|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:43 | |
| - Ness schreef:
- Ik heb Super shamsh bros Melee xD Voor de Gamecube.
Haha, die heb ik oowwk xDD |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:43 | |
| - Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
- Uit welk boek? :3
De Lantaarndragers of zoiets geloof ik. Alleen daarin was Ness en vrouw.
@ Mousefur Heb jij ook Super Smash Bros. Brawl? wat een lange naam om te typen Yush. Meh has. 83 Echt leuk spel, alleen m'n zusje vind het niet leuk meer, dus ik speel het nauwelijks nu Dx Ik heb het al uitgespeeld en mijn broer vindt het geen leuk spel. In mijn eentje die gevechten doen is een beetje saai, dus ik speel het eigenlijk alleen als mijn nichtje of een vriendin er is. Ik speel meestal als Kirby, Pikachu, Toon Link of Lucario, daar ben ik het best mee. Jij? |
|
| |
Jintepinte :3 36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:44 | |
| Dat faalt gwn. Ik ben altijd Kirby of Link xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:45 | |
| ik ga onder kijken of ik wat kan eten, dada |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:45 | |
| - Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
@ Mousefur Heb jij ook Super Smash Bros. Brawl? wat een lange naam om te typen Yush. Meh has. 83 Echt leuk spel, alleen m'n zusje vind het niet leuk meer, dus ik speel het nauwelijks nu Dx Ik heb het al uitgespeeld en mijn broer vindt het geen leuk spel. In mijn eentje die gevechten doen is een beetje saai, dus ik speel het eigenlijk alleen als mijn nichtje of een vriendin er is. Ik speel meestal als Kirby, Pikachu, Toon Link of Lucario, daar ben ik het best mee. Jij? Ik ben eigenlijk altijd Pit.. Lol.. Maar soms ook Link xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:49 | |
| Er was dus geen eten onder heheh (: |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:51 | |
| - Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
@ Mousefur Heb jij ook Super Smash Bros. Brawl? wat een lange naam om te typen Yush. Meh has. 83 Echt leuk spel, alleen m'n zusje vind het niet leuk meer, dus ik speel het nauwelijks nu Dx Ik heb het al uitgespeeld en mijn broer vindt het geen leuk spel. In mijn eentje die gevechten doen is een beetje saai, dus ik speel het eigenlijk alleen als mijn nichtje of een vriendin er is. Ik speel meestal als Kirby, Pikachu, Toon Link of Lucario, daar ben ik het best mee. Jij? Ik ben eigenlijk altijd Pit.. Lol.. Maar soms ook Link xD Ik was eerst best wel vaak Pit, nu minder, ik weet niet precies waarom. Pit is wel handig omdat hij kan vliegen (ik val zo vaak van het platform af xD) Ik ben als Link echt heel slecht, ik weet niet waarom. Als Zelda/Sheik ben ik ook niet zo goed, maar ze ziet er leuk uit, dus speel ik haar wel soms. Als ik Toon Link speel hoop ik altijd dat hij, als ik heb gewonnen, dat varkentje oppakt in plaats van erover struikelt... ik ben een beetje vreemd... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:52 | |
| - Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
@ Mousefur Heb jij ook Super Smash Bros. Brawl? wat een lange naam om te typen Yush. Meh has. 83 Echt leuk spel, alleen m'n zusje vind het niet leuk meer, dus ik speel het nauwelijks nu Dx Ik heb het al uitgespeeld en mijn broer vindt het geen leuk spel. In mijn eentje die gevechten doen is een beetje saai, dus ik speel het eigenlijk alleen als mijn nichtje of een vriendin er is. Ik speel meestal als Kirby, Pikachu, Toon Link of Lucario, daar ben ik het best mee. Jij? Ik ben eigenlijk altijd Pit.. Lol.. Maar soms ook Link xD Ik was eerst best wel vaak Pit, nu minder, ik weet niet precies waarom. Pit is wel handig omdat hij kan vliegen (ik val zo vaak van het platform af xD) Ik ben als Link echt heel slecht, ik weet niet waarom. Als Zelda/Sheik ben ik ook niet zo goed, maar ze ziet er leuk uit, dus speel ik haar wel soms.
