|
|
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:51 | |
| over welke site gaat het ? Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:53 | |
| Mijn ogen doen pijn van de slaap (ben gister veel te laat gaan slapen voor de tijd dat ik opstond xD en daarbij ook nog een film gekeken waar je van in slaap viel) Het is wel waar dat ik van gewoon al tv kijken moe word en weet niet waarom xD Of ik word er luid door en voel me dan moe, ach wat maakt het uit. Maar wil niet slapen D:
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
Laatst aangepast door Linepaw op ma 30 apr 2012 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:53 | |
| reageer op ons topicje dan val je niet in slaap Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:54 | |
| Wou ik net gaan doen xD
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:56 | |
| OMG Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 21:58 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 22:33 | |
| Wilt die Darkstripe Swift dood ofzow? Haar zomaar met een harde smak op de grond gooien, geen wonder dat ze even buiten westen is xD Hij takelt Swift wel erg hard toe hè!
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 22:40 | |
| Nou vooruit dan xD Ze zal op het randje blijven leven waarschijnlijk ps. Ik heb Darkstripe niet uitgekozen voor dat topic xD (Alhoewel ik wel hou van de drama =')) Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 22:47 | |
| Vreemde kat xD Als je iemand bewusteloos mept zie je toch wat je fout doet? xp Ach, hij zal wel blind zijn voor zijn fouten ;D Het is idd wel een leuk idee (Komop Swift even dit stukje doorstaan en je hebt er straks een nieuwe vriend bij Als Darkstripe zichzelf niet vermoord door zijn stomiteiten) Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 22:47 | |
| Quinty;; David Tennant is toch Barti Crouch Jr. in Harry Potter 4? Als dat dan zo is, dan is hij inderdaad super awesome! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 30 apr 2012 - 23:03 | |
| haha xD Nee, dan verteld swift alles aan Bluestar/Fireheart, en krijgt hij zeik D<
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|