Sis', you awake?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Sis', you awake?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 23:02

Zuigende geluidjes klonken toen kleine pootjes neergezet werden door de klamme, vochtige grond van het kamp. Het was immers nog maar net droog. Daarstraks had Applekit nog in de Leader's den gezeten met Stormstar. Schuilend voor het weer en voor de andere katten van het kamp. Als een schaduw glipte ze de nursery in, haar vacht vochtig door de laatste vallende druppels. Eventjes keek de jonge kitten om zich heen, maar daarna trippelde ze zo stil als ze kon naar het nest van haar moeder, en natuurlijk van haar zusje. De lichte, gestreepte vacht van haar zusje was moeilijk te onderscheiden. Voorzichtig liep Applekit naar het nestje van Mintkit en terwijl haar ogen nog glommen van opgewondenheid, zakte ze naast haar neer. "Mintkit..?" Fluisterde de jonge kitten zachtjes, terwijl ze nog steeds trilde van opwinding, "Mintkit? Ben je wakker?" Ze wist niet zeker of Mintkit wakker was, dus porde ze voorzichtig met haar zachte, wittige pootje tussen Mintkit's ribben. "Mintkit, wordt wakker, ik moet je iets vertellen!.." Fluisterde ze, iets dwingender, maar nog steeds aardig verlegen klinkend, "Ik ben in de leaders den geweest en heb met Stormstar gesproken!.."

{Mintkit}
Terug naar boven Ga naar beneden
.Mintpaw
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 23:32

Ze sliep vast, en rustig haalde het licht gekleurde poesje adem. Haar borstkas rees in een regelmatig ritme op en neer, wat aangaf dat ze in een diepe slaap lag. Ze was moe geweest, ze had de hele tijd liggen spelen met de andere kittens, totdat dikke druppels de pret doorbraken. Mintkit had nog een tijdje door proberen te spelen, maar in je eentje lukte dat niet als een bezorgde moeder je kwam halen. Uiteindelijk was ze maar mee gegaan, en toen was ze toch maar in slaap gevallen. Haar droom was vrolijk, en vol kleuren. Ze glimlachte lichtjes in haar slaap, totdat iets haar verstoorde. Op het eerste zicht lette ze er niet echt op, maar toen het geluid, een soort van vaag gezoem aanhield, knipperde ze toch een paar keer met haar ogen. De slaap zat nog in haar gezichtje, en ze moest moeite doen om niet terug te vallen. Tot haar verbazing zag ze Applekit voor zich staan, en hoewel ze heel veel van haar zusje hield, zou ze toch grommen als ze wou spelen.
Maar dat was het niet, in haar stem lag een ondertoon, iets wat ze niet meteen kon thuisplaatsen bij haar zusje, en ze bleef even nadenken. De stem van Apple drong dwars door haar gedachten, en verbaast schudde ze haar hoofd. "Jij. Bent met iemand anders gaan praten?" Vroeg ze eerst een beetje verbaast, positief weliswaar, maar het bleef een raar gezicht. "Met de leader? Oh Apple, mag ik weten waarover jullie het hadden? Of was dat slechts praat tussen de Leader en zijn toekomstige Deputy?" Glimlachte ze vrolijk. Haar slaapbui was al weer weggewaaid, terwijl ze hier zat te glunderen voor haar zus.

Mwehe D:
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 23:39

Een beetje ongeduldig wachtte Applekit tot haar zusje wakker werd. Dat gepor tussen haar ribben moest toch wel genoeg zijn geweest? Ze wou echt niet haar klauwen gaan gebruiken... Maar als het moest zou ze het doen. Ze moest haar verhaal immers kwijt aan haar zusje! Alsof ze het aan iemand anders durfde te vertellen. Nee, de verlegen kitten zou dat voor geen goud doen... Haar oren wiebelden nerveus toen Mintkit eindelijk in beweging kwam. Plotseling, als een donderslag bij heldere hemel, begon er angst te groeien in Applekit's hart. Zou Mintkit boos zijn dat ze plotseling wakker gemaakt was? Haar oortjes gingen eventjes iets hangen, nee! Mintkit mocht niet boos zijn! Maar gelukkig was haar zusje rustig. Ze was zelfs verbaasd!
"Jij. Bent met iemand anders gaan praten?" Vroeg Mintkit, op een verbaasde toon. Ietwat verlegen wreef Applekit met haar pootje langs haar gezicht en draaide haar hoofdje iets weg, alsof ze haar hoofdje wou verbergen uit het algemene zicht. "Uhu..." Miauwde ze zachtjes als instemming. Haar staartpuntje begon al weer wat nerveus heen en weer te bewegen. De eerste golf van opwinding was aan het afnemen, dus ze begon alweer langzaam terug te glijden in haar verlegen karakter. Maar hierna begon Mintkit verder te praten, en dat liet Applekit eventjes nerveus slikken. "Nou ja.. uhm.. over.. over dingen.." Miauwde ze zachtjes, haar stem haperde en ze viel even stil. Totdat ze besefte dat haar zusje waarschijnlijk nooit tevreden zou zijn met dit korte antwoord."Stormstar heeft me veel ver..verhalen verteld... Maar niemand zal mij ooit als deputy kiezen hoor..."
.Mintpaw
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimema 30 apr 2012 - 0:55

