Algemene onzin - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene onzin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Songkit
Member
Algemene onzin - Pagina 42 DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Songkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 21:01

Dankje ^^
Ik vind die groene ogen alleen niet helemaal bij de kleuren v/d kat passen.
N'ja. Whatever :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Gail
580

CAT'S PROFILE
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 21:21

Oke als ik aan genomen word op het issaa beekman academy dan moet ik met de trein dus krijg ik een abenoment dus dat betekent dat...... Het dan zekerder word dat ik dit jaar mee mag op wc meeting!!!!!!!
Silverpool
Member
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:19

Yay! Waar is di meeting dan? Ik ben 'er nog niet klaar voor' om deze keer al te gaan. Ik gabijna zeker weten de volgende keer!
Whiteleaf
StarClan
17

CAT'S PROFILE
Whiteleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimewo 9 feb 2011 - 22:28

Silverpool schreef:
Wie zijn jullie allemaal op WS? Ik ben Silva

Hee! Dat lijkt op Silver

Silvâhpool

Wie ik allemaal ben xDD
Ik wil gewoon antwoord geven ;D
(BTW ik ben hier op ook Speedpaw Darkpaw Lightpaw en Smokekit, en daar blijft het ook bij ;D)

Ceylen
Ardella
Roman
Kazara (Gaat misschien ook dood, alsi volwassen is ;D)
Karu (weet gaat ook misschien dood)
Luana (Deze laat ik misschien dood gaan of ik geef 'm weg, deze was voor een vriendin betoelt maar die deet er niks mee >3> maar eerst moet The Serigala Pack meer leden hebben, aners vind ik eht zielig xD)
Chiana (Gaat misschien ook dood ;D)

Oke er gaan veel dood, maar dat komt om dat het nutte loze acc'tjes zijn xD
Ja of ik geef ze weg, weet het niet, maar ze zijn te nutte loos, wie zou die nou willen hebben xDD
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 15:55

Yeay, ik heb eindelijk me brommer-examen! Very Happy
Hij was twee keer afgelast vanwege slecht weer, maar vandaag heb ik hem eindelijk kunnen rijden. En, ik ben geslaagd! Very Happy

Helaas heb ik ook slecht nieuws. Me zusje's epilepsie is waarschijnlijk weer terug. In een halfjaar tijd heeft ze drie aanvallen gehad (inclusief gister), en dat terwijl ze er een aantal jaar geen last meer van had. We hadden gehoopt dat ze er overheen was gegroeid, maar helaas. Sad

Songkit
Member
11

CAT'S PROFILE
Songkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 16:17

Littlekit schreef:
Yeay, ik heb eindelijk me brommer-examen! Very Happy
Hij was twee keer afgelast vanwege slecht weer, maar vandaag heb ik hem eindelijk kunnen rijden. En, ik ben geslaagd! Very Happy

Helaas heb ik ook slecht nieuws. Me zusje's epilepsie is waarschijnlijk weer terug. In een halfjaar tijd heeft ze drie aanvallen gehad (inclusief gister), en dat terwijl ze er een aantal jaar geen last meer van had. We hadden gehoopt dat ze er overheen was gegroeid, maar helaas. Sad

Gefeliciteerd met je examen <3

Wat vreselijk van je zusje :c
Altijd jammer, lijkt het weer beter te gaan, krijg je zoiets. D=
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene onzin - Pagina 42 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 22:04

Morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen

Ben ik 16 8) cool
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 22:10

Dan heb je vast zin in morgen! Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag Waz, want die heb je verdient. Op zo'n topsite/rpg mag je trots zijn!

Want jongens morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen
Spoiler:
is Wazzie, de grootste aweesoomeheid hier jarig! En dan is het feest! Whoohoo happy is jarig!

Nou waz, x voor je zestiende verjaardag!

Laatst aangepast door Silverpool op do 10 feb 2011 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimedo 10 feb 2011 - 22:24

Fireheart en silverpool, fijnadag morgen maar ike ook!!
Want iedereen groot nieuwes (Zor groot ok weer neit) Maar ik ben morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgenmorgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen morgen JARIG!!! En dan word ik (nog maar) 14 >3>

YEY!!!
Kan ik na mijn verjaardag de winkels weer leeg plukken! ;D
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 15:37

Vandaag viel m'n vriendin bijna flauw! Ik schrok me echt een ongeluk!
Ze werd helemaal wit en ging trillen.. uiteindelijk hebben we haar tegen de muur laten zitten en kwam het weer goed, maar toch..

Gefeliciteerd alvast Very Happy
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 16:11

Thnks!

Ow ik ken dat ik ben ok eens flauw gevallen, en inderdaat ik begon toen ook helemaal te trillen, wat ik nog weet is dat alles wazig wit werd en toen was ik weg, na een paar seconders, oke een halfe minuut was ik er weer...

Is heel vaag, maar toen ik nog ene keer bijna flauw viel had ijn vader me op de bank neer gelecht....
Naja...
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 16:57

I do not cry, it's the rain that falls on my face.
I don't miss you, it's fine with me.
I also felt nothing, when you broke up.
I just feel empty, empty like a black hole ...

I think of everything, just not to you, the fact is that I no longer love you.

And that black hole is growing, my memories of you being swallowed. My eyes feel heavy, but I can not cry.

Understand the pain I feel, and understand that I can't do anything with you anymore. You're gone, I do not care. Sooner or later you would find me in the lurch ...

Als er van die zinnen inzitten waarvan je denkt, OMG, die kan echt geen Engels, ik ben lui dus ik heb het vertaald met google translate! X3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene onzin - Pagina 42 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:09

Ik ben 16 8)
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:25

Ik ben 13 8)
Darkness
Member
153

CAT'S PROFILE
Darkness
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:26

Ik ook 8)
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:28

Gefeliciteerd! Officieel 16+ films kijken!
Ik moet nog wachten tot augustus >.>
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:29

Ik nog tot Oktober, dus dat duurt nog evenXD, maar in ieder geval gefeliciteerd^^
Ghostface
Member
124

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:30

14 ^^

Word 15 in September :3
Silverpool
Member
493

CAT'S PROFILE
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 18:43

Alvast congrats you all!
Lightheart
StarClan
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitimevr 11 feb 2011 - 19:38

Ik 14
Precies volgend jaar 15 en precies over 2 jaar mag ik ook officeel 16+ films kiijken ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene onzin   Algemene onzin - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene onzin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: