We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 mei 2012 - 11:16
Ik ben ook benieuwd gawd D< hoop dat ze snel kiezen haha xD En..Ik ga gewoon dat topic van Fire x Reno vernieuwen xD Niet waz? haha (: Edit: Ik zie mijn avatar wel.. XD
Laatst aangepast door Reno op za 5 mei 2012 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 mei 2012 - 11:16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 mei 2012 - 11:23
Ik ga zo een nieuw topic voor Reno x Fire aanmaken (: Miss dat Waz niets met die post kan gheheh XD Eerst postsheet maken..
Stormwise
StarClan
Moonmoon~ 1349 Actief
CAT'S PROFILE Age: I run trough the stars with Starclan now Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 mei 2012 - 11:24
thanks you all. love you people.
Stormstar schreef:
********************************************************************************** THIS WORLD!!!!!!!!!!
De wereld haat me, en ik de wereld. Moet alles dan van mij worden afgenomen?!?! Mijn kat(ten) als eerste, maar dat is zoo klein. Nu ben ik al 2 jaar mijn vader kwijt. (dood) Ik heb de ouders (mijn opa en oma) van mijn moeders kant nooit gekend. (beide al dood voor mijn geboorte) Mijn eigen oma, die ik wel kon. Maar die vergat alles en iedereen, dus kon ik geen band mee hebben. Maar nu, De enige opa, waar ik wel van kon houden. Waar ik wel een band mee had, die ik wel erg graag zag. Hij is vanochtenbd overleden! Ik haat deze wereld! Zoveel vrienden zijn van ons overleden. Zoveel mensen waar ik om gaf Ik heb GEEN opa,s en oma,s meer. Ik heb GEEN VADER MEER! WY THIS WORLD?!?!?!? WYYY!! WHAT HAVE I DONE TO YOU!