Haar zusje leek weer onzeker over zichzelf te worden, iets wat Mintkit maar niet aan haar begreep. Ze was geweldig in haar doen en laten, en toch was ze altijd bang voor negatieve reacties en zeer verlegen. Zij had er echter geen last van, soms kon ze wel verlegen zijn, maar dat duurde dan nooit langer dan een paar minuten, en als ze eenmaal aan de praat geraakte, leek niks het creme kleurige poesje te kunnen storen. Ze had dan ook al wat vrienden tussen de andere kittens, terwijl Apple zich soms meer afzijdig leek te houden. Ze zuchtte, ze wist ook niets echt waarom haar zus zo deed, want ze zou haar het liefst willen helpen, al had ze geen idee hoe. Nog een ding dat ze eens moest uitdenken, een goed plan voor Apple. Misschien zou ze er wel over heen groeien, er waren vast meer kittens geweest met hetzelfde probleem. In ieder geval was ze er van overtuigd dat Applekit een goede warrior zou worden, Mintkit had gewoon zo'n voorgevoel.
Blijkbaar zag Applekit de humor niet in, want ze werd alleen maar meer nerveus van het onderwerp. Mintkit zuchtte bij haar korte antwoord, alsof ze daar ooit genoegen mee zou nemen. Welja, ze wou niemand tot iets dwingen. “Apple, alsjeblieft. Je bent een lieve zus, iedereen mag je wel, hoewel ze je niet echt kennen aangezien je redelijk verlegen bent soms. Verder ben je juist met de leader gaan praten over vanalles, RiverClan zou zich geen betere toekomstige warrior kunnen voorstellen.” Eindigde ze haar argument resoluut. “Verhalen? Leuk! Dat doet me eraan denken, volgens mij moeten we nog eens langsgaan bij de oudsten, ik heb van de anderen gehoord dat ze hele mooie verhalen over onze voorouders vertellen. Heeft Stormstar je ook zo'n dingen vertelt dan?” Vroeg ze in een adem door, terwijl haar ogen vrolijk naar haar zusje keken. Ze merkte wel dat ze het niet echt had, dus ze probeerde haar beter te voelen door wat luchtige gespreksstof erin te gooien. Misschien niet de beste manier, maar het was goed bedoeld.
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimema 30 apr 2012 - 10:46

Hoe kon Mintkit zo zelfverzekerd en rustig zijn? Applekit kon het maar niet begrijpen. Het leek altijd alsof er mieren in haar pels liepen, zo nerveus en rillerig was ze altijd. Ze kon er niets aan doen, ze kon er ook niet uit klimmen. Het lukte gewoon niet. Hierdoor kon ze soms best wel jaloers zijn op haar zusje, maar goed, dat sprak ze niet uit en nog steeds hield ze onvoorwaardelijk van haar zusje. Sociale skills waren er gewoon niet zo goed ingebouwd. Nerveus wiebelde ze dan ook met haar oren terwijl ze Mintkit nerveus aankeek met haar goudkleurige oogjes. Ergens had ze al spijt dat ze dit gesprek was begonnen. Maar iets in haar zei dat Mintkit haar niet zomaar zou laten gaan, niet nu ze haar nieuwsgierigheid geprikkeld had. Nerveus, maar zachtjes, slikte Applekit dus iets en begon zich mentaal voor te bereiden terwijl Mintkit haar argument op de mentale tafel legde. Applekit keek Mintkit met grote ogen aan en haar mondhoeken werden iets omlaag gekruld terwijl ze nerveus ietwat begon te trillen. "Maar.. Maar.. na dat.. iets in Night..Nightstream's den.. ze kijken me allemaal zo vre..vreemd aan.." Miauwde ze zachtjes, al stotterend omdat ze van slag begon te raken. Als een donderslag bij heldere hemel spookten Stormstar's woorden echter door haar kop en begonnen haar iets te kalmeren. Je zult een goede warrior worden...
Ze schrok echter weer op uit deze gedachten toen Mintkit vrolijk begon te praten over naar de ouderen gaan. Applekit verstarde wat en haar brein begon connecties te maken. Naar de ouderen gaan betekende praten met onbekenden, praten met onbekenden betekende angst, angst betekende verlegen aanval, en verlegen aanval betekende weer een bluts in het zelfvertrouwen en rotgevoel. Maar toch forceerde ze een glimlach en probeerde ze het onderwerp te veranderen zonder over de ouderen te beginnen. "Nou ja.. Stormstar heeft me.. heeft me dingen verteld over toen hij jong was.. hoe.. hoe de clan toen was, met Crookedstar enzo.." Miauwde ze zachtjes.
.Mintpaw
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 20:51

