|
|
| Daan :3 737 Actief
| |
| | | | 46
| |
| Onderwerp: Re: Where it all began.. za 5 mei 2012 - 19:50 | |
| Rustig zwierf hij rond, hij had bekend aan Leaf en was blij dat zij hetzelfde voelde voor hem. Dat was toch een grote opluchting. Rustig liep hij over de velden en zag plots in de verte de hooggras velden. Al snel versnelde hij zijn pas en langzaam ging het over tot rennen. Sprinten! Tot hij bij de velden was aangekomen. Hier was alles begonnen, hier had hij Leaf ontmoet. Hij grens even bij de gedachte dat hij haar verschrikkelijk eng vond! Toch gek hoe zijn gevoel zomaar kon wenden. Even bleef hij voor het gras staan en keek er dromerig naar. Zou hij het plekje gaan opzoeken waar ze elkaar gevonden hadden? Hij wist nu immers de weg terug! ja! hij ging het opzoeken! Rustig liep hij het veld in en keek om zich heen. Hij rook de geur van andere katten, maar die interesseerde hem niet.Het ging hem nu om zijn geur! Zo kon hij het plekje wel terug vinden. Vaag tussen alle andere geuren door vond hij zijn eigen geur en nog eentje die hij direct wist thuis te brengen. Leafstorm, zijn heldin! Vrolijk snoof hij de geur op, haar geur was een heel stuk sterker dan de zijne. Zou ze hier misschien ook zijn? Snel begon hij het spoor te volgen, met kleine, vlugge pasjes liep hij in de richting dat de geur hem leidde. De hele tijd volgde hij niet alleen haar, maar ook zijn spoor. Zou ze misschien? Ja hoor, al snel kwam hij waar hij dacht dat hij zou komen. De plek waar ze elkaar ontmoette en niet veel verder zag hij haar staan. 'Leafstorm!' riep hij vrolijk en rende naar haar toe. De kater sprong vrolijk op haar zij, zodat ze wel moest omvallen. |
|
|
| | | Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Where it all began.. za 5 mei 2012 - 20:02 | |
| Ze zag Fear opeens staan en die sprong op haar zij. 'Leafstorm!' riep hij vrolijk en. Ze glimlachte eventjes. 'Dat ben ik ja.' Ze was ondertussen op de grond gevallen en weer keek ze recht in die oceaanblauwe ogen. Ze knipperde eventjes met haar wimpers en weer krulden haar mondhoeken omhoog. 'Ik wilde deze plek weer eens opzoeken.. Het is een speciale plek voor me geworden.' Ze glimlachte even verlegen en keek hem weer aan. 'Ons plekje...' Zei ze zachtjes en gaf hem een lik over z'n wang. Ze kroop onder hem uit en gaf hem een kopje. Want dat kwam omdat ze zo blij was met hem. Ze ging weer zitten en sloeg haar staart om zich heen. 'Je wil niet weten hoe blij ik nu ben Fear.' Ze straalde helemaal en ze zwiepte met haar staart heen en weer. 'Blij met jou..' Zei ze er zachtjes achteraan. Het was nu donker aan het worden en haar groene ogen waren nog goed zichtbaar in het maanlicht. |
|
|
| | | 46
| |
| Onderwerp: Re: Where it all began.. za 5 mei 2012 - 22:59 | |
| 'Ik wilde deze plek weer eens opzoeken.. Het is een speciale plek voor me geworden.' Zei de poes voor hem, ze glimlachte even verlegen en keek hem weer aan. 'Ons plekje...' Hij glimlachte en herhaalde haar woorden, 'Ons plekje.' zei hij zachtjes. Hij merkte dat Leaf onder hem vandaan kroop en hielp haar een beetje door wat minder in de weg te gaan staan. Vrolijk keek hij naar de poes. 'Je wil niet weten hoe blij ik nu ben Fear.' Leaf straalde helemaal en ze zwiepte met haar staart heen en weer. 'Blij met jou..' Even keek hij in haar ogen. 'Hoezo wil ik dat niet weten?' vraagt hij grinnikend en geeft haar een kopje. 'Ik wil altijd alles van je weten.' Zijn ogen twinkelden vrolijk en het maanlicht wist hem net te bereiken. Het was hier een beetje een open plek, maar hij stond voor een deel nog in de schaduw van het gras. Zijn hoofdje en een deel van zijn schouders werden verlicht. Rustig zette hij wat stappen richting Leafstorm, 'I love you very much!' fluisterde hij in haar oor, 'Jij bent mijn engel, mijn heldin. I never let you go!' Hij glimlachte lief naar haar en gaf haar een likje over haar wang.
Te lui om postsheet te gebruiken... |
| | | Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Where it all began.. zo 6 mei 2012 - 9:38 | |
| Ze luisterde en keek haar aan. Ze was blij, vooral om die laatste zin die Fear had uitgesproken. 'En jij bent gewoon mijn Fear..' Zei ze en gaf hem een kopje terug. Ze likte haar poot even af omdat die vies was geworden. Haar sneeuwwitte vacht leek nog lichter omdat de maan er op scheen. Ze keek hem met lieve oogjes aan. Ze zag er uit als een sprookje, een vacht zo wit als sneeuw. Ogen zo groen als gras... ~Inspiloos, wijnig tijd..~ |
|
|
| | | | Onderwerp: Re: Where it all began.. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|