|
|
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 18 feb 2011 - 21:43 | |
| - Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Maar... Daar ben ik te lui voor 8D
Reallyy? *Kijkt zielig* Dawnclaw geeft niet om Lightpaw.... Misschien dan x'3 *kijkt iet wat opgelucht* Dankjeee ;D Dus Dawnyy geeft wel om Lightyyy |
|
| |
Jûûl Und Irô 103
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 18 feb 2011 - 22:03 | |
| - Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Reallyy? *Kijkt zielig* Dawnclaw geeft niet om Lightpaw.... Misschien dan x'3 *kijkt iet wat opgelucht* Dankjeee ;D Dus Dawnyy geeft wel om Lightyyy *Bekijkt topic* Ik ben te lui om dat allemaal door te lezen :'D Dawny geeft wel om Lighty, maar zit in haar maandelijkse periode dus komt ze niet 8D |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 11:29 | |
| - Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Reallyy? *Kijkt zielig* Dawnclaw geeft niet om Lightpaw.... Misschien dan x'3 *kijkt iet wat opgelucht* Dankjeee ;D Dus Dawnyy geeft wel om Lightyyy *Bekijkt topic*
Ik ben te lui om dat allemaal door te lezen :'D Dawny geeft wel om Lighty, maar zit in haar maandelijkse periode dus komt ze niet 8D Ik kan uit leggen waar het voer gaat... |
|
| |
199
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 18:43 | |
| - Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Reallyy? *Kijkt zielig* Dawnclaw geeft niet om Lightpaw.... Misschien dan x'3 *kijkt iet wat opgelucht* Dankjeee ;D Dus Dawnyy geeft wel om Lightyyy *Bekijkt topic*
Ik ben te lui om dat allemaal door te lezen :'D Dawny geeft wel om Lighty, maar zit in haar maandelijkse periode dus komt ze niet 8D Ik kan uit leggen waar het voer gaat... Dit zijn heeel veel quotes! |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 18:45 | |
| Ik word altijd zo gek van quotes! Maken het bericht zo lang.. Inspiloos.. ik wil een gedicht schrijven maar ik heb echt geen idee waarover! Dan wordt het crap dus en dat wil ik nu ook weer niet.. SPAM |
|
| |
199
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 18:48 | |
| Misschien over een meisje die haar grote liefde uit het oog is verloren en dat haar leven heel erg naar wordt en dat ze dan zelfmoord gaat plegen? Dat laatste kun je dan weglaten hoowr.. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:01 | |
| Kan Lijkt wel - in gevoelsessentie - op wat ik ooit gemaakt heb :3 Dat met 'the trigger' doet me wel denken aan dat zelfmoordidee ding van jou OEE dat kan ik wel proberen btw, bedankt If I cried tears of blood would you still wash them away If I was to pull the trigger would you have a thing to say If I forgot what love meant would you still make me see and if i had locked my heart would you still set it free? |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:03 | |
| een gedicchtje in het engels over een engel =D mannelijk xD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:06 | |
| *Gaat proberen* Klinkt grappig over jou x3 Heavenly song rustling wings clouds of silver an angel sings his voice as pure as the white doves, the rainbows, the real love the flowers, the years the sadness the tears the anger stop singing our lost god has no meaning an angel so pure will in feelings regain a little mortality and a heart full of painUitleg :3 Engelen = in de hemel In de hemel = God Mensen zijn geen engelen omdat ze niet zo puur zijn wanneer je je geloof verliest ben je niet meer puur en kun je emoties voelen Dat hoort vooral bij mensen Dus, als een engel kan voelen is hij zijn geloof verloren ^^ VAAGHEID! |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:18 | |
| Oeh hoezo vet =D Mag ik hem in me onderschrift zetten (AA) <3 |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:28 | |
| Dankje! Tuurlijk *is vereerd* wel in een spoiler is een beetje lang |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 19 feb 2011 - 19:39 | |
| Oewh nu heb ik een gedcithje voor Icekit =D Thank you very much ^.^ |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 20 feb 2011 - 1:29 | |
| - Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Ik ben te lui om dat allemaal door te lezen :'D Dawny geeft wel om Lighty, maar zit in haar maandelijkse periode dus komt ze niet 8D Ik kan uit leggen waar het voer gaat...
Dit zijn heeel veel quotes! Leuk toch (A) |
|
| |
199
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 20 feb 2011 - 9:27 | |
| - Lightpaw schreef:
- Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Ik ben te lui om dat allemaal door te lezen :'D Dawny geeft wel om Lighty, maar zit in haar maandelijkse periode dus komt ze niet 8D Ik kan uit leggen waar het voer gaat...
Dit zijn heeel veel quotes! Leuk toch (A) Ja, new record quotes! |
|
| |
122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 20 feb 2011 - 19:33 | |
| Dapplekit's 100ste bericht! Yay! ;D |
|
| |
~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 20 feb 2011 - 21:23 | |
| - Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Dit zijn heeel veel quotes! Leuk toch (A) Ja, new record quotes! Ag het word van zelf wel meer! |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 20 feb 2011 - 23:37 | |
| - Lightpaw schreef:
- Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Xana schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
- Lightpaw schreef:
- Holystripe schreef:
Dit zijn heeel veel quotes! Leuk toch (A) Ja, new record quotes! Ag het word van zelf wel meer! Tja, dat ligt eraan. Damn wat verveel ik me zeg! Ik haat skiën -.-' |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 21 feb 2011 - 17:41 | |
| Jongens.. Kunnen jullie serieus kappen met die quotes? Heb het tijdje genegeerd omdat ik dacht dat het wel over ging. Maar zo te zien vinden jullie het te 'leuk'. Het rekt de pagina enorm uit, En mijn laptop is crap... Dus de scroll pest me. En veel meer, maar dat doet er nu niet toe. Doe de volgende keer gewoon; @ [Naam van account waarop je wilt reageren]: hier wat je te zeggen hebt. Bespaar mij ook wat irritatie. Graag en dank u.
Nu ga ik weer verder aan mijn huiswerk... En ijseten...
Yea, that's a hint. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 21 feb 2011 - 22:10 | |
| IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!! MIJN XBOX EN AL MIJN SPELLEN DAARVOOR KUNNEN NIET MEER OP DE TV DOOR DIE ****** KPN!!!!!!!!!!! IK KAN ALLEEN NOG MAAR DE DEMO´S EN ANDERS ZEGT DAT HIJ NIET KAN VERBINDEN!!!!!!!!!!!! IK HAAT KPN!!!!!!!!!! KILL KPN!!!!!!!!!!!!!!!!
/ME SLAAT HOOFD TEGEN MUUR
IK KRIJG HEM NIET MEER ZOALS IK HEM WIL (niet mijn hoofd maar me xbox.) IK HAAT HUN!!! 800 EURO AAN CONSOLE, GAMES EN ASSECOIRES VOOR DAT DING ALLEMAAL WEGGEGOOID GELD!!!! (presentjes, geld van mezelf na lang sparen en geld van me broer.) IK WORD GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Hop, ben gek. |
|
| |
25
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 22 feb 2011 - 8:52 | |
| Aw! Een vriend van mn broer had een keer verloren met een xbox spel, toen heeft hij de controller ín zijn tv gegooid. Daarna heeft hij juist alleen maar een grótere tv gekregen :3 Maar het klopt Dat KPN een slechte provider is |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|