Mintkit keek haar zus even verbaast aan, wat bedoelde ze daar nu weer mee? Ze was totaal vergeten wat er was gebeurd met Nightstream's den, en ze keek haar zusje dan ook aan met haar kopje een beetje scheef. Waar had ze het over? Ze kon zich niet meer herinneren wat er nu precies was, of had ze het nu wel vertelt? Volgens haar wel, Applekit vertelde het haar toch altijd wel? Dat hoopte Mintkit toch, want ze stond altijd klaar voor haar zus. Het maakte niet uit wat er was, ze was er. Hoewel Mintkit niet meer wist wie de oudste was uit het nest van hen, had ze toch een beschermend gevoel over Applekit gehad, enkel omdat ze vaak zo onzeker leek over zichzelf. En dat stak haar, waarom was Apple nu toch zo onzeker? Het maakte haar niet bepaald blij om dat te weten, dat ze altijd zo onzeker was. Ze was een geweldige zus, waarom kon ze dat nu niet inzien?
Mintkit schudde haar hoofd, dat was een discussie voor later. Het ergste was dat ze de woorden niet kon vinden, en ze wenste met alles dat ze had dat ze ooit de juiste woorden kon vinden om haar zus de waarheid te laten inzien. Mint zuchtte lichtjes, en richtte toen weer haar heldere ogen op Applekit. “Nightstream's den?” Herhaalde ze zachtjes. “Sorry, of ik ben het vergeten, of niemand heeft het me vertelt. Wat was er in Nightstream's den?” Haar ogen werden groter, waarom wist ze dit niet meer? Nightstream, de Medicin Cat. Het moest vast iets ergs zijn geweest, want als iedereen raar keek zou het niet bepaald niks geweest zijn. “Awh Apple, het komt vast goed, ze zijn alleen maar bezorgt om je..” Mompelde ze geruststellend toen ze zag dat haar zusje het niet helemaal van zich af kon zetten.
“Crookedstar? Was hij de Leader voor Stormstar?” Vroeg ze vrolijk. “Ik heb nog niet van hem gehoord, denk ik..” Ze dacht even na, ze kreeg hier echt al last van dementie op zeer vroege leeftijd. Ah ja, ze grinnikte even in zichzelf. “Gezellig hoor! Zo'n gesprekje met de Leader, even tussendoor.” Zei ze terwijl ze ging staan. “Maar gaat het wel?” Vroeg ze toen wat bezorgder, ze wist niet in hoe verre Applekit liet zien hoe het met zich ging, maar er bestond ook zoiets als een band tussen zusjes. En die zou niet kunnen wegkijken om te doen alsof er niets was.

Mweh .__.”
Ik haat herschrijven D:
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimewo 2 mei 2012 - 21:06

