofd koel te houden like Ezio op dat moment met eeen grijns "NOD AT THE BIRD AND PEOPLE DIE EVERYWHERE PEOPLE DIE" |
|
| |
most of you know me as lein. 40
| CAT'S PROFILEAge: Already 9 moons I'm here on this worldGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:34 | |
| @colorkit, heb ze gezien, ze zijn echt zooooo gaaf!XD, heb ze al bij elk account erbij gezetXD,
|
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:43 | |
| Guys all of you, say your good-bye to Dream before its too late.. |
|
| |
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:46 | |
| Mooie zinnen Dreamheart (:
Moet nog steeds onderschrift maken voor Silverkit, maar kom er steeds niet aan toe xd.. |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:47 | |
| Het onweert hier D: NOOO ik slaap op zolder en daar hoor je het 3 x zo hard als hier en hier is het al best wel hard D: Ikke ben bang voor onweer D: *Kruipt bang in een hoekje* @Mim; Wait... Mim Dreamy gaat toch nie dood hea? D: |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 10 mei 2012 - 21:53 | |
| - Finestpaw schreef:
- Het onweert hier D: NOOO ik slaap op zolder en daar hoor je het 3 x zo hard als hier en hier is het al best wel hard D: Ikke ben bang voor onweer D: *Kruipt bang in een hoekje*
@Mim; Wait... Mim Dreamy gaat toch nie dood hea? D: I'm afraid she will.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|