|
|
60
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 8:59 | |
| ik heb me ziek gemeld op school *trolface* me loves JAF nual very much in 12 uur ff 12 leden dr bij yay |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 9:27 | |
| Ik zit nu bij eco...:S Annoying subject is annoying. |
|
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 9:33 | |
| doe epic
epic student is being epic |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 11:40 | |
| O nee! Nederlands ging rampzalig, dat ben ik niet gewend ._. Oh .. hopelijk gaat het examen goed .. D: x When she moves God you want more Keep it going girl cause you're the best star you gotta stay Go little bad girl, little bad girl x
|
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:15 | |
| Ik heb vakantie en verveel me -_- I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:18 | |
| Ik heb drie weken vakantie, en der is pas 1 week voorbij XD I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:24 | |
| Langleve de schoolkrant ^^ Random achter de computer |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:33 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Ruilen dan? gheghe (:
En.. Ik ga lekker verder aan SilenceClan (: Het is al best wel leuk nu >3 Neej, heb echt 0% zin om naar school te gaan >.< I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:35 | |
| Ik ben de hele week alleen thuis :'(
|
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:38 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:40 | |
| WAAROM IS DE VAKANTIE ZO SNEL GEGAAAN???????????????!!!!!!!!!! *gaat huilend op knieeen en doet bekende NEE!scene* |
|
| |
U wanna know. Do u? c: 265
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 14:44 | |
| Iedereen heeft morgen uitval. Jep, iedereen behalve ik =_=" |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:02 | |
| gheghe, vandaag 2/7 plus verkort, al eventjes thuis. ik heb echt een chill rooster deze weeek ;d - Spoiler:
|
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 mei 2012 - 15:03 | |
| Morgen alleen het 1e en 7e les, ik ga echt proberen vrij te krijgen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|