Applekit begon steeds meer onrustig te raken steeds nerveuzer en steeds banger. Toen het onderwerp Nightstream's den aangeraakt werd, vond ze het niet meer zo leuk meer. Haar oortjes waren gaan hangen en haar lip en staartpunt trilden terwijl ze er weer aan terug dacht. "Dan is Riverclan te klein jongedame!" De woorden brachten haar de rillingen, lieten de tranen in haar goudkleurige oogjes springen. Maar ze veegde het ongewenste vocht weg voordat Mintkit het kon zien, althans, dat hoopte ze. “Nightstream's den?” Herhaalde Mintkit zachtjes. Applekit verstarde bij de woorden. “Sorry, of ik ben het vergeten, of niemand heeft het me vertelt. Wat was er in Nightstream's den?” Ging Mintkit verder. Applekit's oortjes gingen zo ver hangen dat ze niet verder meer konden, al probeerde Applekit et nog zo hard. Mintkit kon toch niet van haar verwachten dat ze dat ging herhalen toch? "H..ha..had mMm..Mama dat n..niet verteld?" Stamelde Applekit, met platgelegde oren, haar stem was zo zacht als het gefluister van de bladeren geworden.
“Awh Apple, het komt vast goed, ze zijn alleen maar bezorgt om je..” Miauwde Mintkit naar haar, op een geruststellende toon. Applekit leunde zachtjes met haar hoofdje tegen Mintkit's schouder, alsof ze niet zelf meer overeind kon blijven. "Niet waar..." Jammerde ze zachtjes, terwijl de tranen nu wel over haar wangen begonnen te druppen. "Papa haat me!.." Ze stopte met leunen en keek weg, haar vachtje stond overeind en ze was weer hevig aan het schokken. Haar vaders woorden waren er hard ingehakt en omdat haar vader daarna verdwenen was, kon ze hem ook niet meer spreken. Alleen de harde woorden bleven over... Dat was te moeilijk voor Applekit om te behouden. Ze wou het niet... Ze wou het niet.
Terwijl ze nog steeds zachtjes aan het snuffen was, begon Mintkit weer te spreken. Al snikkend keek Applekit op, afgeleid rakende uit haar eerdere verdriet door Mintkit's vrolijke woorden. “Crookedstar? Was hij de Leader voor Stormstar?” Vroeg Mintkit. “Ik heb nog niet van hem gehoord, denk ik..” Applekit zette grote ogen op. "Nooit van Crookedstar gehoord? Pas maar op hoor.. Dreamheart klauwt je oren als ze dat hoort. Crookedstar had zo'n.. vage mond heb ik gehoord. Zijn bek leek wel op z'n kop... En.. En.. Hij was heel groot hoorde ik.." Miauwde Applekit zachtjes, ondanks dat ze nóóit wat durfde te vragen, had ze toch wel het talent om op de één of andere manier aan haar informatie te komen. Maar toch, het moment van openheid was voorbij. Toen Mintkit vroeg hoe het ging kwam er weer een toonloze "Prima," uit.
.Mintpaw
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 0:39

Mintkit schudde haar hoofd op Applekit's vraag. Nee, haar moeder had niets vertelt over het vooral in Nightstream's den, of ze moest het echt vergeten zijn. Nee, Apple was er zo serieus over, dat kon niet toch? Mintkit zuchtte, waarom was alles zo moeilijk? Ze wist dat haar ouders het moeilijk hadden, al wist ze niet zo goed waarom, maar toch.. Konden ze niet normaal doen tegenover haar en Apple? Ze waren altijd zo overbezorgt, en hoewel Mint nooit in de problemen leek te komen daarmee, haar zus wel. Die was misschien niet voorzichtig genoeg, maar leerdeje niet van je fouten? En wat als ze apprentice werden straks, zouden ze dan ook de hele tijd moeten binnenblijven? Ah, Mintkit zuchtte, het zou niet lang meer duren, en dan waren ze samen apprentice. Dan kon niemand meer kwaad op hun worden als ze naar de vrijheid buiten het kamp zochten, dan hadden ze eindelijk waar ze beiden naar verlangden. Wel, Mintkit in ieder geval toch, over haar zus was ze niet zo zeker. Bij elke fout die ze leek te maken klapte ze terug dicht, steeds harder. “Papa haat je helemaal niet! Waarom zou je dat denken?” Vroeg Mintkit geschokt. Om nu boos te zijn, daar kon ze nog inkomen, maar dit was een serieuze uitspraak, die niet eens waar was! Ze liet haar kopje even in de vacht van haar zus zakken, en leunde geruststellend tegen haar flank aan. “Applekit, niet zo'n domme dingen zeggen, ik lijk overal geen weet van te hebben, maar als ik wel iets weet, is dat papa en mama van ons houden. Met heel hun hart. En hoewel ze soms boos lijken te worden, ze zouden je nooit kunnen haten.” Probeerde ze haar zus te overtuigen van haar gelijk. Want dat had ze, dat wist Mintkit gewoon. Ergens was zo'n gevoel, ze had er nog geen naam, dat haar zei dat dit het juiste was, vanaf dat de woorden uit haar mond kwamen gerold.
“Nee, nog nooit. En Dreamheart mag dat proberen, dan duik ik zelf op haar af..” Miauwde ze vrolijk. “Ik ga het eens aan de oudsten vragen, ze zullen er vast wel verhalen over hebben..” Murmelde ze blij.
“Applekit, het gaat niet prima, dat zie ik ook wel! Goed, domme vraag dan, maar toch, reden om te liegen tegen je eigen zus?” Dit deed haar eigenlijk pijn, maar dat wou ze niet laten merken.
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimedo 10 mei 2012 - 18:31

