We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 9:46
ik wil zo graag de verhaallijn met lullabye beginnen maaar niemand reageert op het topicje -.-
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 9:49
Nath, gaat Spiritpaw x Lightpaw eigelijk nog door? :0
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 9:56
Spiritpaw x Lightpaw. Huh? Oh god, ben ik wat vergeten?
Otterpaw
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 9:58
Toen jij zei dat je voor Light een kater uit een andere Clan wou, en ik Spiritpaw zei x'3 Toen zei jij; ''Is goed >3, ik stuur je nog een pb'' Ofzowiets x'D Maarja, geeft nii :p
Kan er nog een Kittypet bijkomen? Anders kan ik eigelijk niet echt iets posten x'3
Ik kom wel ;p
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 9:59
wat het niet; Spiritpaw x Brightpaw? Want eerst wou ik Lightpaw gewoon helemaal loyaal aan haar clan houden, maar toen kwam Wildpaw op haar pad xD En Brightpaw wou ik sowieso al met Windclan kat xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:06
Flamepaw. schreef:
Ik ben nu not happy =w=''
Jinte, je mag anders wel zus worden in die verhaallijn van lullabye ;dd. maar waarom bent u nie happy
Otterpaw
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:07
Yay, ik ben nu zó opsessed, dat k elk van mijn katten koppels met Miku & Kaito ga vergelijken x'3
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 2 mei 2012 - 10:10
Oh god xD ____
En toen kwam mijn moeder thuis met het nieuws dat mijn zusje misschien huidkanker had. Heel misschien hoor. Maar er gaat toch wel wat door je heen als je dat over je eigen zusje hoort. En dan heeft mijn Granddad ook nog kanker. Lekkere boel hiero.