|
|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:18 | |
| - Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
- Nou, meestal slaap ik uit tot een uur of acht, maar het heeft hier serieus hard geonweerd, dus toen was ik bang xD
Awwz, topicje?
Ik vraag er echt te veel aan, maar het is zo leuk, X'D Ik neem aan met Flamepaw.? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:18 | |
| - Icy schreef:
- Yaoi is awesome xD
EN FUCK, volgens mij ga ik zo moeten kotsen x3x Als dit blijft aanhouden he dan blijf ik lekker de komende drie dagen thuis, tis toch maar 3 dagen school x'D Tha fuck ik voel me zooooooo slecht. Poor Laura D< |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:19 | |
| - Blacksoul schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
- Nou, meestal slaap ik uit tot een uur of acht, maar het heeft hier serieus hard geonweerd, dus toen was ik bang xD
Awwz, topicje?
Ik vraag er echt te veel aan, maar het is zo leuk, X'D Ik neem aan met Flamepaw.? Is ook goed, maak jij aan? Ik ga even eten en dan kom ik weer terug. |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:19 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:20 | |
| Ik werd op 7:04 wakker door Onweer, echt kei en keihard! 0_o En tja, ik ben bang voor onweer x'D Had je niet verwacht hea ;0 dus viel k erna pas weer in slaap, nadat k mn kop in mn giant kattenknuffel gedrukt heb ;0 Serieus, k ben als de dood voor onweer D': |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:21 | |
| - Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
Awwz, topicje?
Ik vraag er echt te veel aan, maar het is zo leuk, X'D Ik neem aan met Flamepaw.? Is ook goed, maak jij aan? Ik ga even eten en dan kom ik weer terug. Ik zit momenteel in mijn pjama, ben net wakker, heb weinig inspiratie, en ik zit op de laptop, dus het gaat ff niet :3 you must do it D: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:22 | |
| Arme juul D< Ik vind Onweer leuk ;D |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:23 | |
| Welcome to the club Juul, ik ben er ook als de dood voor |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:24 | |
| Ik vind het onweer wel gezellig (: |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:25 | |
| |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:25 | |
| Waarom zijn Cinder en Losty zo schattig samen <3
Ik haat onweer btw XD Ik lag gister doodsbang in bed toen het opeens zeer hevig begon te onweren xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:29 | |
| - Blacksoul schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
- Wildpaw. schreef:
- Blacksoul schreef:
Awwz, topicje?
Ik vraag er echt te veel aan, maar het is zo leuk, X'D Ik neem aan met Flamepaw.? Is ook goed, maak jij aan? Ik ga even eten en dan kom ik weer terug. Ik zit momenteel in mijn pjama, ben net wakker, heb weinig inspiratie, en ik zit op de laptop, dus het gaat ff niet :3 you must do it D: Ben toch weer terug, maar is Wild familie of niet? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:30 | |
| Het onweerde hier vanochtend ZO hard dat het leek alsof half Amsterdam ontplofte. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:32 | |
| Hhaha, gezellig Waz xD
Ik vind onweer wel leuk, dan sta ik midden in de nacht op om te kijken o3o Het enige dat ik haat is als het smorgens is het was zelf eens zoooo hard in de zomervakantie dat mijn hele verwarmingskast bij mijn bed gewoon plots suppppper hard trilde alsof er iemand tegengelopen was, maar kwam door onweer xD |
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:33 | |
| - Fireheart schreef:
- Het onweerde hier vanochtend ZO hard dat het leek alsof half Amsterdam ontplofte.
Wij hebben hier in limburg geen onweer gehad volgens mij ;D Of anders heb ik er helemaal doorheen geslapen *-* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:33 | |
| - Darkstripe schreef:
- Fireheart schreef:
- Het onweerde hier vanochtend ZO hard dat het leek alsof half Amsterdam ontplofte.
Wij hebben hier in limburg geen onweer gehad volgens mij ;D Of anders heb ik er helemaal doorheen geslapen *-* XD, zo'n gevoel heb ik nu ook, in Enschede. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:36 | |
| Ik slaap de laatste tijd echt door bijna alles heen . En dan vind ik het heel raar dat ik wakker word van mijn kat die op mijn bed spring *-*. Ik slaap aleen door de onbelangrijke dingen heen xD. Want toen ik iemand op mijn dak hoorde lopen, werd ik ook wakker. -heb hem volgens mij weg gejaagd, had ik eigenlijk niet moeten doen, want ALS iemand wilt inbreken, komt hij heus wel weer terug-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:38 | |
| - Darkstripe schreef:
- Fireheart schreef:
Wij hebben hier in limburg geen onweer gehad volgens mij ;D Of anders heb ik er helemaal doorheen geslapen *-* Vannacht rond 1 uur heeft het hier in Maastricht ontzettend lopen onweren. Er zat zelfs een patroon in o.o Regen - Klap - Regen - Klap - Regen Daarna ben ik in slaap gevallen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:40 | |
| - Saxon schreef:
- Darkstripe schreef:
- Fireheart schreef:
Wij hebben hier in limburg geen onweer gehad volgens mij ;D Of anders heb ik er helemaal doorheen geslapen *-* Vannacht rond 1 uur heeft het hier in Maastricht ontzettend lopen onweren.
Er zat zelfs een patroon in o.o Regen - Klap - Regen - Klap - Regen
Daarna ben ik in slaap gevallen xD Heeft het bij jou ook geonweerd dan ? XD Regen-klap-regen-klap ja, daar slaap ik ook van (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 mei 2012 - 12:41 | |
| - Darkstripe schreef:
- Saxon schreef:
- Darkstripe schreef:
- Fireheart schreef:
Wij hebben hier in limburg geen onweer gehad volgens mij ;D Of anders heb ik er helemaal doorheen geslapen *-* Vannacht rond 1 uur heeft het hier in Maastricht ontzettend lopen onweren.
Er zat zelfs een patroon in o.o Regen - Klap - Regen - Klap - Regen
Daarna ben ik in slaap gevallen xD Heeft het bij jou ook geonweerd dan ? XD Regen-klap-regen-klap ja, daar slaap ik ook van (: Yeps XD Ik was nog wakker, jammer genoeg XD Ik haat het als het onweert, kan ik niet slapen >> /mietje |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|