Toen Mintkit haar hoofd schudde, begon Applekit nog harder te trillen. Moest ze het nu vertellen? Of moest ze het niet..? Ze wist het niet zeker. De twijfels vulden haar kop. Uiteindelijk haalde ze toch maar diep adem en begon ze zachtjes, haar toon zo stil als de fluistering van de wind door de bladeren, te spreken. "I-ik.. ik was Nightstream's den in gegaan... Terwijl... Terwijl mama had gezegd dat het niet mocht.." Murmelde Applekit zachtjes, "Ik had een hapje genomen van een raar blaadje.. ik.. ik wou gewoon proeven.. h..het rook zo raar.." Vervolgde ze haar verhaal, terwijl haar ogen weer vochtig begonnen te glinsteren. "Toen.. toen kwam papa.. Hij begon heel hard te schreeuwen.. Heel erg hard Mintkit!" Haar stem werd weer een zacht gejammer, "Toen kwam mama.. en toen.. en toen ging hij weg..." Haar oortjes gingen hangen en een zacht gesnik kwam weer uit haar mond geslopen. Als ze niks fout had gedaan... Dan... dan was dit allemaal niet gebeurd. Dan was hun familie nog compleet en was er niks aan de hand... Als ze alleen maar wat beter had nagedacht!
Mintkit's woorden over dat Papa haar niet zo haten, vielen dan ook redelijk in dovemans oren. Het kon gewoon niet, papa's woede was gewoon te helder... En mama... Mama was ook al zo stil geworden! Het was allemaal haar schuld. Ze schudde stilletjes haar kop. "Ik zeg geen domme dingen..." Murmelde ze zachtjes, bijna onverstaanbaar. Was ze nou ook nog dom? Spookte er door haar kop heen. "Papa zei dat Riverclan te klein was voor ons beide..." Dat ze de uitspraak nou iets verbasterde, ontging haar eventjes. Ze wist gewoon niet precies wat hij bedoelde, behalve dat het zeer negatief was...
Een zacht gegrinnik ontsnapte eindelijk uit Applekit's mond toen Mintkit het had over Dreamheart aanvallen. "We.. we zouden het kunnen proberen.." Miauwde Applekit zachtjes, "Maar wordt ze dan niet boos...?" Vroeg ze er zachtjes achteraan. Hierna ging het gesprek over op de elders. Hier reageerde Applekit niet meer op, ze vond de elders nogal eng... Maar goed, dat was Applekit nou eenmaal. Katten die ze niet goed kende aanspreken? Uitgesloten. Om het besef dat ze zat te liegen tegen haar eigen zus, kon ze eigenlijk al bijna weer huilen. Ze deed het echter niet, ze wist het binnen te houden... Haar stem was een zachte fluistering. "Sorry..." Miauwde ze, "Ik wil je gewoon lastig vallen met mijn stomme problemen.."
.Mintpaw
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
222

CAT'S PROFILE
.Mintpaw
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimewo 16 mei 2012 - 21:28

