Algemene Onzin Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Crowcall
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:43

Ik heb al een tijdje zin om een verhaal te schrijven. Het enige probleem is: waarover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:48

gosh ik ben me vergeten af te melden , voor de gene die dachten dat ik online was , dat was dus niet :3
Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:49

en om de een of andere reden wil ik een tekening maken waar mensen van gaan huilen... (kan dat uberhaubt?)
en ik wil dus een verhaal schrijven...
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:54

Hmmm... Iets et afscheid?
Crowcall
Member
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:58

tja, ik weet het niet...
ik heb in ieder geval nog nooit gehuild bij en tekening, dus ik weet niet of het kan...
ik ben ook niet zo goed in emoties tekenen. Sowieso niet in dingen uit mijn hoofd tekenen.
Ik heb wel twee of drie keer (bijna) gehuild bij en boek, drie keer (bijna) bij meerkat Manor (een serie op Animal Planet over stokstaartjes) en twee keer (bijna) bij een film.
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 20:59

OMG nu maken ze ook al ruzie bij het saxon&icy kittens gezocht topic -.-
Autumnpaw
Member
Danii c:
369

CAT'S PROFILE
Autumnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:00

Ziva schreef:
OMG nu maken ze ook al ruzie bij het saxon&icy kittens gezocht topic -.-
haha laat ze toch lekker x')
Ziva
Member
x
850

CAT'S PROFILE
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:02

het is zelfs zo erg dat icy hem if haar moest weigeren als kitten :O maar kom , niet achter de mensen hun rug praten .... Very Happy
Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:06

Aw (:
@ Crow, dat is echt niet erg hur. En sommige mensen huilen nu eenmaal sneller dan anderen. (:

Mwehe, MSN freakt hem D:
@ mensen op msn, als ik niet meer antwoord, gewoon tweede keer vragen, dan komen de berichten niet goed door. x)
Finestheart
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:08

YESYESYES! <3333 ik ga deze zaterdag een tekentablet kopen (Small) met de volledige versie van Photoshop Elements 8(of 9 xD) Gratis erbij voor 88,- <33333 NOMNOMNOMNOM <3333
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:26

Crowkit schreef:
tja, ik weet het niet...
ik heb in ieder geval nog nooit gehuild bij en tekening, dus ik weet niet of het kan...
ik ben ook niet zo goed in emoties tekenen. Sowieso niet in dingen uit mijn hoofd tekenen.
Ik heb wel twee of drie keer (bijna) gehuild bij en boek, drie keer (bijna) bij meerkat Manor (een serie op Animal Planet over stokstaartjes) en twee keer (bijna) bij een film.

Oww! Bij zo'n stukje dat zo'n heel lief en dapper kleintje verdwaalt raakt en word opgegeten door een Arend ofzo? Dat vonden ik en mijn zus echt heel erg Smile (toen wij het nog keken, opeens werden al die afleveringen anders Sad)
Ghast
Member
most of you know me as lein.
40

CAT'S PROFILE
Ghast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:28

hoi sassie..
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:31

Hoi leintje
Colorkit
Member
50

CAT'S PROFILE
Age: I'm just 5 moons... It looks yesterday i was born...
Colorkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:32

do you like him, Spot Razz

Ghost, je CupCats zijn klaar Very Happy
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:33

Ik zong vandaag Tobuscus literal assassin's creed brotherhood trailer en iedereen keek mij zo aan van "wtf? o-o" en ik zat daar like net in het awesome stuk verder te zingen en het hoofd koel te houden like Ezio op dat moment met eeen grijns "NOD AT THE BIRD AND PEOPLE DIE EVERYWHERE PEOPLE DIE"
Ghast
Member
most of you know me as lein.
40

CAT'S PROFILE
Ghast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:34

@colorkit, heb ze gezien, ze zijn echt zooooo gaaf!XD, heb ze al bij elk account erbij gezetXD,

Dreamheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:43

Guys all of you, say your good-bye to Dream before its too late..
Scratch
Member
111

CAT'S PROFILE
Scratch
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:46

Mooie zinnen Dreamheart (:

Moet nog steeds onderschrift maken voor Silverkit, maar kom er steeds niet aan toe xd..
Finestheart
Elder
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:47

Het onweert hier D: NOOO ik slaap op zolder en daar hoor je het 3 x zo hard als hier en hier is het al best wel hard D: Ikke ben bang voor onweer D: *Kruipt bang in een hoekje*
@Mim; Wait... Mim Dreamy gaat toch nie dood hea? D:
Dreamheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 27 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 21:53

Finestpaw schreef:
Het onweert hier D: NOOO ik slaap op zolder en daar hoor je het 3 x zo hard als hier en hier is het al best wel hard D: Ikke ben bang voor onweer D: *Kruipt bang in een hoekje*
@Mim; Wait... Mim Dreamy gaat toch nie dood hea? D:

I'm afraid she will..
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 27 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: