|
|
Babs 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:04 | |
| - Winterpaw schreef:
- Morgen alleen het 1e en 7e les, ik ga echt proberen vrij te krijgen.
Wat ga je nu doen met het dokteren dan? |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:06 | |
| - Sabrefang schreef:
- Winterpaw schreef:
Wat ga je nu doen met het dokteren dan? Ze hebben er niet echt problemen mee als ik eerder ga, er zijn wel een paar die kunnen invallen. Dus ik ga of proberen vrij te krijgen of na het 2e vrij. |
|
| |
Babs 67
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:07 | |
| - Winterpaw schreef:
- Sabrefang schreef:
- Winterpaw schreef:
Wat ga je nu doen met het dokteren dan? Ze hebben er niet echt problemen mee als ik eerder ga, er zijn wel een paar die kunnen invallen. Dus ik ga of proberen vrij te krijgen of na het 2e vrij. Oké Trouwens, zeg maar tegen Remco dat Heikens maybe ook verplaatsbaar is. Mij is het een keertje gelukt met economie |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:13 | |
| Mijn is erger Babs ._. De tweede PKVgroep heeft altijd eerder uitval op woensdag, waar we 8 uut hebben; wij hebben 6 uur, en zij hebben GVD 4 uur D:< altijd zijn hun eerder uit D:< dat wil je gewoon niet meemaken :s |
|
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:39 | |
| - Dapplepaw schreef:
- SilenceClan is klaar (:
NU alleen nog aanmeldtopic + Overleg topic ;D Ik ga meedoen ! 8) I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
sharon. 177
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| |
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:00 | |
| ik heb woensdag selectietraining, waar ik waarschijnlijk nie eens aan mee kan doen en daarvoor nog fysio ;p |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:41 | |
| En toen heb ik toneel en 4uur nederlands overleeft, ben kapoooot x3x morgen zwemmen D; |
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:45 | |
| jongens, welke code had je nou weer voor de naam van een kat die dat op dat online en dat ziet.
Zo is het dan bij mij: Lumière..Blah Blah.
Ik wil die code graag hebben? |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:51 | |
| - Code:
-
{USERNAME} ? Dag was vreselijk x) *zwaait Quinty heel laat uit* Allons-y Geromino C: |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:52 | |
| - Dapplepaw schreef:
- jammer D<
Ik ga weer transformice spelen (: heb jij Transformice? Ik ook, ik speel het alleen bina nooit meer, ik wordt te ongeduldig als ik in het begin doodga en dan op de rest moet wachten xD Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 16:55 | |
| k*tfilmverslag Ik moet een heel verslag met alles erop en eraan+een getekende Titelpagina Donderdag inleveren D: ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|