Applekit begon haar verhaal en Mintkit luisterde in stilte. Ze had hier niets van geweten, iets wat raar was, aangezien iemand het haar wel vertelde. Nee, ze hadden haar er buiten gelaten, en daar moest wel een goede reden voor zijn. Zeker toen ze haar zusje zag trillen tijdens het vertellen, begon een onrustig gevoel zich door haar heen te wentelen. Verbaast hoorde ze aan hoe Apple naar de medicin's cat den was gegaan, en daar had geproefd. Op zich was het niet zo erg, ze waren nog kittens, al kon ze zich wel de reactie van anderen voorstellen. Maar over het algemeen was er toch niks giftigs in de den? Wel ja, een paar zaden, maar waarvoor ze dienden, had ze ook geen idee. Het was allemaal maar mysterieus, ze zou het eens moeten vragen aan Nightstream zelf. Die kon haar er vast wel meer over vertellen.
Applekit's ogen begonnen te glinsteren, maar Mintkit deed eerst alsof ze het niet zag, misschien wou haar zusje niet dat ze het opmerkte. Het woord papa trok haar aandacht, en ze luisterde aandachtig. Papa had geschreeuwd tegen haar zus? Verbaast schudde ze haar hoofdje, aan de ene kant hield ze heel veel van haar vader, en keek ze erg tegen de zwart witte kater op, maar aan de andere kant was ze ook redelijk verbaast en verdrietig. Waarom had iedereen ruzie met mekaar, maar losten ze niks op? Dan was het simpel, maar ze wouden het niet simpel maken. “Dat kan hij nooit gezegt hebben! Luister Apple, ik weet dat het een schok was, en alles, maar ik weiger te geloven dat papa dat tegen je zei. Je moet het verkeerd verstaan hebben. En als je het zo zeker weet, ga ik het aan mama vragen.” Zei ze koppig. Ze was er zo zeker van dat papa dat niet gezegt kon hebben, ze kende hem er teveel voor en wist dat hij van hen hield. Toch?
Nee, Mintkit schudde haar hoofd, zij mocht nu ook niet gaan twijfelen. Zij was degene die zeker moest blijven, en anderen ondersteunen. Degene die altijd overeind bleef om anderen te helpen. Ja, ze wist het zeker dat ze zo zou blijven later. Het zou niet uitmaken hoe je was. Wie je was. Ze zou er toch zijn. Net zoals voor Apple. Wat haar zusje ook zou doen, of zeggen, het maakte haar niet uit.
“Applekit. Ik ben je zus. Dat zijn geen stomme problemen, ik zal er altijd zijn voor je, en je altijd helpen als je me nodig hebt. Daar ben ik voor, pluizenbol.” Dat laatste zei ze met een kleine glimlach terwijl ze haar pootje lichtjes tegen de flank stootte.

Laat, sorry ):
Blossom •
Member
Sis', you awake? DPKsfdL
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitimedo 17 mei 2012 - 12:54

Applekit schreef:
Alleen al het vertellen van het verhaal, zorgde ervoor dat Applekit zachtjes begon te rillen en te beven van emotie. Alles kwam weer terug, het flitste in beelden aan haar voorbij. Het vreemd ruikende blaadje, de vreemde stilte in de den, gevolgd door de alles verzengende woede in de ogen van haar vader, die haar woedend aangekeken had. Alleen al de gedachte eraan liet opnieuw een schokje door haar jonge, tengere lichaam gaan, die ze krampachtig gespannen hield. Ze kon het nog steeds niet geloven, hoe had ze zo stom kunnen zijn? Hoe had ze zo'n domme actie kunnen ondernemen? Ze voelde zich ziek worden door haar eigen stommiteiten, walging. Maar ze kon er niks aan doen, het was al geweest en haar vader had haar tot dan niet meer aangekeken...
Mintkit leek moeite te hebben met het geloven van het verhaal. Dacht ze soms dat ze zat te liegen...? Applekit's oortjes gingen plat in haar nek terwijl ze over die mogelijkheid nadacht. Nee... Mintkit zou haar wel geloven, toch? Het was tenslotte haar zusje... Maar... Aan Mintkit's volgende woorden, kon Applekit duidelijk horen dat Mintkit haar niet op haar woorden geloofde. Besef viel als een koude steen in haar maag, de kou trok door haar hele lichaam heen totdat deze gevoelloos leek te worden. Mintkit gelooft me niet, Mintkit gelooft me niet, mijn eigen zusje geloofd me niet. Hamerde er door haar hoofd heen. "Je.. je gelooft me niet...?" Stamelde Applekit zachtjes, een pasje achteruit te zettende, pijn flitste op in haar goudkleurige oogjes.
Zwijgend luisterde ze naar Mintkit's woorden, eventjes opschrikkende van de pootjes die tegen haar flank stotende. Applekit zei echter niks, haar kopje liet ze ongelukkig hangen. Ze geloofde haar eigen verhaal, ze geloofde het totaal met heel haar hart, en daarom deed het juist zo'n pijn... Haar staart krulde ze om haar voorpoten heen, waardoor ze nog kleiner leek dan dat ze al was.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sis', you awake?   Sis', you awake? Icon_minitime

Sis', you awake?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: