We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:33
Dankjewel allebei. Ik ga er ook niet van uit. Maar jemig. Het houd echt nooit op. Twee weken terug heeft mijn vriend mij gedumpt. Kom ik er eer gister achter dan hij twee dagen na dat hij me had gedumpt een nieuwe vriendin heeft, en dat na ander half jaar verkering. Daar voor blijk mijn Granddad kanker te hebben. Ik raak mijn stiefvader kwijt door dat hij mijn moeder pijn heeft gedaan. En dan nu mijn zusje. Jeezz, het houd echt never nooit op.
Maar ok. Ik voel me veelte goed om over problemen te praten.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:43
En toen waren bijna al mijn acc uitgehuwelijkt.
Brightpaw(TC) x Spiritpaw(WC) Lightpaw(RC) x Wildpaw(SC) Innerkit(SC) x Flamepaw(SC) Smoketear(RC) x Rainfall(RC) (eerst Lotusleaf(RC)) Droppedpaw(WC) x Singel Mightykit(WC) x Singel
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:58
Mijne dan;; Mousechaser x Skywalker Silver x Yucka Yuna x Tidus maar die gaat dood Isa x Tiger Diesel x Icecrystal Chikita x Celtyc Blackberry x His butt Otterpaw x Firepaw Lionclaw x Devildance Shadowheart x Thunderheart Ravenkit x His fantasy Azra x the devil Lionblaze x Sunshine Yellowfang x Grayclaw Yeastcloud x Crystaltear Flashcoat x Lucy/Redeye Twilightsparkle x Softsnow Winterbreeze x Fightsoul Spiritpaw x Brightpaw Blackfoot x Krijgt iets met Electra maar hij gaat dr alleen gebruiken.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 11:02
Trots op mezelf xD
Fireheart x Ice (daarna no one) Nightstream x Jayfeather Ottersplash x Mojave Sealpaw x Dapplepaw Lightningrush x No one Tigerpaw x No one Charcoalflare x No one Kyo x No one Rainkit x No one Arrowkit x No one
Brightspots
StarClan
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 11:08
Fireheart schreef:
Trots op mezelf xD
Fireheart x Ice (daarna no one) Nightstream x Jayfeather Ottersplash x Mojave Sealpaw x Dapplepaw Lightningrush x No one Tigerpaw x No one Charcoalflare x No one Kyo x No one Rainkit x No one Arrowkit x No one
Haha (; seal en dapple? (: Jammer genoeg hebi ik al iets afgesproken voor Dappie hier ^^