Als ik Toon Link speel hoop ik altijd dat hij, als ik heb gewonnen, dat varkentje oppakt in plaats van erover struikelt...ik ben een beetje vreemd... Ik ben altijd Kirby ^^ |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:53 | |
| - Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
@ Mousefur Heb jij ook Super Smash Bros. Brawl? wat een lange naam om te typen Yush. Meh has. 83 Echt leuk spel, alleen m'n zusje vind het niet leuk meer, dus ik speel het nauwelijks nu Dx Ik heb het al uitgespeeld en mijn broer vindt het geen leuk spel. In mijn eentje die gevechten doen is een beetje saai, dus ik speel het eigenlijk alleen als mijn nichtje of een vriendin er is. Ik speel meestal als Kirby, Pikachu, Toon Link of Lucario, daar ben ik het best mee. Jij? Ik ben eigenlijk altijd Pit.. Lol.. Maar soms ook Link xD Ik was eerst best wel vaak Pit, nu minder, ik weet niet precies waarom. Pit is wel handig omdat hij kan vliegen (ik val zo vaak van het platform af xD) Ik ben als Link echt heel slecht, ik weet niet waarom. Als Zelda/Sheik ben ik ook niet zo goed, maar ze ziet er leuk uit, dus speel ik haar wel soms.
Als ik Toon Link speel hoop ik altijd dat hij, als ik heb gewonnen, dat varkentje oppakt in plaats van erover struikelt...ik ben een beetje vreemd... Sjeez xD Bij Brawl ben ik altijd Ike of Snake. Die zijn zo chill om mee te vechten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:55 | |
| - Lostpath schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
Als ik Toon Link speel hoop ik altijd dat hij, als ik heb gewonnen, dat varkentje oppakt in plaats van erover struikelt...ik ben een beetje vreemd... Sjeez xD Bij Brawl ben ik altijd Ike of Snake. Die zijn zo chill om mee te vechten xD Haha, ik speel altijd vage characters, ik viel meteen voor Pit toen ik zag dat hij vleugels had. Ik zo van; OH MY GOSH, DIE MOET IK SPELEN xD Moet er weer eens aan beginnen :l |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:56 | |
| - Lostpath schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Petalpaw schreef:
- Ness schreef:
Als ik Toon Link speel hoop ik altijd dat hij, als ik heb gewonnen, dat varkentje oppakt in plaats van erover struikelt...ik ben een beetje vreemd... Sjeez xD Bij Brawl ben ik altijd Ike of Snake. Die zijn zo chill om mee te vechten xD Kirby is handig omdat hij kan vliegen en hij een goede Final Smash heeft. Als Ik eben ik heel slecht, als Snake niet bijzonder goed of slecht. Als alle grote poppetjes (Die grote aap met een stropdas (ik ben even zijn naam kwijt), Bowser) ben ik heel erg slecht. Ik speel vaak op de map met Toon Links piratenschip, ik vind de liedjes daarbij leuk. Ik vind de achtergrond an Bridge of Eldin (of zoiets) ook leuk. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:57 | |
| Wtf *-* Mijn katten rennen als wilden achter elkaar aan xD |
|
| |
Daniëlle 186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 10:58 | |
| lolz
En waar zijn de AR-kaarten als je ze nodig hebt... |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:02 | |
| @Petal&Mouseh; Snake's finalsmash is best chill, als je goed kan mikken xD Pit's finalesmash is waardeloos, vind ik dan. Die van Ike is ook best handig, maar dan moet je wel dichtbij zien te komen en dat is lastig xD
Kirby wilt iedereen, dus daar ben ik vanaf gestapt xD Donkey Kong aka DK speel ik niet zo vaak xD Bowser en Ganondorf zijn wel chill <3 |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:05 | |
| Goede morgen allemaal : D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:05 | |
| Kirby is handig met het opzuigen ^^ |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:06 | |
| Tja, ik kan dus niet goed mikken... Lucario's Final Smash is ook heel handig: hij is best sterk, je hoeft er niet voor naast de tegenstander te staan en je hoeft er niet goed voor te kunnen mikken. De Final Smash van DK is best wel slecht, alleen op hele kleine maps is hij wel handig, denk ik. Net als die van Jigglypuff. De Final Smashes van Ness en Lucas zijn ook best wel sterk, maar ik speel ze nooit, want ik kan niet omgaan met hun gewone aanvallen xD |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:08 | |
| MENSEN, KOPIEËR DE TEKST IN MN ONDERSCHRIFT NIET MEER A.U.B! VERZIN JE EIGEN! ~~~~~~ Ik ben altijd Wolf, ik vind zijn final smash wel oké. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:09 | |
| Wolf is sterk, maar hij loopt zo langzaam.... ik kan niet tegen langzaamlopende personages in spellen xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 6 mei 2012 - 11:10 | |
| Wolf is nice ;D Die speel ik ook nog wel eens xD Of Falco <3
Sonic gaat me te snel, Mister Game & Watch is gewoon ontzettend irritant xD Even als R.O.B xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|